logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » sklepy,warsztaty,fachowcy » Remoncik podlogi podejscie drugie

Remoncik podlogi podejscie drugie

Witam!

Pisalem juz w zeszlym roku na ten temat ale niestety plan sie nie powiodl. W tym roku natomiast zabralem sie juz do roboty.

Chodzi o naprawe blacharska podlogi w moim Capriku. Zalaczam zdjecia. Jest dosc niezle prochno i trzeba to wkoncu zrobic. Auto stoi juz w garazu 5 lat. Mniejsze rzeczy zrobie sam ale podloge chcialbym zeby zrobil ktos, kto sie na tym zna.

Wiem ze najlepsi terminy maja zablokowane na lata ale moze jest ktos tu, polecany, kto moze podjac sie roboty od zaraz, no moze nie od zaraz ale jak najszybciej, moze uda sie go uruchomic jeszcze tego lata.

Kto pomoze ratowac?

Polecajcie.

jakubje Dokładna lokalizacja na mapie / 2017-06-09 14:22:11 /


Słabiutko to wygląda. Jak rozbierzesz to myśle że będzie sajgon patrząc po tych babolach;/

Marcin P. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2017-06-10 18:28:05 /


nie opłaci się tego robić

dcx / 2017-06-14 17:38:25 /


Kolego Kirkus rozejrzyj się po ile stoją oryginalne 2.8i, i jak często bywają w ogłoszeniach (raczej nie co tydzień), to może zmienisz poglądy. Ale faktycznie buda jest słaba, moim skromnym zdaniem, bez dyszki nie ma co podchodzić do tematu (samej blachy oczywiście).

Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2017-06-14 22:57:55 /


Oryginalne to nie spawane i nie rzeźbione. Tu sie gruba rzeźba zapowiada, więc dlatego tak napisałem. Mój Tauniak też juz jest stanem blacharskim daleko od oryginału bo spawany i kitowany.

dcx / 2017-06-16 23:36:22 /


Wygląda jak mój taunus przed remontem....wszystko da się zrobić. Powodzenia

WOJTAS 74 / 2017-06-17 07:27:16 /


Witam, kolego co masz na myśli mówiąc o naprawie podłogi? Ludzie myślą że blacharka to sprawa prosta, blacharz zaspawa dziury, nałoży kit i po problemie, to tak nie wygląda, remont takiego auta nie polega na zaspawaniu dziur, zrobienie podłogi to w takim przypadku, wymiana progów, podłużnice, wszystkie profile te poprzeczne, słupki... Rozwierć jeden element, a zobaczysz że trzeba odbudowywać wszystko i trzeba to robić w kolejności odpowiedniej i przy tym nie stracić żadnego wymiaru, nie złamać samochodu itd. No chyba że chcesz robić półśrodkami, bo w takim aucie nie ma miejsca gdzie byś nie znalazł rdzy. Powodzenia, pozdrawiam

pawlak1122 / 2017-06-19 12:14:08 /


ja bym zagadał TRUCKa bo ma naprawdę mega zajebista bude do capri

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2017-06-19 12:44:15 /


Rozebrać. Zedrzeć do gołej blachy i się wyjaśni czy warto;)

Marcin P. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2017-06-19 21:50:17 /