logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » elektryka » V 6 nie chodzi na czterech garach.

V 6 nie chodzi na czterech garach.

Witam!!!
Mam taki problem mam silnik V6 2.0 i nie chodzi na czterech garach (na wolnych obrotach , na wiekrzych nie sprawadzałem).
Zapłon był ustawiany ,świece wymienione ,kable wporządku ,iskra jest, zawory były ustawiane pare miesiecy temu, olej swiezy.
I niewiem co może być przyczyną.

adasko / 2005-11-23 21:31:20 /


A to na dwoch bedzie chodzil wogole?? Jak juz rozpoznales ze nie chodzi na tylu, to teraz dowiedz sie na ktorych. Jesli jest iskra, to zmierz cisnienie.

Mysza liil (EM) / 2005-11-23 21:34:58 /


A czy jesteś pewien że to nie maluch :-)
sprawdź jeszcze raz kolejność zapłonu, poszczególne świece.... eeechhhhh i przeszukaj forum pod hasłem "nie chodzi".

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-23 21:37:01 /


Pewnie zle podlaczyles kable WN

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-23 21:58:32 /


Kable sa dobrze podłoczone , swiece są nowe.
Cisnienie też było sprawdzane

Czy istnieje taka możliwość że zawory sie rozlegulowały???

adasko / 2005-11-23 22:04:45 /


eee
to kosmici
a jak nie to pisz to ci zrobie:)
monter

monter25 / 2005-11-23 22:31:32 /


Taa... sprawdź poprawność podłączenia kabli :D też kiedyś byłem święcie przekonany że jest ok :D

Piotrek PCK / 2005-11-23 23:59:44 /


Zawory to raczej nie mają z tym nic wspólnego. A może wyjmowałeś aparat zapłonowy z bloku i go źle umieściłeś ?
No i też też jestem ciekaw jak doszedłeś, że to aż 4 cylindry ?

Sowa {3M} Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-11-24 08:56:39 /


moze to i aparat

a co sprawdzenia to sciagalem pokolei fajki i rużnicy nie było w pracy silnika zadnej . Jedynie jak sciagale przedostatnia faje to zaczol przygasac.

apropo aparatu znacie jakiegos fahmana który by go dobrze ustawil?????
w WAWIE

adasko / 2005-11-24 09:07:08 /


czy jeździsz na LPG ??
jeśli tak to w pierwszej kolejności wyreguluj zawory..
jeśli jeździsz na benzynie.. obecnie bezołowiowej i nieużywasz preparatów typu UNIKAT :] to czytaj wyżej :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-11-24 09:16:18 /


Ja ostatnio mialem problem z aparatem zaplonowym, był wyciągany. Ustawiałem na znak na kole, i nic, delikatne kichanie, sprzały itd...
Co sie okazało, chyba nie zgrywa sie znak na kole, koło było wymianiane na inne z powodu uszkodzenia.
U ciebie może jest źle ustawiony aparat, i łapie jakoś dziwnie iskre na 2 cylindrach. Wyjmij go jeszcze raz, zdejmij pokrywę zaworów, na 1 cylindrze znajdź suw sprężania, ustaw zapłon i podepnij przewody zgodnie z opisem na stronie w rozdziale garaż. W moim przypadku zadziałało.

Ivan Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-24 09:27:19 /


Kolejnosc zaplonu czytaj podlaczenia kabli, masz wypisana na kolektorze ssacym FO 142536. Ale podejrzewam ze jakbys zamienil kable to silnik wogole by nie chodzil, tylko by strzelal w filtr.

Mysza liil (EM) / 2005-11-24 10:08:33 /


ja mialem kiedys identycznie okazalo sie ze pdpialem zle kable naprzemian strony
pyrkał na 2 garki przepialem odwrotnie zagadal na 6 :]

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-24 11:36:11 /


moze wyciagales aparat i masz zalozony o 180st nie w ta strone co trzeba?

Kriss_MustangII / 2005-11-24 12:02:01 /


Adasko, jeszcze raz przeszukaj forum (wbij w wyszukiwarkę frazę "nie chodzi").
zwal lewą (od kierowcy) pokrywę zaworów, jak będzie mijanka na piątym cylindrze, to palec powinien pokazywać pierwszy cylinder. Od tego cylindra zacznij ustawiania kolejności zapłonu. Howgh!

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-24 15:14:20 /


to i ja sie podepne-silnik 2.3 V6 na LPG, jak odpalam zimnego to straaaaasznie slabiutkie mam niskie obroty-tak do okolo 1500-1800, jak sie rozgrzeje to juz lepiej, ale itak sa slabiutkie-wiem ze musze zrobic zaworki, i jade jutro to zalatwic, ale jesli sie okaze ze to nadal nie wszystko-to na co powinienem zwrocic jeszcze uwage?

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-11-24 18:53:20 /


Na stan platynek i przerwe, jezeli aparat jest platynkowy.

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-24 19:41:19 /


na ilość płynu w układzie chłodzenia, może sie nie rozgrzewa i przymarza Ci reduktor, co za tym idzie mało gazu (w postaci lotnej w gaźnik) i niskie obroty, jak się rozgrzeje to już dobrze - ja tak mam :(

Rydzu liil Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-24 23:29:38 /


albo jakość - za dużo wody za mało glikolu i zamarza reduktor.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-25 10:05:22 /


ja mam sam płyn tylko gdzieś mi spierdziela regularnie :( i muszę dolewać, eehh drobiazgi :)

Rydzu liil Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-11-25 10:26:12 /


Ustawilem zaworki i jak reką odjął :)
Dzieki za odpowiedzi
Pozdrawiam

adasko / 2005-11-27 21:32:47 /