logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » nadwozie » jak zmienić kształt grilla?

jak zmienić kształt grilla?

Witam Wszystkich!!
Jestem tu nowy więc wybaczcie ewentualne gafy..
Moje pytanie sprowadza sie do zmian przeprowadzonych na egzemplarzu, który wystawiony jest na allegro:

http://allegro.pl/show_item.php?item=81481329


słuchajcie jak mogę zrobić podobnie przerobić grill? mam rozumieć ze bez spawarki i ciecia ani rusz?
Jestem nowicjuszem wiec tak dyrastyczne środki troszke mnie przerażają, ale sami przyznacie ze efekt miły dla oka.

amasiak / 2006-01-25 22:30:57 /


1. na jaką cholere ? auto wygląda przez to śmiesznie - chyba, że o to chodzi ??
2. nie widze żeby tam spawarki użyto
3. grill jest wyżej niż ten dolny wlot, ale to taki szczegół.

4. wystarczy poczekać aż przedni pas skoroduje i dokręcić taką ramke - oczywiście jeśli to ma być funkcjonalne - wtedy obędzie sie bez szlifierki i spawarki :-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-01-25 22:39:44 /


toż to czysta tragedia !! nat takim "stylingiem" można ubolewać FSM Capri błeheh :P

nOx Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-01-25 23:01:04 /


w Syrenie taki wlot jaknajbardziej pasował
do Capri... zdecydowanie nie!

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-01-25 23:11:17 /


nie zapominajcie o Warszawie, starym poczciwym Jelczu Ogórku :) chyba stary Żuk też tak miał - ale Capri wygląda beznadziejnie, Caper po to ma te prostokątne dziurki z przodu by one tak zostały :) :) :)
A kiedyś była taka bajka z takim jeżdzącym gadającym samochodzikiem co to z przodu miał większe kółka niż z tyłu i usta w kształcie tego grila, a raczej felgi od roweru odpowiednio rozgiętej ;) - to capri tak wygląda :)

Shadow Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-01-25 23:30:08 /


chloppie po co krzywdzic capri nie rob tego przez to samochod wyglada smiesznie

cichymk Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-01-26 08:40:45 /