logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » KOŁO PASOWE 2,9 efi pomoc.

KOŁO PASOWE 2,9 efi pomoc.

Witam wszystkich.Mam pytanie dotyczące zdjęcia koła pasowego z wału wykręciłem srubę z koła pasowego ale te koło niechce zejsc noto odkręciłem 4śrubki od koła pasowego i rozdzieliłem je na dwie częsci 1 częsci zeszła a druga ani drgnie wiec jak zdjąc te koło, czy jest potrzebny jakisi sciągacz. Bardzo proszę o jakieś rady. ps. Chcę dobraćsię do rozrządu,sprawdzić stan napinacza, łańcucha itp.

grek Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-08-27 20:20:58 /


dwie łyżki. Zaprzeć się o obudowę rozrządu i podważyć koło równocześnie z dwóch stron.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-08-28 09:30:40 /


napinacz i lancuch w 2,9 jakis ciekawy ten 2,9:)

michałP / 2005-08-28 11:46:22 /


ato niby dlaczego jest ciekawy

grek Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-08-28 13:40:44 /


Panowie,co ztym kołem pasowym, zanic niechce zejść morze ktoś to sciągał w 2,9efi niemam już pomysła jak to zdjąć, TRÓJKĄT aty niewiesz niesciągałeś dajcie jakiś cynk bo mnie szlak trafia dzięki

grek Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-08-29 20:28:34 /


No przecie napisał Granadziarz co i jak. Patrz pierwsza odpowiedź

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-08-29 20:36:22 /


Ofszem napisał ale nic stego, menczyłem i nic a podrugie osłona rozrządu jest z alu więc łyżki adpadają zrobiłem nawet sićągacz, ale kicha ani drgnie.

grek Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-08-29 22:08:10 /


Wez przadny sciagacz, po kazdym dokreceniu sruby sciagacza wykonaj w nia strzal mlotkiem. Po kilku takich strzalach bedzie sie coraz wiecej wkrecala az kolko spadnie :)

Mysza liil (EM) / 2005-08-30 06:52:15 /


byłem wywołany to pisze :)) a raczej poprę słowa myszy! dobry ściągacz i zejść musi.. łaski nierobi :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-09-05 02:19:59 /


Witam iłaskinierobiło dzięki za odpowiedzi pozdro.

grek Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-09-05 20:41:15 /


Mam takie pytanko : Czy ta śruba którą jest dokręcone koło pasowe ma lewy gwint bo wydaje mi się ze powinna?? Dziękuje i Pozdrawiam

leciej / 2005-11-17 18:41:09 /


nie, prawy.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-17 18:46:03 /


UPS .To chyba mocno dokręciłem dzisiaj :( Dziękować i Pozdrawiać

leciej / 2005-11-17 19:05:22 /


witam silnik 2,9 srubę dokręcasz,45 Nm a potem dokręcasz 80stopni.

grek Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-17 20:13:56 /


grek, on ją "odkręcał" w prawo....

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-17 21:32:56 /


witam, jak wprawo? siruba M12*1,5 o długosci 75mm niema lewego gwintu, awięc odkręcamy wlewo mowa oczywiscie o 2,9 wykręcić na odległosci 10mm nałożyć przyrząd FORD NR.21-075A. zamontowanie koła pasowego wału korbowego,MOMENTY dokręcania śrub.śruby M12*1,5 o długości45mm;130N.m śrubyM12*1,5 o długości 75mm;50N.m a następnie dokręcić o dalsze 90stopni(czyli 1/4obrotu)dane z książki H.R.Etzold.FORD SKORPIO,Sam naprawiam samochód.pozdrawiam

grek Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-18 20:44:26 /


Dzięki za odpowiedzi : a z kołem pasowym i moją kochaną śrubką powalczę w niedzielę. Pozdrawiam

leciej / 2005-11-18 23:26:08 /


ftp://ftp.capri.pl/user/trojkat/silniki_ford/2,8-2,4-2,9V6_engines.pdf

tu znajdziesz wszystkie momenty i sposób dokręcania.. :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-11-18 23:28:28 /


pneumat? gruba faja z kostą i krętka rozrusznikiem? ręcznie wątpie no chyba że dźwignia z 2 metry to tak :D

Burza / 2005-11-19 00:00:14 /


he he coś niedoczytałem ciii bo sie wyda....












NAPIESTUKAJ GUMOWYM MŁOTKIEM!!!!!!! (co by nie pogiąć)
świr

Burza / 2005-11-19 00:09:01 /


NO i udało się. Ale powiem tak- muszę uważniej czytać posty .Dopiero po przestudiowaniu postu Greka o tym że tą śrubę trzeba wykręci na jakieś 10 mm a nie wykręcić i odstawić na półkę, wszystko stało się jasne.Praktycznie samo zeszło.Dzięki za podpowiedzi i Pozdrawiam

leciej / 2005-11-21 23:44:37 /