logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » Automat C3 gubi bieg

Automat C3 gubi bieg

Ford Granada 2.0 R4 z automatyczna skrzynią biegów C3
od jakiegoś czasu, powiedzmy 3 tygodnie zdarza się to coraz częściej, a mianowicie odpalam autko, chce jechac, najczesciej jest tak, ze najpierw wsteczny, jest ok, potem chce do przodu, wrzucam D i hmm stoje, jakby byl na luzie, czasami zalapie i jade, ale za moment jak jakies skrzyzowanie i zdejme noge z gazu i przyhamuje juz znow biegu nie ma, i znow za chwile zalapie i jade, raz sie zdarzylo, ze ani D ani R nie dzialalo, tak sie dzieje jak jest zimny, jak sie rozgrzeje to ok, choc tez czasami potrafi zgubic bieg, ale bardzo rzadko, wiec prosilbym o opinie co to moze byc, czy to w jakis sposob da sie naprawic hehe czy juz skrzynia jest na wymarciu :D olej w skrzyni jest, piekny, czerwony lol :P z gory dzieki za wszelkie rady i sugestie :-)

Śpiochu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-11-04 13:01:38 /


sprawdź stan oleju w skrzyni.. bo objawy wskazują na jego za niski poziom.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-11-04 13:03:27 /


Zamalo oleju w skrzyni

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-11-04 13:04:27 /


Mam nadzieję że wiesz jak się sprawdza olej w skrzyni.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-04 16:08:51 /


Jak się sprawdza to wiem, tylko kurcze z dolewaniem mam problem, nie wiem w ktora dziure hehe :-)

Śpiochu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-11-04 17:47:27 /


w tą przez którą się sprawdza :-(

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-04 18:22:35 /


poziom oleju sprawdzasz na rozgrzanym silniki i skrzyni.
bagnet wyciągamy przy pracującym silniku!!

a jeśli trzeba dolać to przez rurkę bagntu.. musisz się zaopatrzeć w lejek ;]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-11-04 20:17:18 /


lejek się zaopatrzyłem, olej też, dolałem i śmiaga dalej bezproblemowo, jak to mówią kto pyta nie błądzi, dzieki za rade

Śpiochu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-11-11 23:27:13 /


tu napiszę, bo w sumie moja skrzynia tez gubi bieg. A mianowicie ma tendencje do rusznia z 2. Właściwie 85% razy rusza z 2:/
Wyrzucenie na N i wrzucenie na D zwieksza szansę, że ruszy z 1, ale też nie zawsze. Dopiero jak włączę recznie 1 i przed ruszeniem przełącze na D to zawsze rusza z 1.
Dodam jeszcze, ze wciśnięcie gazu do deski przy ruszaniu też zwieksza szansę na ruszenie z 1.

Dodam również, że to juz 3 automat w ciągu tygodnia i zaczynam mieć już dość:/

Czy to może być przez źle podpięte podciśnienie? gdzie powinno być wpięte oryginalnie? w gaźnik, w kolektor?

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-08-23 20:41:40 /


bobik masz zasyfioną płyte sterującą. miałem ten sam obiaw przy zatartym jednym zaworku.
a napisz jeszcze czy temperatura skrzyni ma wpływ na jej działanie ?
u mnie jak skrzynia się nagrzała to działała nieco lepiej niż na zimno.

skończyło się na 4 krotnym demontarzu płyty sterujacej :) po 2gim razie wspawałem korrek spustowy w miskę olejową :) miałem dość prysznica z oleju. skrzynia po wysczyszczeniu płyty chodziła perfekcyjnie.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-08-23 22:20:24 /


heh:) ja mam wrażenie, ze na zimno z jedynką jest lepiej. A jeżeli chodzi o zmiane biegów, redukcję itd. to jest idealnie. Więc może lepiej narazie sobie dac spokój z rozbieraniem? może jak sie wypłucze cały piasek który tam sie dostał jak leżała w garażu to zadziała??;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-08-23 22:30:18 /


Potwierdzam, że na zimnym z rana jest idealnie. to może hipolu dolać??;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-08-24 07:15:55 /


Nieststety syf nie wydostanie sie z plyty sterujacej bez jej demontazu.
Dodatkowo masz przytarty zawor.

Kriss_MustangII / 2006-08-24 08:25:03 /


Need help panowie. Odpalam auto, R- cofam, potem D i jedziemy... Jakieś 100 metrów, pierwsze skrzyzowanie, stop, nic nie jedzie ruszam... auto wrzuca 1, potem miala być 2 i... lipa. Jakby na luzie. Ani P ani D ani R 1 2 3 nic, załamany wyciągam telefon, po czym bieg o tak o sam z siebie wszedł (było na 1) i jedziemy... kolejne kilka skrzyzowan i dokulalem sie do domu kilometr. Biegi wchodzily normalnie, ale jechalem spokojnie, bo jeszcze tego samego dnia cisnąłem do 4500 obrotow, ale wszystko bylo w jaknajlepszy porzadku. Jak mi przestał jechać nie było zgrzytow, piskow, trzaskow, pierdutnięć itp... O co chodzi?

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-04-08 22:39:36 /


Może oliwy brak ????

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-04-08 22:48:09 /


Niby pokapuje od jakiegoś czasu, ale bagnet caly czas pokazuje, że jest dość. Sprawdzene wg zaleceń znalezionych na forum. Czy jest możliwe, aby olej się po prostu mogl sie zużyć? Wymienić cały olej?

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-04-08 23:05:50 /


http://www.capri.pl/forum/22819#444815

tam na końcu wątku się podpytywalem, bo też miałem dżezy.

u mnie okazało się, że spieprzył jeden wężyk z gaziora, ten który iidzie do skrzyni, do tego modu cośtam..

Raul Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-04-09 01:02:53 /


- sprawdź czy masz olej
jeśli masz
- sprawdź wąż podciśnienia do skrzyni
jeśli ok i podciśnienie nie ucieka:
- wyciągnij ten wąż z takiego p...lnika przy skrzyni i sprawdź czy olej z niego nie leci
jeślni nie leci:
- kropla oleju na białą kartke papieru

Kriss_MustangII / 2010-04-09 08:19:26 /