logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » hervol - Ford Capri Mk Ia 1.7 V4 Koeln GT 1969 "Ace Of Spades"

hervol - Ford Capri Mk Ia 1.7 V4 Koeln GT 1969 "Ace Of Spades"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: hervol Dokładna lokalizacja na mapie
Samochód: Ford Capri Mk Ia 1.7 V4 Koeln GT 1969 "Ace Of Spades"
Status: aktualnie posiadany (od 2007-03-27)
Aktualizacja: 2009-04-23 01:52:14

Podstrony

1700V4GT - 101% oryginal

Moje zamiłowanie do starych tylnonapędówek już kolejny raz 'zmusiło' mnie do rozejrzenia się na co pozbawić mnie pieniędzy, czasu i kilku bezsennych nocy..jednak opłaciło sie. Trafiło od 27.03.2007 te owo Capri MK1 w wersji GT z 1969 roku. Samochód pochodzi z Hannoveru i należał do jednego tylko właściciela - pana Friedricha. Samochód został wyprodukowany 11.12.1969 roku z numerem 6596 a 19.12.1969 kupił go pan Friedrich. Nie był to zbytnio używany przez niego samochód gdyż w chwili zakupu właściciel był już na rencie co zostało wpisane w oryginalnym briefie z 1969roku. Jeździł nim niewiele a później samochód stał w garażu. W końcu postanowiono go sprzedać ..co mnie cieszy akurat :) Samochód zatem jest nieskalany zadymi remontami, patentami (w końcu brak dziur po głośnikach czy radiu) i innymi wynalazkami - pozostał w oryginalnym stanie z przebiegiem 22 804km. Tez wydawało mi sie to nie do końca wiarygodne ale po głębszym rozpracowaniu tematu jest to prawdą. Oryginalne klocki,tarcze, opony , wnętrze zachowane idealnie, brak przetarć i nie śmierdzi jak by coś tam umarło.. Obecnie samochód jest przywarcany do dawnej świetności. To już drugi raz jak kupuję Capri i nie ma on zderzaka przedniego..to chyba jakiś znak:) Capri tym bardziej mnie zadziwia, że każdy mechanizm w nim działa jak by był zupełnie nowy. Po tak długim postoju cała elektryka ma sie wyśmienicie, zawieszenie bez najmniejszych zastrzeżeń a pozostałe blachy poza kurzem, nalotem rdzy są jak nowe. Cała podłoga wygląda idealnie. Wszędzie widać oryginalny lakier,śrubki i metki. Nigdzie śladu demontażu czegokolwiek. Szyberdach nie cieknie, uszczelki mają się nadzwyczaj dobrze. Sam silnik brzmi niewiarygodnie..co najmniej jak rasowa V8 (mimo że jest go połowe mniej:) Ma bardzo wysoką kulturę pracy a monstrualne 75 PS wystarczają w zupełności...Moc jaką dysponuje 1700 V4 zaskoczyła mnie niesamowicie. Samochód po wciśnięciu gazu boksuje kołami,rwie do przodu i czuć, że nic nie stracił z dawnych lat. Żadnych wycieków pod silnikiem ani skrzyni biegów czy moście (może w nich nie ma już oleju? ;). Silnik, skrzynia i most zostną rozebrane, to co wymaga wymienione, wyczyszczone i także pomalowane/wychromowane tak jak to było w oryginale .W każdym razie chce mieć zadbany i oryginalny egzemplarz Forda Capri MK1. Zbyt piękne, żeby było prawdziwe? Przekonamy się.
Ostatnia fota przedstawia pogląd na to jak będzie wyglądał po zakończeniu prac.

pozdrawiam!

Komentarze

Auuuuu, ale śliczny !!!!

Ogromne gratulacje - jak to wnętrze wygląda <zazdrosny>

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-01 14:28:32]


słodki :D

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2007-05-01 14:28:45]


O JJA PIIIIIEEEERRRDDDDOOOOLLLLEEEE !
Gratulacje jak cholera,

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-01 14:32:36]


A tak w ogóle to widziałem aukcje z nim i sie zastanawiałem nad ofertą ;-) Cena poniżej kosztów dobrej blacharki.

Fajny krokodyl z przodu :-P

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-01 14:49:14]


O k...de wnętrze jak w folderze , co prawda nigdy mi się braz nie podobał ale w tym przypadku wymiękam . Jakbyś kiedykolwiek wpadł na pomysł zamontowania radia to juz pszę się na zaślepkę ;-)

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-01 15:10:28]


Gratulacje zakupu!!
Wnetrze przepiekne... jak ktos wczesniej powiedzial, niczym z folderu!! Zadbaj teraz tylko o czesc zewnetrzna i bedzie jedno z najfajniejszych...
Jeszcze raz, gratulacje!!! :)

cygan [2007-05-01 16:13:24]


Skoro ja się jeszcze nie zastanawiam nad ustatkowaniem, to co Ty młodzieńcze mi tutaj chrzanisz?! W tych autach zapisana jest właśnie MŁODOŚĆ :)

Piękny egzemplarz, szczerze zazdroszczę, choć mk1 nie są moimi faworytami.

Klasa sama w sobie, piękne wnętrze. Bądź dzielny w walce o rasowy zabytek.

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-01 17:21:48]


No i co dało się zauważyć juz kiedyś - dobrze zrobione fotki, zero przypadku :)

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-01 17:29:02]


Najlepsze jest to, że nie musisz nic ruszać przy tej "blachareczce" , wszystko bedize na swoim miejscu. Nawet chromy na drzwiach są super , ehhhhh

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-01 17:35:03]


swietny!!! Moze chcesz sie pozbyc jednego dekielka od rostyli:)

remi [2007-05-01 17:45:36]


O kurwa macccccccccccccccc ale piekny.................NO CÓZ zazdroszcze :-(..................Gratuluje zakupu, to nie tylko zaj.. inwestycja ale i zamorozony w czasie egzemplarz :-)..........CUDO

O KURWA
O CHOLERA
O W MORDE JEZA
PYSZNY

Sebastian NW [2007-05-01 19:28:34]


hmm 22 tysie ??
to malo jezdzil a blaszki jednak sa do wymiany ?? dlaczego
czy stal tak w zlym mijscu , czy mial jakies stycznosci z inną materia




troche z innej beczki - sorry Hervol
a juz dawno nie upominałem na temat niecenzuralnych słów ,
czy Wy tak sie zwaracacie do Swoich rodzicow , dzieci ??
Ludzie , opanujcie sie !!!

czy Wy lubicie czytac takie piekne wypowiedzi w stylu co naklikał Sebastian , czy Tylko mnie to kole w oczy ??? ??

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-01 21:20:35]


Wojdat, to są emocje i taka sama ekstaza jak w sexie. Nie panujesz nad tym po prostu.

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-01 21:24:09]


marian masz racje ze emocje sa niezłe , ale bez przesady !!!

sam ostatnio licytowałem na "ebaju" Capcia , no i trzesłem sie jak galareta jak bylo 10 min do konca , wiec po prostu odszedłem od kompa na 20 minuut , robiąc sobie kolacje , ale , za kazdym razem jak kroiłem ser to myslami bylem gdzieindziej , co sie dzieje , czy ktos da wiecej ....

wygrałem !!!! , emocje niesamowite , toz to racja , to jak orgazm , ale nie kazdy o takim orgazmie musi byc poinformowany w taki wulgarny sposob :/
i do tego wyłacznie sie czepiam !!

ps: mi sie jedynki nie podobja , paskudna ;P hehe

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-01 21:37:04]


No ładne cacko !

Aldaron Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-01 21:41:14]


kurka! gdzieś ty ją wyrwał???
znajdzcie mi taką...

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-01 22:30:56]


no no no... śliczny jest! Gratulacje!!!!

Krzysiek_Poznań Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-01 22:34:57]


Fajny oryginal tyle lat czekal i kto by pomyslal ze wyladuje w Polsce. Gratulacje

szeski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-01 22:58:47]


Wojdall toz to retoryka prosto z naszego jézyka, wyrazista i bogata !
Tylko ona w pelni oddaje exscytacyje, jakiej doznalem po obejrzeniu strony !
Wiem przesadzilem,ale z premedytacjá chcialem byc wyrazisty ,co do mojej opini o tym Capriku. Cudo i juz ....Sorki za soczystos :-)

Sebastian NW [2007-05-02 00:13:43]


klasssa :D jednak jedyneczki maja cos w sobie :) gratuluje zakupu :D

Fuszix 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-02 00:15:17]


Nie no Ty to sobie potrafisz kase ulokować . Autko super.Srodek rewelka. Pozdrowionka

YAWOX Dokładna lokalizacja na mapie [2007-05-02 13:44:35]


Ten opis jest idealnym zaprzeczeniem często promowanych banialuków, że samochód musi jeździć bo jak stoi to się marnuje. Widać świetnie jak długie stanie go zmarnowało. Pierwszy rok na polskich drogach da mu więcej popalić jak te wszystkie lata od 1969r... Pozostaje mieć nadzieje, że po Euro 2012 staniemy się drogowym rajem jak głosi propaganda ;)

Michal W Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-02 15:53:35]


Cóż mogę powiedzieć... to nie fair Hervol oddaj któregoś Forda dla mnie;) Jest boski!

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie [2007-05-02 21:47:54]


Brawo, moze mi sie tak kiedys trafi.
Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluje.

Delek Dokładna lokalizacja na mapie [2007-05-03 01:37:50]


normalnie jak patrze na ten egzemplarz ... to mi sie jedynki zaczynaja podobac :)
btw jaki to jest kolor ?

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2007-05-03 12:07:12]


przepiekny
odrestaurowanie wnetrza do takiego stanu jest chyba niemozliwe nawet majac sporo nowych czesci
ach te detale...
patrzac na zdjecia czuje jak pachnie nowoscia

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-05-07 22:33:08]


Dzięki za pozytywne komentarze!
Wojdat, samochód stał raz w garażu a raz na dworze..przez tyle lat coś tam zaczęło wyłazić powoli a do samochodu dodane były nowe błotniki wiec czemu nie skorzystać :) w zasadzie to tylko tylne nadkola i błotniki były wymieniane..reszta jest tylko pryśnięta w miejscach łączenia minią w sprayu. Podłoga jak i inne newralgiczne miejsca są w zadziwiającym stanie..z reszta będę rozbierał go do malowania to zobaczycie sami. Co do większych zmian to nic się nie szykuje. Założę tylko Diesla od mercedesa - bo taniej, myślę ze przedni zderzak jednak się przyda a będzie on od Poloneza - bo jest dobry i tani..no i ładny. Myślę jeszcze o jakimś wydechu z kubła na śmieci żeby było słychać jak nadjeżdżam i porządnym betonowym spojlerze na klapę...malowanie oczywiście w jakies chińskie wzory, to obowiązek podobno teraz..

jak macie jakieś sugestie to zapraszam..najbardziej wieśniackie rozważę.

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2007-05-15 20:09:04]


proponuje tylnie koła z ciągnika białoruś oraz zaczepioną z tyłu bronę :P a na przedniej szybie naklejke z napisem no bass no fun albo coś w podobnym klimacie :P
A tak serio to fajny nabytek

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie [2007-05-15 23:00:24]


po czesku NABYTEK to MEBEL ;]

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2007-05-16 22:21:27]


Byłem, widziałem, oniemiałem! Niesamowite auto! Stan blachy jak z fabryki, zwłaszcza tej, której nie widać na codzień. Tylko polakierować i odbierać nagrody na zlotach! :)

jackdeville Dokładna lokalizacja na mapie [2007-11-19 20:44:02]


fota nr 2 do kalendarza by bardzo pasowała...jest super

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2007-11-19 21:36:45]


O kurde! Hervol! Aż mnie zamurowało... :) Ale okaz! Przeeeepięęękny!

MILO Dokładna lokalizacja na mapie [2007-11-20 00:13:08]


czy są jakieś postępy w pracy? co z lakierem?

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-11-20 09:39:25]


po co lakier?? taki jest zajebisty...szczególnie fotka nr 2!!!! do kalendarza :D

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2007-11-20 18:42:29]


Po pierwsze powaliło mnie wnętrze - za to wielki szacun! Jako, że jestem minimalistą mnie też bez lakieru podchodzi. Choć jak będzie pomalowany to cukiereczek będzie jakich mało. POZDRO.

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2007-11-20 20:57:45]


piękny jest.... jednak mk1a robi mi bardziej od b
ale :) gdybyś chciał się pozbyć tylnych lamp, albo miałbyś nadmiar - daj znać, chętnie przytulę :D konkretnie chodzi o prawą tylną lampeczkę..

Fuszix 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-11-21 02:16:41]


Pro fura. Może jakieś aktualniejsze fotki ?

Tomasz [DMI] Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-29 19:51:05]


hehe własnie słucham piosenki ace of spade. kojarzy mi sie z teledyskiem z mad maxa mocny kawalek tak jak i Twój capriczek

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-30 00:36:38]


No właśnie, przydały by się...Hervol rusz dupsko do garażu i zrób coś aktualniejszego!

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-31 20:28:23]


genialnie zachowane wnętrze ma jak na takiego staruszka! pozazdrościć :)

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie [2008-02-11 18:03:19]


Staruszka? przecież on ma zaledwie 39lat, to co mają powiedzieć ludzie po 40tce czy 50tce? :P dla niektórych zaczyna sie 2 (albo 3) młodość!

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2008-03-14 09:27:20]


jak tak bedzie wygladal za kilka miesiecy .... to brak mi słow, 100% tip top takiego chcialbym miec ;) ewentualnie ale to tylko ewentualnie moze poszerzone(w granicach rozsadku) rostyle

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2008-03-24 13:47:11]


coś poza garbem na maskę dołożyłeś ?

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-03-24 22:50:02]


Main - myślałem o takim poszeżeniu jak na fotce. Mam juz felgi do tego i było by to 7". Na razie jednak wcisnę na oryginalnego rostyla oponę 195/70. Zobaczymy jak w praktyce będzie się to zachowywać. W razie potrzeby poszeżenie będzie konieczne przy tej oponie. Myśle wtedy o dodatkowym komplecie fleg właśnie poszeżonych i pochromowanych. W moim przypadku to nie problem ;P
pozdro

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2008-03-25 00:05:57]


rozjechany - co do garba to sprawa jeszcze nie jest postanowiona. W końcu oryginalnie nie ma go a mi się strasznie podoba jak jest:] to w końcu znak charakterystyczny Capri! tak niewiele a daje tak wiele:D Garb mam w garażu ale myślę, że kupię drugą maskę (mam jedną na oku) i do niej dorobie garba..w zależności od humory będzie z lub bez:P

Co do dodatków to pewnie będzie w nim jakieś mocne audio-12 głośników w drzwiach, 15 w dachu i 101 monitorów w zagłówkach..do tego neony w progach,płomienie na boku w fosforyzującej farbie, przyciemniane szyby i 18" felgi o profili 5mm:P
oczywiście to byłby "ideał" ale tak nie będzie. Planuję z dodatków nie montowac owiewki szybra na dachu i zamienić pomarańczowe kierunki na białe. Ten pomarańczowy kolor wizualnie nie pasuje mi do samochodu w kolorze stali i dużą ilością chromu.
Zastanawiam się także nad niemontowaniem oryginalnych świateł przeciwmgłowych. Też mi psują koncepcje harmonijnej lini. Jednak światła w Capri mk1 w nocy można powiedzieć, że nie istnieją i gdyby nie te dodatkowe słabo było by z doświetlaniem zakrętów czy nawet jeździe po prostej..sprawa otwarta jeszcze

pozdro!

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2008-03-25 00:18:02]


Powiedziałbym o kurwa, ale nie wiem czy można na tym portalu przeklinać, więc powiem ładne autko ,mam takie felgi i też chce sobie je lekko poszerzyć, ale tylko z tyłu. Kiedyś musimy sobie zrobić zdjęcie, wręcz prospektowe, naszych autek;-))

Trefl Dokładna lokalizacja na mapie [2008-04-23 23:34:15]


Wspaniale wnetrze! Naprawde. Osobiscie widzialem tylko trzy takie Auta z tak nieskazitelna tapicerka (Jeden z nich stoi u mnie w garazu z czego jestem naturalnie bardzo zadowolony).
Bardzo sie ciesze ze zdecydowales sie na zatrzymanie czworki, wiekszosc Capri niestety, jest pozbawiana orginalnego napedu na rzecz 2,8. Dla mnie nie zrozumiale, ale co zrobic.
Tylko jej nie przeremontuj! Takie auto musi miec dusze.

Zombie [2009-04-23 16:16:25]


zakochanych w V4 jest dużo więcej

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-04-23 17:01:41]


gdybym miał zajechany, zardzewiały czy poprostu brakowało by silnika to i tak na jego miejsce trafił by taki sam z tego samego, pierwszego "tłoczenia". Pomine fakt maniakalnego motowania silników 2.8 do czegokolwiek.
Mój na szczęści jest w doskonałej kondycji, nie zamierzam kundlić go czymkolwiek.
Pozdrawiam!

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2009-05-06 00:26:45]


Pfff, cienias. Twardziele mają po 200 KM na tyle ;)

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2009-05-06 00:35:44]


twardzielem nie jestem więc chyba mam wymówke;P

a 200KM juz mam ale nie w Capri:D

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2009-05-15 09:24:15]


autko świetnie zachowane jak na jedynkę,musiało przestać w ciepełku sporą część swojego bytu.
Mam nadzieję że zostanie w oryginalnym kolorze...bo wygląda świetnie:)
Powodzenia

bon [2009-12-31 20:44:33]


oczywiście kolory oryginalny, (8) silber metallic

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2010-01-04 10:19:32]


jest to wersja xl czy xlr? super utrzymane capri

koliberek Dokładna lokalizacja na mapie [2011-09-10 22:55:16]


noo, szkoda tylko że dawno już pocięte...

dyra [2011-09-12 12:53:36]


że ten egzemplarz został pocięty? nie możliwe?

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2011-09-12 13:08:20]


hehe, tak tak, złom poszedł na reanimacje Dyry dzioba:D

a że wymagał duże reanimacji to trzeba było pociąć całego kapcia:]

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2011-09-12 21:38:42]


a wersja jest/była XL GT,jednak z kilkoma modyfikacjami. Bo z wyposażenia GT jest alu/skórzana kiera, krótszy lewarek, halogeny, szyberdach, konsolka z zegarkiem, końcówka wydechu dedykowana do GT itp
Jednak zamawiający zrezygnował z takich standardowych dodatków jak listwy ozdobne, czy dzielona tylna kanapa. Z teco co wiem to było dozwolone żeby zrezygnować z niektórych elementów wyposażenia na rzecz innych dodatkowych.

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2011-09-12 21:46:52]


Łukaszku ta podłoga z żuka weszła ci na styk czy odłamałeś po bokach:):)

fingon [2011-09-14 08:13:29]


musiałem odłamać bo żuk jest nieco większy. Ale dzięki temu mam pake w capriku, teraz mogę więcej buraków wozić z pola na giełdę:P

hervol Dokładna lokalizacja na mapie [2011-09-14 09:10:54]


robota pierwsza klasa, majstersztyk, tacie się bardzo podoba.
Tzymaj tak fason do końca. Czołem!

fingon [2011-09-14 09:42:23]