logowanie | rejestracja
capri.pl » modele Forda » Capri » modele » Mk I 1600, 1600 GT (Niemcy)

Ford Capri Mk I 1600, 1600 GT (Niemcy, 1972-1973)

Dostępne wersje:
  • 1600 XL (Niemcy, 1972-1974)
  • 1600 GT XL (Niemcy, 1972-1974)

Silnik

Typ: 1600 GT R4 OHC
Pojemność: 1593 cc
Średnica cylindra: 87.67 mm
Skok tłoka: 66.0 mm
   
1600 XL:
Stopień sprężania: 9.0:1
Zasilanie paliwem: gaźnik Ford 28
Moc maksymalna: 72 KM @ 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 12 kg.m. / 2700 obr/min
   
1600 GT XL:
Stopień sprężania: 9.0:1
Zasilanie paliwem: gaźnik Weber 32/36 DAGV
Moc maksymalna: 88 KM @ 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 12.7 kg.m. / 4000 obr/min

Skrzynia biegów

Standard:
Typ: 4-biegowa, manualna, w pełni synchronizowana
Przełożenia:
R - 3.660:1
I - 3.650:1
II - 1.968:1
III - 1.368:1
IV - 1.000:1
 
Opcja:
Typ: 3-biegowa, automatyczna (Borg Warner 35)

Tylny most

1600 XL:
Typ:
Przełożenie: 3.900:1 (39:10)
   
1600 GT XL:
Typ: Timken - type 'J'
Przełożenie: 3.778:1 (34:9)

Wymiary/masa

Długość: 4262 mm
Szerokość: 1646 mm
Wysokość: 1330 mm
Rozstaw osi: 2559 mm
Rozstaw kół przednich: 1346 mm
Rozstaw kół tylnych: 1321 mm
Masa własna: 1600: 970 kg
1600 GT: 995 kg

Osiągi

1600 XL:
Maksymalna prędkość: 155 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 16.0 s
   
1600 GT XL:
Maksymalna prędkość: 170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.0 s