logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » tematy prawne » Mam pytanie w zwiazku z zmiana silnika

Mam pytanie w zwiazku z zmiana silnika

Witam!!!
Kupiłem niedawno auto od dziadka! W dowodzie rejestracyjnym widnieje pojemnosc silnika 1500CM diesel
Ale sprzedajacy wczesniej wymienil silnik na 1200cm i nie zglaszal tego .

spisalismy umowe w/g dowodu czyli z silnikiem 1500
Jak mam teraz zarejestrowac samochod na siebie???
(Wiem ze od pazdziernika silnik czesc wymienna)
Rejestrujac chce zmienic poj. na rzeczywista
Choc oplaty OC sa te same co prawda
Co musze zrobic Jestem zielony w tej kwestii( moj pierwszy samochod)

Dzieki za odpowiedz

derform / 2005-12-04 17:30:58 /


diesel w capri ?? pochwal się co to za model ?? ;]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-12-04 17:35:04 /


idź do jakiegoś rzeczoznawcy po orzeczenie (ale najpierw go o wszystko wypytaj nie pokazując samochodu) - co to forum porad prawnych ?

moze zrobimy płatne rejestrowanie sie na smsa ?

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-12-04 18:06:14 /


musisz mieć umowe kupna silnika 1200 i powiedzieć w urzędzie że ten jest aktualnie w aucie... a tak w ogóle to zmień silnik.

Daniel vel Treetop liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-12-04 18:10:14 /


PO WYMIANIE SILNIKA NALEŻY UDAĆ SIĘ NA STACJĘ DIAGNOSTYCZNĄ W CELU USTALENIA POJEMNOŚCI SILNIKA (CHYBA 60ZŁ), A NASTĘPNIE DO URZĘDU W CELU ZMIANY DANYCH ODNOŚNIE POJEMNOŚCI W DOWODZIE( MA TO WPŁYW NA OC). TECHNIKA POMIARU POJEMNOŚCI NIE JEST MI ZNANA, W WIĘKSZOŚCI WYPADKÓW KORZYSTAJĄ CHYBA Z KODÓW I OZNACZEŃ NA BLOKU BO FIZYCZNIE SILNIKA NIE ROZKRĘCAJĄ.

cwiety_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-12-04 20:09:03 /


coś mi sie wydaje po dacie rejestracji na forum i tym ze niema zadnych innych danych + pojemnosci problematycznego silnika ze niechodzi o capri a nawet nie o forda

JoKo 3M_U Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-12-04 22:25:32 /