logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » zulik - Ford Capri Mk Ib 1600 ohc 1973 "pocisk"

zulik - Ford Capri Mk Ib 1600 ohc 1973 "pocisk"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: zulik Dokładna lokalizacja na mapie
Samochód: Ford Capri Mk Ib 1600 ohc 1973 "pocisk"
Status: aktualnie posiadany (od 2007-02-24)
Aktualizacja: 2016-03-14 21:43:27

tak wyglada po wstepnym szlifowaniu i poszukiwaniu dziur

Komentarze

no prosze i pojawila sie jedna z ciekawszych jedyneczek wkoncu ktos ja kupił świetny jest :D

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2007-04-03 20:01:51]


niezłe koła.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-04-03 20:06:39]


ladna zabaweczka :) gdybys chcial zmieniac felgi i tych sie pozbyc daj znac!

Fuszix 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-04-03 22:20:47]


Piękny jest- nie ma to jak emka jeden be :)
Co dalej?

Zimne S. 3M_U(ć) Dokładna lokalizacja na mapie [2007-04-03 22:37:35]


Ciekaw jestem czy to auto faktycznie ma cos wspólnego z RS-em czy to tylko były wymysły poprzedniego właściciela

Ligacz 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2007-04-03 23:01:15]


Dzieki za pozytywne komentaze,czy to RS to niewiem sprzedawca (kolekcjoner mustangow tak mowil). A co dalej? Po swietach blacharz a potem ja zaczynam go zezbic i malowac .Lakier mam z samolotow BIZNES CLAS ciemny granat i lakier bezbarwny z brokatem.pozdro ide zarabiac na fure.

zulik Dokładna lokalizacja na mapie [2007-04-04 00:21:17]


no to juz wiem kto do mnie dzwonił

powodzenia w postepach prac

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-04-04 09:17:36]


kolejna jedyneczka, Super!
bede kibicować

Powodzenia.

Medy [2007-04-04 11:45:05]


Fajna Fajna ;))
I w końcu rośnie liczba capri w bdg ;))
Super ;)
I na dodatek w końcu się trafia w okolicy lakiernik z zamiłowaniem do starych aut ;))
3ba go oblukać jakoś po świętach ;)) - może jakis mały spocik bydgoski?? ;D

POZDR!

michalch83 [2007-04-04 11:50:34]


No faktycznie ladna maszyna i z pewnoscia bedzie jeszcze ladniejsza. Co do spotu to ja bardzo chetnie. Mam nadzieje, ze po swietach to moja maszyna juz bedzie latac, no moze tydzien po swietach;)

PieM Dokładna lokalizacja na mapie [2007-04-04 12:34:01]


zapraszam ndo ogladania jutro dam nowe fotki a osobiscie na konopnickiej 16/4 ale najpierw 601854659 bo po swietach idzie do kowala pozdrawiam i zapraszam ZAWSZE MAM BROWAR

zulik Dokładna lokalizacja na mapie [2007-04-04 22:19:22]


no ja mysle, ze jakos na poaczatku tygodnia bym sie chetnie bujnał obejrzał ;)

michalch83 [2007-04-04 22:26:40]


nooo prosze Szybko przeszedłęs do działąnia tak trzymaj :D

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2007-04-05 19:00:01]


No i poszedł dzisiaj mój pocisk pod kowalski motek. Ciekaw jestem jak długo blacharzowi zejdzie łatanie. No i coraz wiecej czesci udaje mi się do niego dokupic ORGINALNYCH (dzieki CAPRI PL oczywiscie) pozdro jak wróci to przesle fotki z efektem blacharki.

zulik Dokładna lokalizacja na mapie [2007-04-12 21:07:12]


No i wrócił niestety w takim samym stanie jak był :(
Bo blacharz kończy z blacharstwem i bierze się za klejenie zderzaków itp.
A ja znowu zaczynam poszukiwania jakiegoś zapalonego blacharza,a jak się wk....e to kupie migomat t wezme spawy w swoje ręce .POZDRO Z BYDGOSZCZY

zulik Dokładna lokalizacja na mapie [2007-05-07 21:24:48]


Duzo tam jest do roboty? Bo moze by sie cos udalo zalatwic, ale nie jesli pol samochodu trzeba wymienic.

PieM Dokładna lokalizacja na mapie [2007-05-07 21:27:13]


ja znam osobe ktora na 100% sie go podejmie tylko że jest ze szczecina :/ ale robi to niesamowicie .....jak chesz do niego kontakt to prosze bardzo gg:762756

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2007-05-07 21:58:59]


Do roboty aż tak dużo niema kilka dziurek,jedno nadkole do wymiany przód troche w niemczech spaprali więc trzeba poprawić .Ogulnie kilka wstawek i poprawa przodu w sobote mam gadać z innym blecharzem i jak się nie podejmie to będe się kontaktował z PieM lub z kimś z bydgoszczy. POZDRAWIAM

zulik Dokładna lokalizacja na mapie [2007-05-10 10:30:36]


Ładny egzemplarz, piękne felgi, powodzenia życzę

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2007-08-09 23:27:40]


Witam .Po wieluset godzinach ciężkiej roboty mały przedsmak tego co udało mi się zrobić.Niedługo więcej fotek jak skończe składanie.

zulik Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-26 22:46:25]


szybko poszło :D

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-26 22:53:01]


Ok. Jedyneczka w Bdg, ladnie sie robi, a ja jej jeszcze nie ogladalem. Mozna to, to gdzies obejrzec?

PieM Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-26 23:25:46]


Marii konopnickiej 16 zapraszam

zulik Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-27 22:59:52]


Zdecydowanie stawie sie. Moze w tym tygodniu juz sie nie wyrobie, ale w nastepnym na pewno. Bede dzwonil.

PieM Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-27 23:08:05]


O.K. to zdąrze poskładać

zulik Dokładna lokalizacja na mapie [2008-05-27 23:11:20]


coś się dzieje z tym egzemplarzem?

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2011-11-21 16:39:35]


o nawet nie wiedziałem ze takie ładne capri w BDG jest. Pozdrawiam i oby kiedyś sie spotkać na światłach

Świr_BDG [2016-02-01 13:29:23]