logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » CHUDER - Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln 2.8 injection 1983 "Miękus "

CHUDER - Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln 2.8 injection 1983 "Miękus "

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl
Samochód: Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln 2.8 injection 1983 "Miękus "
Status: sprzedany (w posiadaniu od 2005-10-10 do 2009-06-30)
Aktualizacja: 2009-06-30 21:41:11

Podstrony

Jak to wszystki sie zaczeło...

No i pojechał będę pewnie tego żałował ale takie życie, dobrze że trafił w odpowiedzialne ręce.

Otoż tak zgodnie z mysla "Keep The Legend Still Alive" postanowilem jeszcze jakis ciekawy egzemplarz do kraju sporwadzic odbudować i wypuścić na Polskie drogi, czy to byl dobry krok caly czas sie zastanawiam, w sensie emocionalnym tak w sensie finasowym totalne dno.

Tak auto wygladało jak je kupilem przyjechało z niemiec na lawecie w paździeniku 2005 ta operacje wykonałem z Kejpim za co mu dziekuje, że mu sie chciało



Troche danych o aucie:
Rok produkcji 1983 poczatek roku czyli capri 2.8 injection produkowany w tej wersji tylko rok czasu. Tapicerka welur, skrzynia 5B most 3,09, wspomaganie itp
Samochód w niemczech byl uzytkowany tylko do 92 roku pozniej stał i tylko byl przpychana z garażu do garażu, mial tylko 3 wlascicieli ja jestem 4 wg dokumentów. Przebieg od nowosci okolo 100-120 tys km trudno dokladnie oszacowac bo zegary byly uszkodzone a taka hipoteze przyjołem po ogledzinach auta. Kupione za Euro przy czym miało byc do niego duzo czesci jak w opisie aukcji a nie bylo poza kołami i dwoma błotnikami nic.

Na samym poczatku jak jechalem do kraju juz nie bylo dobrze niemiecka policja przed granica zatrzymala kare dała i zakaz dalszej kontunuacji podrozy to koszotwało plus 1500 zl to byl ciezki cios ale legenda to legenda.

Nadeszła chwila kiedy trzeba bylo auto zaczać robic, biorac pod uwage ze niemcy to fani spojlerów itp a to auto maiło ich za duzo to pod nimi ukazała sie rozpacz ktora trzeba bylo cala odbudowac nie bylo latwo i zajelo to cała zime po dwa dni w tygodniu ale dalismy rade tu pomagal Mundek



Lekarz malarz Hubert z Łomianek robil je prawie miesiac ale wyszło bardzo przyzwoicie dziekuje



Pozniej nie bylo czasu aby auto poskladać uruchomic tak wiec czekało na sowja kolej w garazu wśrod braci



az do roku 2007-2008 dzieki pomocy Atoma i Witana auto doczekało sie wyjazdu na swiatło dzienne i teraz cieszy oko jak i daje bardzo duza rozkosz z jazdy. Wymienilem w nim dosc sporo: zbiornik paliwa, przewody hamulcowe, szczeki, cyliderki, wtryskiwacze, elementy wydechu, kilka elemntów zawieszneia, świece przewody zapłonowe, pompe paliwa i duzo drobiazgów o ktorych juz nie pamietam.

Pierwszy oficialny przejazd auta BGC wiosna 2008



Teraz mi służy do weekendowego jezdzenia dla przyjemności i korzystania z uroków capri 2.8i ten kto kiedys mial lub jezdzil takim autem nie dlubanym i nie kobiniowanych zrozumie mnie. W aucie jest cicho wszytko dziala jak nalezy auto nie zostawia zadnych plam oleju nic nie huczy stuka ani puka. Jak stare auto kazde ma swoje slabe storny hamulce nie to co w nowych autach ekonimia słaba ale tu nie oto chodzi.



Auto ma juz swoje osiagniecia sportowe 3 miejsce w klasie +2000 na classic auto tack day Ułeż 2008 kierowal Witan



Sukcesywnie co weekend poprawiam je aby bylo jak najlepsze i najladniejsze.


Auto jest dp sprzedania bo z takim zamiarem je nabylem ale Tanio nie oddam bo ten egzemplarz juz na warotsci nie straci to 100% orginal dla pasjonata i milośnika. Jedyny taki egzemplarz w kraju!!!

To tyle na teraz w miedzy czasie wiecej bede pisal co z autem

Komentarze

bardzo ladny jest :)

najlepsze wnetrze jakie bylo w Capri jak dla mnie (no moze poza Brookland'em :p ), jezdzi tez jak powinien :) caly czas mam przed oczami widok jak mi znika za horyzontem w drodze powrotnej z Warki :)

no i najwazniejsze historia udokumentowana, zadnych patentow itd :) cos czego mi bardzo brakuje w moim. kiedys jak bede bogaty i bede mogl sobie pozwolic tez u mnie zaparkuje taki egzemplarz. :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-05-18 22:02:11]


ale widzialem ze i wracajac z Ułęża tez nie mogles wyprzedzic tego srebrnego (ups - przepraszam - "QUARTZ GOLD":) co nam ciagle na ogonie siedzial:P

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-05-18 22:08:31]


Jest do kupienia? Zawistuj kwotę.

mesje55 Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-18 22:28:36]


Sorki, może lepiej na priv.

mesje55 Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-18 22:30:30]


cena auta to nie tajemnica link do ogloszenia ponizej

http://www.capri.pl/market/21592

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-05-18 22:42:43]


Miodowy jest. A jakbyś tak durszlaczki zapodał i napisiki to dopiero byłby odjazd.

Miodowy....

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-05-19 22:23:05]


durszlaki sa do niego razem z oponami jakie fabrycznie wychodzily z tym autem ale poki co leza

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-05-19 22:48:23]


naklejki też są tylko kto to naklei ;)

Witan. Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-19 23:26:23]


nie dużo mu brakuje by tak wyglądał
http://files.capri.pl/library/folders/capri/mk3-d-1983-08/01.l.jpg

Witan. Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-19 23:30:11]


Łee, durszlaki fuj :( toć one są jeszcze brzydsze niż ATS-y trójramienne :(

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-05-20 08:48:52]


czyli sa prawie zajebiste, bo jak dla mnie ATS-y trojramienne to ideal felgi do caprika! - sa w pyteczke! ale o gustach sie nie dyskutuje:)

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-05-20 17:22:07]


kilka fotek z PC

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-08-05 18:46:04]


Widziałem, oblukałem, potwierdzam, że to KAWAŁ DOBREGO AUTA !!!

Eclips Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-05 20:33:52]


ładny ładny:)

cichymk Dokładna lokalizacja na mapie [2008-08-05 22:09:13]


śliczna fura :) oglądałem na rajdzie BGC Zresztą nawet jestem uwieczniony na jednym ze zdjęć powyżej

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-03-02 20:32:14]


Auto jest na sprzedaż, udzielam na nie gwarancji aktualne zdjęcia wkrótce

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-03-18 08:41:02]


o Panie, jeszcze Go nie sprzedałeś!!! taka super bryka i nie ma chętnych. poczekaj jeszcze 6 miesięcy i Go wezme.

Galoos Dokładna lokalizacja na mapie [2009-03-18 09:16:44]


To naprawde bardzo fajna bryka, mialem okazje sie o tym kilkukrotnie przekonac, jezdzac jako pasazer i kierowca, na czlowieka ktory je doceni musi sie doczekac, ale jestem pewien ze ten kto gokupi napewno sie nie zawiedzie. Pomimo mijego braku entuzjazmu do Capri, jazda nim bardzo mi sie podobala, niech czeka i nabiera wartosci. Na gieldzie tyle nie zarobisz Chuder, bo caly czas leci;) niech to trzyma kapital:)

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-03-18 21:15:39]


jak to mówią "niechcem ale muszem" :-)

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-03-18 23:49:02]


Ukłony za to że powróciło auto do oryginalnego wygladu.
Wielkie ukłony.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-04-15 09:22:57]


Nie chce być monotematyczny , ale dobrze że ta zółta maska w garażu Chudera została ujęta w kadr. Będę miał wspomnienia bo to najlepsze capri w tej budzie.

Kongres Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-04-16 20:46:47]


Było ;P

Witan. Dokładna lokalizacja na mapie [2009-04-16 21:02:08]


Krzysztof .. mały bład w opisie:) to jedno z nielicznych 2,8i w org stanie:) zapomniales np o Kubie W.:)

tazzman Dokładna lokalizacja na mapie [2009-04-16 22:38:16]


Kongres racja ....
...ale w żółtym kolorze ;P

bo inny kolor już nie robi roboty !!

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-04-17 21:02:44]


Od 30.06.2009r. - Zmiana właściciela ...

Miodzio trafiło do Krakowa :)
Relację opisze w galerii ...

Jeszcze raz dziękuje za Chuderowi (za wymianę pewnych detali i nie ugiętość podczas negocjacji ceny - hehe ... ) oraz Peranie - za to, że wytrzymywał moje gadulstwo (jak lecieliśmy laweta) no ta bene do dzisiaj w nocy :P

Biger Dokładna lokalizacja na mapie [2009-07-01 10:27:15]


z tego co widziałem to w sobotę jeszcze poruszał się o własnych siłach...
czyżby mu wesele zaszkodziło że aż na lawecie musiał podróżować? ;)

Szramek Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-07-01 14:30:05]


nie spoko - nie chcieliśmy wracać pustą lawetą i no i ekonomia ... bo chuder był nieugięty :) ...
Reszta tutaj:
http://www.capri.pl/car/4206

Biger Dokładna lokalizacja na mapie [2009-07-03 17:11:41]