logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Problem z kołem pasowym w 2.9 V6

Problem z kołem pasowym w 2.9 V6

Dokładnie to chodzi o kolo pasowe na pompie wody. Mialem taki nie mily przypadek ze silnik urwal poduszke i wpakowal wiatrak w chlodnice. Przy okazji skrzywilo sie kolo pasowe na pompie wody.
Teraz zalozylem elektrychny wiatrak przed chlodnica ale jazda z takim krzywym kolem sprawi ze niedlugo mi sie pompa wody skonczy.
Macie jakis pomysl jak to wyprostowac lub gdzie dostac takie kolo? Moglo by byc nawet uzywane aby proste. Dajcie znac ford76@o2.pl

ford76 Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-10-26 21:59:31 /


Na wyprostowanie widze marne szanse, a dostac bardzo latwo - wystarczy dac ogloszenie :)

Mysza liil (EM) / 2005-10-26 22:04:04 /


Z tymi ogłoszeniami to różnie bywa, sam szukam koła pasowego tyle ze do 2.8, problem jak.....

Ivan Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-10-26 22:43:54 /


Ivan, nie masz klimy więc kółko pasowe podejdzie ci od każdego starego kolna (2,0; 2,3; 2,8) z wiskozą nakręcaną na gwint w pompie (nie przykręcaną na 4 śrubki). Do 2,8 z klimą - na dwa paski - to jest problem. Ford 76, przewertuj zakończone aukcje na allegro - koleś z Białegostoku, Plando - 2x 2,9 na części.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-10-27 07:02:59 /


Ale IVAN szuka kola na wal korobowy a nie na pompe wody.

Mysza liil (EM) / 2005-10-27 09:41:32 /


Dokladnie, na wal korbowy, a co najgorsze nie widze tego nigdzie, nie chce robic eksperymentow i zakladac inne, kombinowac... do tej pory myslalem ze te silniki sa w miare jednakowe.
Jak by cos, ktos mial watpliwosci podaje link do mojego ogloszenia
http://www.capri.pl/services/ad?id=435fe799b2bea
Nie zeby na forum sie oglaszac, tylko jak by ktos mial watpliwosci...

Jak to mowia: "Tonący brzytwy sie chwyta"

Ivan Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-10-27 23:35:35 /


odległość pierwszego paska od początku wału jest taka sama we wszyskich Kolnach. Weź jakiekolwiek kółko pasowe od 2,8 i będzie grało. Moje 2,8 gaźnik PYA bez klimy śmiga na kółku wygladającym jak od 2,0/2,3 ze wspomaganiem - ale średnica otworu na wał korbowy jest jak w 2,8 czyli większa.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-10-28 09:15:50 /


No ,ale to koło jest jakieś dziewne ,tak jakby mocowane na cztery śruby,a u mnie w 2,8 i w 2,3 były mocowane jedną centralną .

aeroarte / 2005-10-28 17:43:08 /


kolo z ogloszenia to tylko czesc kola, jeden segment z trzy lub czteropasowego

bylo sporo rodzajow
pierwsza roznica to czop pod simmering ma 50mm dla 1.8/2.0/2.6 i wiekszosci 2.3 oraz 56mm dla 2.8 i niektorych 2.3 z konca produkcji

moga byc 1,2,3 lub 4 paskowe

kazdy z rodzajow oprocz 4 wystepuje w wersji jednoczesciowej mocowanej centralna sruba do walu
dodatkowo 2,3 i 4 paskowe wystepuja jako skladane - rowniez w kilku wersjach
bywa tak ze do walu przykrecona jest tylko piasta a do niej wszystkie kolka
bywa tez ze pierwsze dwa sa na stale z piasta i do tego zestawu dokrecone jest jedno lub dwa dodatkowe

kolo ze zdjecia w ogloszeniu to na moje oko kolo alternatora ze skladanej wersji dwupaskowej (plaska czesc to zalane miejsce na trzeci pasek)

najlepiej zmierz jaki masz simmering (nie spojrzalem jaka pojemnosc) i poszukaj kompletnego kola na dwa paski (alternator+wspomaganie) - jednoczesciowe sa lepsze

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-10-28 20:22:19 /


hehe, wlasnie zauwazylem ze na poczatku wypowiedzi napisalem inaczej niz na koncu po obejrzeniu zdjecia, oj zmeczony dzisiaj jestem

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-10-28 20:24:52 /