logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Marcin P. - Ford Transit Mk II 2.0 R4 Pinto 1984

Marcin P. - Ford Transit Mk II 2.0 R4 Pinto 1984

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Marcin P. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl
Samochód: Ford Transit Mk II 2.0 R4 Pinto 1984
Status: wysłany do krainy wiecznych autostrad
Aktualizacja: 2007-11-09 22:06:59

Ford Transit 2.0 ohc 1984

Ford Transit 1984 2.0 ohc
Się zgnił:P. Pojechał do huty. Na szczęście już ma zastępcę.

Pozdro!

Komentarze

fajnie że cała buda przeszklona !!

spawn Dokładna lokalizacja na mapie [2006-03-09 14:15:08]


Ładniutki bardzo przyjemny samochodzik

piotrek_ka [2006-03-09 21:27:41]


fajny
z tego co widzę to masz z przodu zaciski dwu tłoczkiew
u mnie sa cztero tłoczkowe ale ty masz zato nowy przód

t o m a s z Dokładna lokalizacja na mapie [2006-03-27 09:31:47]


Fajny Transicik, widze ze masz na bocznych drzwiach duza szybe.

MajsterGarage [2006-05-26 14:49:33]


co tam zachwyt nowym grilem - starszy model był lepszy do zdjęcia np. przy wymianie paska rozrządu mam 80 i 84 pierwszy szklak taki jak twój drugi blaszak nim w 10miesięcy wyjechałem 30tysięcy drugi skończę składać lubię moje prosięta

adam poznański [2006-07-08 21:50:39]


Cześć, mam takiego samego transita jak ty tez 84r. Jestem z niego zadowolony a na liczniku ma nabite ponad 700000 tyś. prawdopodobnie licznik sie juz raz obrucił.
Silnik mam 2,5 D. a skrzynie biegów mam 4 biegowom + pół biegi ale 120K/h jeszcze wyciąga Po prostu jest to niezawodne auto pozdro dla wszystkich tranzitów

Fiodor [2007-01-04 21:25:36]


Pod względem wytrzymałości nie ma to jak diesel i z milion wytrzymuje ( sprawdzone)
Tylko jak dla mnie troszkę za wolny, ale oszczędny. Mój za to (mówiąc brzydko chleje)
15 litrów to norma a jak trochę przydepnę to 18. Z tego właśnie powodu rzadko nim jeżdżę, a do tego ogrzewania brak. Rekompensuje mi to przyspieszeniem ( nie mam pojęcia co w tym silniku jest, przyspiesza do 100 w niecałe 9 sekund a wyciąga ponad 170- niemożliwe ale prawdziwe, jeszcze nie miałem szybszego pojazdu z silnikiem pinto r4). Może to zasługa dyfra i skrzyni z 1.6 bo taki był oryginalnie, ale coś mi tu nie pasuje to i tak za dobrze jak na 2.0 101km-ów.

Jak silnik rozbiorę to się dowiem. Nie będzie to zbyt szybko ponieważ capri jest pierwsze w kolejce do remontu.

Marcin P. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-01-13 20:31:11]


Fajny transit, też miałem takiego i super mi się jeździło, co prawda teraz mam transita( ale mkIII) ale 170 też bez problemu jedzie, co do przyspieszenia to koło 12 sekund do setki. Ale mi pali 8 litrów w trasie do 110 km/h , a w mieście 10-12 litrów.(tylko benzyna , bo nie mam i nie chce gazu).

Tylko z tą szybką jazdą to z oponami do busa C(do 160 i jeszcze zimówki) to trzeba uważać.

A z dieslem ja sobie dałem spokój, cześci drogie, waży chyba ponad 200 kilo, jechać nie chce, głośno jak ciągniku, a i tak wciąga 8-10 litrów ropy.

Jak masz silnik z busa oryginalny(blok 207) to on jest troche inny od innych pinciaków, tłoki jakieś takie małe i ma mniej koni(98) a większy moment obrotowy.

Z tego co widze to masz chyba Webera 32/36 DGAV, tylko jakąś dziwną obudowę filtra powietrza, to oryginał ?

A z jakiego Forda masz te kołpaki?

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie [2007-01-13 23:35:21]