logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » pawel_g - warszawa - Ford Capri Mk Ia 1.5 V4 Koeln GT 1969 "caprys"

pawel_g - warszawa - Ford Capri Mk Ia 1.5 V4 Koeln GT 1969 "caprys"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: pawel_g - warszawa
Samochód: Ford Capri Mk Ia 1.5 V4 Koeln GT 1969 "caprys"
Status: aktualnie posiadany (od 2007-07-03)
Aktualizacja: 2008-05-21 17:26:00

Podstrony

capri mk1a 1.5 V4 GT 1969r

10.09.07
Witam,
Moja fascynacja starymi-prawdziwymi autami trwa bardzo dlugo. Juz od dawna marzylem zeby oprocz auta uzytkowanego na codzien miec w garazu jakas stara sportowa coupetę, ktora jezdzilbym tylko w piekne sloneczne dni.
Przejezdzajace obok Capri zawsze zwracalo moja uwage glownie ze wzgledu na stylistyke nadwozia. Pierwszy blizszy kontakt z tym modelem mialem za sprawa mojego sasiada, ktory kupil piekna biala dwojeczke z czarnym winylowym dachem. Przez pewien czas probowalem kupic od niego to auto ale nie dal sie namowic. Pewnego dnia znalazlem na allegro piekna jedyneczke wiec szybko chwycilem za telefon i zrobilem wstepny wywiad. Po dwoch nie przespanych nocach(z wrazenia nie moglem zasnac!) znalazlem sie w Łodzi i po wstepnych ogledzinach wiedzialem, ze go biore! Powrot do domu za kierownica Capri mk1-niezapomniane uczucie! Serducho walilo jak opetane, a na twarzy mocno zarysowany usmiech, ale nie mialo to nic wspolnego z-niesprawnym wtedy-amortyzatorem!:)))Nastepnego dnia mialem poleciec na wakacje wiec zdzylem na styk:)
Od dnia kupna zewnetrzny wyglad auta nie zmienil sie, bo i po co??:) -jest w koncu zachowany w oryginalnm stylu. Nadwozie Capri jest-moim zdaniem-bezbledne!!! Poprzedni wlascicielprzerobil kilka przelacznikow, ale juz od kilku dni pracuje nad przywroceniem oryginalnego stanu calej desce rozdzielczej.
Kazda chwila spedzona w garazu przy pieszczeniu caprysa to niewatpliwa przyjemnosc! W ostanich dniach moj sasiad mocno namawia mnie na zmiane silnika na wekszy. Proponuje mi jednostke 2,3V6. Ten pomysl zaczyna mi sie podobac wiec niewykluczone, ze w czasie zimy zdarzy sie przeszczep:)
Podziekowania:
-dla Taty, za czesciowe sfinansowanie caprysa.
-dla Piotrka, za dotychczasowa i przyszla fachowa pomoc.
-dla uzytkownikow capri.pl za fachowe porady.
-dla Ewy, za wyrozumialosc:)

UWAGA!!! zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego serwisu www.motozabytek.pl


I PRZYSUSKI RAJD POJAZDOW ZABYTKOWYCH 17maj 2008-relacja: http://motozabytek.pl/node/125


Komentarze

Aaaale się rozpisałeś ;)

Eclips Dokładna lokalizacja na mapie [2007-08-07 13:03:21]


Co tu pisać, zdjęcia duużo tłumaczą :-)
Zadziwiające, że są jeszcze w Kaczogrodzie MKI na czarnych tablicach i bez patentów. Jak on się uchował...? :-)

Ananiasz Dokładna lokalizacja na mapie [2007-08-07 13:24:57]


usz.... piekna maszyna :)

Człowieniu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-08-07 13:42:57]


No tego, że nie jest piękny to nie powiedziałem ale też mnie interesuje jak się uchował i skąd się wziął !! :)

Eclips Dokładna lokalizacja na mapie [2007-08-07 13:53:53]


panowie,
autko mogliscie wczesniej ogladac na stronce uzytkownika "dudim",
ciesza mnie wasze komentarze-jak narazie-bardzo pozytywne.
pzdr

pawel_g - warszawa [2007-08-07 17:46:33]


i chyba raczej innych nie będzie niż pozytywne!
dzieki za zdjęcia z PC !:-)

Ślęzi [2007-08-07 18:28:25]


no to tabliczki będą białe... no chyba że żólte?
ładny jest

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-08-07 18:42:11]


tablice narazie sa biale ale po wakacjach planuje zajac sie zalatwianiem zoltych!!

pawel_g - warszawa [2007-08-07 21:07:54]


A znasz historię tego wozu? Bardzo mnie ciekawi, czy jest od nowości w Polsce i zachował się w takim stanie, czy został sprowadzony jeszcze w czasach czarnych tabli? Czy może poprzedni użytkownik tego autka doprowadził je do takiego stanu (przynajmniej zewnętrznego)?

Ananiasz Dokładna lokalizacja na mapie [2007-08-07 21:26:33]


obecny stan zawdziecza poprzedniemu wlascicielowi, a jego historie niebawem wyczerpujaco opisze.

pawel_g - warszawa [2007-08-07 23:15:42]


Nie byłbym sobą jakbym się do czegos nie dowalił:) Kiepskie ma kierunki w błotnikach. No i pewnie kiepsko się w deszczu jeździ:):):) Poza tym rewelacyjny:):)

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-08-17 21:14:18]


wycieraczki niedlugo sie pojawia:)
dzieki za komentarz.

pawel_g - warszawa [2007-08-18 13:14:57]


no kiedy robimy mały zlocik?

Ślęzi [2007-08-22 22:12:44]


narazie jestem w sopocie ale wracam w przyszlym tygodniu,
planuje wymienic te wezyki hamulcowe(juz je zamowilem) i wtedy mozemy robic zlocik,
odezwe sie jak bede w przysusze,
trzymaj sie i doz zobaczenia!!!

pawel_g - warszawa [2007-08-24 21:42:23]


śliczne auto

Jak już zrobicie zlocik to mozecie wpaść do mnie na herbatke :]

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-08-25 00:28:58]


przepiękne autko :) tylko ta lampka przeciw mgielna tak mi nie pasuje no ale w końu chodzi o bezpieczeństwo autka :)

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie [2007-08-25 13:51:12]


Pawel!!! daj jakis opisik, historie auta, itd... napisz cos :)

Fuszix 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-09-10 01:42:24]


jak sąsiad namawia cie mocno na wymiane silnika na 2,3 to odrazu zmien skrzynie i most bo nic ci nie da sama wymiana silnika zresztą masz piekne mk1 w oryginale to po co go psuć. pozdraw Rafi

Łukasz 33 radom [2007-09-11 00:50:07]


do zimy jeszcze dwa miesiace wiec mam troche czasu zeby sie zastanowic:)

pawel_g - warszawa [2007-09-12 01:31:40]


i juz na allegro??

gino [2007-09-28 07:53:45]


tak.
po pierwsze chce miec iwekszy silnik-min 2.0V6, a po prugie to chyba dwojki bardziej mi sie podobaja.

pawel_g - warszawa [2007-09-28 10:27:24]


... jak bym miał dwie dwójki to bym się z Tobą zamienił ;)

Mirek K. [2007-09-28 15:37:17]


Mirek, Twoja dwojeczke biore w ciemno!!!:)
jesli chcesz sprzedac to na pewno sie dogadamy.
No chyba ze chcialbys sie zamienic????

pawel_g - warszawa [2007-09-28 21:29:14]


kurcze no wlasnie z jedna dwójka mi w "rodzinie" pasuje :P ... jak mialbym drugą taką samą to byśmy się napewno dogadali :)

Mirek K. [2007-09-28 21:56:12]


podobno autko sprzedane , niech pojawi sie lepiej nowy wlasciciel bo poprzedni zbyt sie nie przwiazał do auta .pozdr Rafi

Łukasz 33 radom [2007-11-04 22:08:26]


Rafał daj sie nowemu włascicielowi nacieszyć!

Ślęzi [2007-11-05 22:09:18]


no no widze ze Sl-ka już jest zajebisty!Pozdro

Ślęzi [2007-11-09 18:01:52]


bardzo ładny meś, ale strona to chyba capri pl !!!!!!!

Łukasz 33 radom [2007-11-10 06:03:38]


co to za lans ;-P ?? może jeszcze wstawisz nam tu trabanta ? ;-P

-MrG- Dokładna lokalizacja na mapie [2007-11-11 18:01:41]


Ejj, 107 wymiata, jadę pod koniec Listopada po taką do angoli, V8 4,5L;) Ognista bestyja. A co najciekawsze, jest dłuższa od większości współczesnych kompiaków! No ale to drugie faktycznie do kibla bym spuścił...

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-11-11 19:20:33]


dokładnie moze jeszcze krzesła i stoły pojawią sie na capri pl i bedzie git

Łukasz 33 radom [2007-11-11 20:56:26]


widze ze Chlopcy mocno urazeni ?
moze Wam jakas melise/nerwosol podeslac? :)

a SL wyglada i jezdzi rewelacyjnie!!!
niestety przy dynamicznej jezdzie spala okolo 30l benzyny na 100km.
na szczescie na codzien jezdze turbodieslami, Mercedesami tylko dla przyjemnosci, a jak wiadomo za przyjemnosci trzeba placic! :)
obecnie rozgladam sie za skrzydlakiem albo pontonem.

powoli trace nadzieje na znalezienie w Polsce ladnego-oryginalnego Capri II :(

pawel_g - warszawa [2007-11-11 22:17:01]


A duży silnik w stosiódmym co tak sporo wciąga? Może 129 sobie dokup, też w klasie ;) Ja zawsze chciałem mieć SECa 126, moze kiedyś...

Mysza liil (EM) [2007-11-11 22:27:25]


No zgadza się, 4,5 ciągnie niemiłosiernie (przepustnica ma średnicę ok 10 centymetrów!!!) Ale przyjemności pełne pachy jeżdżąc tym cudeńkiem. Zabił mnie natomiast patent z podświetleniem symboli przełączików na desce za pomocą ... światłowodów (druga połowa '70!!!). 107 po które jadę ma jeszcze lekki przedmuch za tłumikiem i efekty dźwiękowe przyspieszania są ...boskie;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-11-12 01:36:44]


zapek,
pochwal sie jak go juz sciagniesz do Polski.
a jakmasz jakies fotki to wklej!

pawel_g - warszawa [2007-11-12 12:32:04]


Nie ma sprawy, chętnie się pochwalę ale Ty wywal stąd tego śmierdzącego nowością mesioplastusia bo psuje Ci całą stronę, ffeeee. 107 to co innego;) Chromiki, drewienka, drzwi bezramkowe, mniam mniam;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-11-12 14:36:18]


www.fotosik.pl <-- darmowy hosting zdjęć, nie będziesz musiał wrzucać tutaj, gdzie jeszcze miejsce ograniczają Ci zdjęcia jakiegoś Forda.

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-18 15:37:23]


serdecznie cie pozdrawiam baddie

pawel_g - warszawa [2007-12-18 21:46:48]


Bardzo ładna kolekcja. Wszystkie śliczne. Gratuluje!

Branek Dokładna lokalizacja na mapie [2008-01-23 10:40:50]


dziekuje branek
to mile ze ci sie podobaja.
pozdrawiam-pawel

pawel_g - warszawa [2008-01-24 00:30:07]


Paweł a Ten Spitfire to naprawdę jest 1964 ? bo nadwozie jest takie jak MK IV/1500 czyli 1970-1980

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2008-01-24 00:41:39]


widze ze jestes zorientowany w temacie!
mkIV wychodzily tez z silnikiem 1300.

Ten egzemplarz byl od podstaw(doslownie) odbudowany przy wspolpracy kolekcjonerow z kilku krajow europy ale uzyto czesci do mkIV.
wnetrze rowniez odtworzone dokladnie w stylu mk4.

wiecej zdjec mozesz zobaczyc na moim serwisie;

www.motozabytek.pl

bedzie mi milo jesli pochwalisz sie na nim swoimi autami.

serwis jest w budowie wiec chetnie wyslucham twoich uwag i zastrzezen.

pzdr,
pawel

pawel_g - warszawa [2008-01-27 14:02:13]


trochę siedzę, bo sam mam IV/1500 mój jest 1968... heh ;]

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2008-01-27 16:26:26]


Paweł G - ja odczytałem zapis Perany 'MkIV/1500' na zasadzie 'Consul/Granada', bowiem chodziło mu zapewne o restylizowany przez Michelottiego tył, podobny do Staga i Triumpha 2000/2500 Mk2.
Bogiem a prawdą nie było przecież Spitfire'a MkIV/1500. Nazwa '1500' weszła ZAMIAST określenia 'MkIV', przynależnego Spitfire'owi 1300 produkowanemu od pażdziernika 70 do listopada 74.
A z rocznikami Spitfire'ów w naszym kraju [przez wzgląd na ich ramową konstrukcję i szeroką wymienność elementów] jest jak z większością klasyków. Co ciekawe, egzemplarz Perany ma w polskim dowodzie "ilość miejsc - 5" i kilka innych ciekawych kwiatków...
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-01-27 17:20:33]


perana, dlaczego jeszcze nie widzialem towjego spitfire'a?
pochwal sie nim na mojej stronce www.motozabytek.pl
konto zaklada sie doslownie w 2-3min.
chetnie go obejrze i porownam ze swoim.
pzdr,
pawel

pawel_g - warszawa [2008-01-29 00:44:24]


tak czy owak chetnie przyjalbym silniczek 1500 do swojego triumpha! :)

pawel_g - warszawa [2008-01-29 00:51:41]


kontakt do mnie masz w profilu, posiadam taki silnik w zapasie i może dam sie przekonać...

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2008-01-29 01:04:16]


stronka już działa: motozabytek.pl....?

stasiu Dokładna lokalizacja na mapie [2011-11-06 17:50:51]


piękna stosiódema, jak każda z resztą :)

Mysza liil (EM) [2011-11-06 18:05:03]


A ten przemyt to ma coś na celu?

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2011-11-06 20:39:55]