logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » czy komuś rozdupczyło skrzynię V ze sierki 2,0

czy komuś rozdupczyło skrzynię V ze sierki 2,0

właśnie, czy np, ktoś z Was założył taką skrzynię (po zmianie obudowy sprzęgła) do V-ki 2,8i, albo 2,9 i potrafił ją rozwalić ?
bo mam zamiar obciążyć taką skrzynię dwustoma konikami :-) mechanicznymi

jest wytrzymała ona czy nie jest?

ADRIANna44 Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-10-30 22:40:21 /


Jeżeli ma to być skrzynia z 2-litrowej rzędówy to i tak nie pasuje nawet po wymianie obudowy sprzęgła bo ma krótszy wałek sprzęgłowy. Jakiś mechanior poradził mi, żeby dotoczyć jakąś tulejkę i przedłużyć wałek, ale nie próbowałem. Zakładał ktoś z Was skrzynię z R4 do V6???

Mysza liil (EM) / 2002-10-31 06:19:40 /


walek jest krotszy, ale sama tulejka na koncu nie zalatwi sprawy bo nie chodzi tu tylko o podparcie tego walka w lozysku pilotowym ale jeszcze o to ze tarcza sprzegla wchodzi na wielowypust walka tylko do polowy przez co wytrzymalosc tego polaczenia jest duzo slabsza (a przekazywany jest przeciez przez to caly naped)
jednak znam nawet przypadki zakladania takiej skrzynki do 2.8 z gaznikiem i nic sie nie dzialo, to oczywiscie zalezy od tego czy ktos lubi palic gumy czy nie, no i od tarczy sprzegla, tania podroba moze nie wytrzymac

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-10-31 10:03:38 /


Właśnie właśnie. Wieloklin w skrzyni od R4 jest krótszy i dlatego nie próbowałem zakładac, bo bałem się, że się rozsypie. Co innego skrzynia od Sciery 2.3D. Tutaj wałek jest taki jak w V6 i wystarczy zmienić obudowę sprzęgła. Tylko ta krótka I i II, za to można nieźle spalić gumę na II i nic się nie rozwali (no powiedzmy nie od jednego razu .... ;-)

Mysza liil (EM) / 2002-10-31 14:58:59 /


Ja taka skrzynie zmeczylem. Zalozylem do 2.8 przerobiona skrzynie od rzedowki (wymiana walka sprzeglowego), pojezdzilem na niej moze rok niecaly, i zaczela wydawac niepokojace odglosy. Dodam, ze jak ja wkladalem, byla "zrobiona", tak wiec uwazam ze silnik ja wykonczyl. A wcale nie jezdzilem jak szatan, wrecz przeciwnie, calkiem spokojnie. Chyba jednak po prostu za duzy moment obrotowy.

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-10-31 18:41:07 /


SZKODA, a oże to jednostkowy przypadek :-]
-ja wprawdzie jeżdżę na takiej skrzynce podłączonej do V-ki, ale do 2,0 :-(
90 km to ją nie zniszczyło przez rok,
CZY MA KTOŚ SKRZYNIE T5 BORG WARNER, ALBO Z TRANSITA MOŻE?

ADRIANna44 Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-10-31 23:17:42 /


Michał a od jakiej skrzyni ten wałek sprzęgłowy , bo jak chciałem kiedyś przełożyć z V-kowej IV do V od R4 to się okazało, że tryb na wałku jest inny??

Mysza liil (EM) / 2002-11-01 07:29:56 /


Walek przelozony byl od skrzyni 5-biegowej typu N do V6, do skrzyni 5-biegowej typu N od R4. Tutaj nie ma cudow, skrzynie sa takie same wewnetrznie, to i walki zamienne - w przypadku walka od skrzyni 4-biegowej nie oczekiwalbym kompatybilnosci.

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-11-01 10:51:07 /


A czy skrzynię z np. 2,9 EFI lub 2,8 to jakieś inne sa i wytrzymalsze?
czy 100% t osamo tylko dzwon inny?

ADRIANna44 Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-11-08 23:37:12 /


Podepnę się pod ten wątek.
Czy ktoś ma rysunek tech takiej tulejki, żeby założyć skrzynie Typu N z R4 do V6. Lub ile kosztuje taka tulejka.

Police / 2004-08-02 23:57:58 /


Odświeżam. Potrzebuję wymiary wałka do n9. Albo wałek.

ste-fun Dokładna lokalizacja na mapie / 2019-11-27 15:21:20 /


Którego wałka?

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2019-11-27 15:23:40 /


Jak to którego Grzesiu???

Patrz mnie na usta:


W A Ł K A



Jeszcze nie wiesz jakie wymiary masz podać?


:-)

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2019-11-27 18:31:25 /


po namiary złotego wałka to trza Marcina P pytać...

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2019-11-27 18:34:12 /


aaa! ale wtopa... Tego Marcina P. od amber golda :)
nie naszego, bo on nie ma miejsca na placu

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2019-11-27 18:35:22 /


Loża czuwa i prym wiedzie,
Loża nigdy nie zawiedzie!!!

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2019-11-27 18:38:33 /


No dobra, fajnie, ubaw po pachy mają wszyscy (ste-fun ze wskazaniem na fun). Przeglądałem sobie forum i wydawało mi się to takie oczywiste, a jednak jak przeczytałem co napisałem, to rozumiem reakcję "loży". Chcę podpiąć n9 r4 z v6 +dzwoń z "fałki". Kiedyś widziałem na Capri.pl jakiś rysunek tulejki czy przedłużki wałka sprzęgła. I o to mi chodziło w poprzednim moim poście.

ste-fun Dokładna lokalizacja na mapie / 2019-11-27 21:23:39 /


Z drugiej strony to ostatni post z 2004 od użytkownika "Policjanta" wyjaśnia moje pytanie.

ste-fun Dokładna lokalizacja na mapie / 2019-11-27 21:28:09 /


Jak nie ma pośpiechu to mogę porobić pomiary w wykend .
Mam chyba wszystkie klocki z tej układanki .

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2019-11-27 23:14:08 /


Dzięki Alwax. Nie jest mi spieszno.

ste-fun Dokładna lokalizacja na mapie / 2019-11-28 09:15:03 /


Jeżeli silnik przed 83r to ten wymiar 21mm trzeba zamienić na 19mm.

PL / 2019-11-28 09:53:38 /


Super. Dzięki. Piwko się należy.

ste-fun Dokładna lokalizacja na mapie / 2019-11-28 12:15:33 /


Jeżeli chcesz zrobić na łożysku igiełkowym to ten otwór 15mm trzeba zmienić na 21mm.

PL / 2019-11-28 12:31:07 /


To ja już odbój :)

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2019-11-28 21:14:31 /