logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » Escort mk1/mk2 RS2000 - wzmocnienie nadwozia

Escort mk1/mk2 RS2000 - wzmocnienie nadwozia

Z uwagi na fakt montażu w escorcie mojego brata 2-litrowego pinto oraz kapitalny remont blacharski w toku, pomyśleliśmy, że warto byłoby poprawić nieco sztywność auta i wzmocić budę w newralgicznych miejscach. W związku z powyższym Ko-ZI zakupił "okazyjnie" zestaw potrzebnych ku temu blaszek, rzekomo dedykowanych do tego celu, czyli do udoskonalenia wersji seryjnej na wzór rs2000. Długo krążyłem po necie aby dojść, która gdzie, co i jak, w jaki sposób.
Wreszcie znalazłem i...zagubiłem link.
Rzućcie okiem na zdjęcie (to te SREBRNE gadżety) może komuś z Was przyjdzie do głowy pomysł " Co, Gdzie i Jak". Dzięki za wszelkie sugestie. Pozdrawiam!

Śmietan / 2007-02-06 23:01:53 /


a jakaś nazwa producenta tam jest ?

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-02-06 23:37:44 /


Niestety brak... Jest to bardzo porządnie, wręcz idealnie wycięte - pomysł o samoróbce odpada. Poza tym widziałem gdzies taki blaszki w brytyjskim sklepie ale gdzie to było... :(

Śmietan / 2007-02-06 23:41:30 /


dlaczego pomysl o samorobce odpada
wystarczy dobry ploter i tniesz co i jak chcesz
kolega ma taki sprzet kazywal co to potrafi :)

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-06 23:46:20 /


Rozumiem cię, Zakrzak, ale wątek założyłem nie po to aby rozstrzygnąć pochodzenie przedmiotów ze zdjęcia, tylko wysłuchać sugestii co do miejsc, w których wskazane byłoby je umieścić :)

Śmietan / 2007-02-06 23:59:43 /


sprzęcik na 80% brytyjski, powinno się znależć, spróbuj znależć sprzedawców podobnych gadżetów na ich ebayu, wyślij foty i może coś poradzą, wyspiarze są mocno zakręceni na punkcie rasowanych Escortów , więc chętnie pomogą. Ich kluby Escorta też są niezłym miejscem do poszukiwań. W Polsce jeżdziło kilka rajdowych Escortów, można poszukać mechaników, w Łodzi sporo się ścigał Barański, ma serwis do dzisiaj, można Go męczyć.....ale zacząłbym od brytyjczyków.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-02-07 00:05:16 /


nigdy nie oglądałem dokładnie Escorta, ale masz tu chyba wzmocnienia mocowań tylnych amortyzatorów i kolumn McPersona, plus kilka aluminiowych drobiazgów do przynitowania, na gołej budzie można po prostu spróbować przymierzyć.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-02-07 00:18:18 /


Cztery płaskie po dwie pary to okolice przedniego stabilizatora, dwa zagięte trójkąty połączenie podłużnic do kabiny, od strony przedziału silnikowego. Reszta star treck?
pozdr

rykoszet / 2007-02-07 00:40:06 /


To sie nazywalo karoseria typ 49. To byly te wzmocnione karoserie do sportowych modeli, które wychodziły z AVO. Mam artykul w gazecie co i jak sie robi.

"The authorities at Halewood eventually agreed to produce Twin Cam bodyshells (known as Type 49) at their factory. Essentially the Type 49 shell was a strengthened and slightly modified Escort GT (Type 48) shell. At a strategic point on the production line, the modified Type 49 shells were whisked off to a side workshop where dedicated staff turned them into Twin Cams. The all-important Lotus engines were shipped in from the Lotus plant at Hethel in Norfolk. "




Pzdr

Jarek / 2007-02-07 10:48:51 /


Może wrzuciłbys jakiś skanik? Albo podesłał na priv...? Dzięki

Śmietan / 2007-02-07 11:04:39 /


Śmietan,pewnie wyrwę się jak guma z majtów-ale moze chcesz pewne materiały o wzmacnianiu nadwozia? :)
Daj znac na priv jak Ci się przydadzą 8)

fikcja Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-07 21:55:25 /


te materialy to i mnie by tez interesowaly.

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-02-07 22:02:20 /


Interesują chyba większą ilość osób. Może jakoś na ftp by to umieścić, czy cuś takiego...

bartek nowakowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-02-07 22:56:57 /


Jeżeli mógłbyś je upublicznić, to może wrzuć je do wątku lub podaj link, pod którym można by się im przyjrzeć. Jeżeli nie to chętnie przejmę na priv :) Zainteresowanych, jak widać, nie brakuje :) Pozdrawiam!

Śmietan / 2007-02-07 23:35:48 /


Ok!Z racji tego,ze materiały są drukowane-może ktoś chciałby podjąć się zeskanowania i wrzucenia na ftp?

fikcja Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-08 09:18:48 /


Ja chętnie, chyba, że masz kogoś bliżej.

Śmietan / 2007-02-08 09:53:13 /


Ja intensywnie szukam takich wydruków o Essim Mk1 Avo - na 100% miałem je gdzieś w pokoju ....... jak temat nie padnie to w końcu znajde ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-02-09 00:24:14 /


Nie poddawaj się! :)

Śmietan / 2007-02-09 09:03:27 /


oki,Śmietan-pakuje w weekend materiały i podsyłam!Możesz podesłac mi przypomnienie na maila? info[at]oldtimercentrum.com

fikcja Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-09 11:06:45 /


śmietan a gdzie kupiłeś te gadżety i za ile =D

Pospiech Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-09 12:40:13 /


Rozszyfrowałem dwa kolejne : Dwa zamknięte trójkąty, to wzmocnienie mocowania resora w podłużnicy a te podłużne elementy (na zdjęciu jest tylko jeden) to wzmocnienia kielichów.
Nie wiem jeszcze gdzie umiejscowić 4 małe prostokątne blaszki (kątowniki)...
Pośpiech, graty kupiłem okazyjnie, część z nich nie będzie mi potrzebna. Odezwij się na priv jeżeli jesteś zainteresowany. Pozdrawiam wszystkich!
Aha, to ostatni dzwonek, gdyby ktoś chciał dorobić podobne na wzór - jeszcze przez tydzień będę mógł zdjąć ich wymiary, potem będę już integralną częścią budy :)

Śmietan / 2007-02-12 14:33:11 /


Znalazłem ciekawą stronę, podaję link do opisu prezentowanego przeze mnie zestawu wzmocnień :
http://www.forum-auto.com/automobiles-mythiques-exception/section5/sujet224004-2625.htm

Śmietan / 2007-03-01 14:28:58 /