logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » nadwozie » Korozja poszycia tylnej ćwiartki FC III

Korozja poszycia tylnej ćwiartki FC III

Witam
Proszę o rade co zrobić z korozją na łączeniu poszycia tylnej ćwiartki przy rynience tylnej klapy.
Prawdopodobnie gdy samochód stał na boku dostała się tam woda i teraz z łączenia blach sypie się rudy pył.
Ściągać całą ćwiartkę? Czy może jakiś środek spenetruje miejsce styku blach i wystarczy?


Dzięki.

Pozdr

Leru Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-03-28 09:53:58 /


Fuchs revolta czy jakos tak, on wymyje rdze i zostawi gola blache, bedizesz mogl ja wtedy zabezpieczac podkladami, lakierami, a na koncu fluidolem.

mariolotnik / 2016-03-28 11:02:29 /


Myślę, że rozwiązanie tego problemu nie jest takie proste. Jeśli rdza wyłazi z pomiędzy blach to zazwyczaj jest tak jak na zdjęciach poniżej, oczywiście w różnym stopniu, ale mechanizm ten sam.

Pytanie czy chesz to wszystko pruć, potem usunąc korozję, zabezpieczyć powierzchnię i pozgrzewać lub spawać, niszcząc częsciowo zabezpieczenie, które tam zastosujesz... jaki będzie efekt za jakiś czas? Tego do końca nie wiadomo. A pracy sporo. Ocyki w sprajach, podkłady do spawania... dobrze działają w reklamach.

Jesli bacha nie jest spucnięta - postaraj się znaleść przyczynę dostawania się tam wody i ją wyeliminuj. Potem wszystko wyszlifuj i zabezpiecz podkładami przed przenikaniem tam wilgoci. Jesli auto będzie garażowane a powłoka lakiernicza nie przepuści wody, długo będzie ok.

bad ass boy / 2016-03-28 12:57:01 /


Dzięki za odpowiedź.
Woda dostała się tam ponieważ auto stało na boku i podczas deszczu woda spenetrowała łączenie blach, które pewno wygląda tak jak zdjęciach Badassa i wymyła częściowo syf.

Aby zastosować wszystkie magiczne środki i tak musiałbym rozwiercić zgrzewy i ściągnąć ćwierć poszycia.
W takim wypadku poszycie bym ściągał, całe wypiaskował wewnątrz i następnie podkładem reaktywnym potraktował a potem np sandersem już po wstawieniu elementu na miejsce.

Chodziło mi raczej o potwierdzenie, że jeśli wypiaskuje budę bez zaglądania w te miejsce to mimo zabezpieczeń, które zastosuje to po pewnym czasie i tak wyjdzie rudy.


Pozdr

Leru Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-03-28 20:22:41 /


na na marginesie; sanders po reaktywnym to słaby pomysł.
Po reaktywnym akryl, lub epoksyd, ( wg tego co pisze w karcie technologicznej).
Sanders na koniec.

magic Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-03-28 20:57:31 /


u ciebie i tak to miejsce jest piękne, dramat jest dopiero u mnie :D

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-03-28 22:39:04 /


Myslalem ze lekko zaszlo rdza, jezeli spuchniete, to wszystko trzeba odbudowac z nowej blachy, inaczej nie ma sensu. Po zgrzewaniu/spawaniu wlac wszedzie podklad, zeby powplywal miedzy blachy, reszta niech sobie zleci, tak samochody sa robione oryginalnie (cale zanurzane).

mariolotnik / 2016-03-29 20:39:19 /


W bardzo dużej ilości Capri z szybrem oryginalnym ten element gnije..

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-03-30 14:07:04 /