logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » off-topic » monitoring

monitoring

Zakładam wątek bo nic nie znalazłem a może się komuś przyda.
Potrzebuję założyć monitoring u siebie na posesji ale nie znam się na tym i nie wiem od czego zacząć. Chciałbym założyć na razie dwie narożne kamery lub inne żeby widziały w nocy przynajmniej do 15 metrów, posesje mam oświetloną ale lepiej jak widziały w nocy.
Na aledrogo jest od cholery różnych zestawów ale nie wiem czym się kierować i na co zwrócić uwagę.
Pomorze ktoś?

nietykalny Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-12-16 22:27:40 /


na Pomorzu to w elektryce Fusz siedzi ;) Czy kamery jednakowoż nie wiem

michalch83 / 2016-12-16 22:33:07 /


Ptasiek chyba będzie w stanie coś podpowiedzieć

Konar / 2016-12-16 22:50:37 /


Si, radzę uderzyć do Ptasiora. Ja to pikuś jestem w tym temacie.

Fuszix 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-12-16 23:09:20 /


Budżet jaki? Ja proponuję kamery IP. Teraz to w sumie wszystko chińczyk, Ale BCS i HIKVISION da radę. Żeby było coś widać proponuję kamery IP np. to : http://allegro.pl/zestaw-bcs-monitoring-ip-2x-kamera-2mpx-ir40m-sony-i6613923099.html

lub jak masz koncentryk RG6 położony a nie skrętkę to coś w ten deseń : http://allegro.pl/zestaw-bcs-monitoring-ip-2x-kamera-2mpx-ir40m-sony-i6613923099.html

Można poszukać w ELTROX też stacjonarnie, ceny mają dobre a można zawsze obadać sprzęt w sklepie.


W razie pytań pisz... ogólnie to jest temat rzeka, ale ludzie montują to i działa.

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-12-17 00:22:25 /


I ja też się podepnę, też się za czymś takim rozglądam(3-4kamery), widoczność w nocy z 15m, ale chciałbym mieć to też podpięte pod TV (mam w multiswitchu wolne jedno wejście). Czy dobry wielokanałowy modulator załatwi sprawę?

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-12-17 08:31:42 /


jeśli chodzi o kasę to tak do 2 tysi a przewodów żadnych nie mam

nietykalny Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-12-17 19:56:43 /