logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » Granada - dyferencjał z innego auta ( LSD )

Granada - dyferencjał z innego auta ( LSD )

Wiem, że jeżdżą granady z dyframi od scoprio i bmw ( ta chyba jeszcze nie jeździ, ale będzie niedługo). Wiadomo, że podstawą do zmiany dyfra jest posiadanie przez niego szpery i jak najszerszego zestawu przełożeń.

O ile przy scorpio można zejść max do 3,14 bodaj ( strasznie rzadkie ) lub 3,36, to w BMW można dojść nawet do 2,0...

Minus tych dwóch systemów jest taki, że w obu jest szpera płytkowa.

I tu pytanie - czy przymierzał się ktoś kiedyś do wsadzenia do granady dyfra z audi A8 - najlepiej D2, przełożenia wahają się od 3,7 do 2,9 ( zależnie od silnika) więc w sumie idealnie, ma torsena, jest krótszy od granadowego więc można by zastosować wał jednoczęściowy z RX8 , podobno się nie psuje, no i kosztuje zazwyczaj <100zł.

Próbował ktoś? Jakieś za/przeciw? Inne prostsze do adaptacji dyfry ?

michalch83 / 2017-03-19 12:50:11 /


W scorpio masz przecież wisko, w ori Granadzie i w BMW masz płytkę.

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2017-03-19 14:21:59 /


ja z racji używania jestem za torsenem - ale sprawdź dokładnie, w którym DYFRZE był torsen... bo w audi występował zdaje się najczęściej centralnie, a w dyfrze był chyba w audi V8....

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2017-03-19 15:10:21 /


w zadnym a8 d3 nie było torsena w dyfrze,występował on tylko w audi v8 i to tylko w pierwszych wersjach.

RICOLO1 Dokładna lokalizacja na mapie / 2017-03-19 17:30:18 /


d2 miało byc nie d3

RICOLO1 Dokładna lokalizacja na mapie / 2017-03-19 17:31:56 /


E92 M3 niebawem próba w granadzie, napisze więcej jak zamontuje

Chodor / 2017-03-24 23:18:27 /