logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » maros - Ford Taunus TC II 2.0 R4 Pinto L 1979 "tauni"

maros - Ford Taunus TC II 2.0 R4 Pinto L 1979 "tauni"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: maros Dokładna lokalizacja na mapie
Samochód: Ford Taunus TC II 2.0 R4 Pinto L 1979 "tauni"
Status: aktualnie posiadany
Aktualizacja: 2008-01-21 16:27:14

FORD TAUNUS nowe wcielenie juz 3cie...od czasu Fabryki......

kupilem go jak mialem dwadiescia pare lat ....przejechalem okolo 300 tys km...teraz mam troche czasu i remontuje go powoli, caly czas mi sie podoba...POZDRAWIAM..........ps. na wiosne 2008 wraca na POLSKIE DROGI....:)

Komentarze

brak mi slow.. :)

blyszczy sie ladnie.. :D

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-05 00:08:39]


Ja bym poprosil o nagranie 2.0 v4 jak chodzi .. nigdy nie slyszalem i bardzo mnie interesuje. Auto piekne

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-05 00:11:25]


a tak w ogole to jest V4 czy V6? :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-05 00:11:44]


A skąd w nim essex???

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-05 00:11:57]


nie bylo v6 2000 essex tylko koeln chyba wlasnie 2000 v4 byly esex ... moze sie myle

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-05 00:13:19]


jest przeswietny!!!

remi [2007-12-05 00:14:33]


tylko skad on w tauniaku? trzeba krk4m zapytac

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-05 00:14:47]


WYPAS na maxa. gratuluję zapału do niego . jest naprawdę fajowy

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-05 00:18:24]


Ja też bym chciał o nagranie tego V4 bo nigdy takiego dziwa nie słyszałem.

Michał.. [2007-12-05 00:42:55]


No bez jaj, Panowie... A skąd ja mam niby wiedzieć, kto i kiedy wpakował do tajniaka jakoweś V4, których - jak wiemy - nigdy tam seryjnie nie było.
Ani Koelnów, ani Essexów gwoli ścisłości.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-05 01:01:51]


Ciekawa mieszanka, poza tym bardzo mi się podoba, nowy błyszczący się lakier to piękny widok :D
Pozdrawiam i życzę przynajmniej kolejnych 20 lat w twoim posiadaniu

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-05 01:55:31]


Prze świetnie dobrane kolory gratuluje!!!!!

Przemek. Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-05 07:15:49]


Błyszczy się jak psy ja*ca :) fajnie dobrane kolorki i prosze o zdjęcia wnętrza :)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-05 07:24:15]


Grzesiek_Rudy-Oglondając to zdjęcie jest ból że sfego na czarno wymalowałem...

Przemek. Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-05 07:35:02]


krk,

1) jakim sposobem Koelnów nie było ?
2) w może w Cortinie serwowali Essexy , hę ?

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-05 08:09:01]


Marian 212 - rozumiem że doskonale o tym wiesz, tylko zmuszasz mnie do udzielenia wyczerpującej odpowiedzi dla Fordomaniaków-żółtodziobów :)
A więc powtarzam - Taunus TC1 [dziobak] miał tylko motory R4 Pinto SOHC 1.3 i 1.6 oraz V6 Koeln OHV 2.0 i 2.3. Taunus TC2 [a także tzw. TC3] dodatkowo otrzymał opcję R4 Pinto SOHC 2.0.
Taunus produkcji argentyńskiej miał motory R4 Lima SOHC 2.0 i 2.3, a tureckiej - R4 Pinto SOHC 1.6 i 2.0. Żadnego Koelna V4 nigdy z tą płyta podłogową nie łączono - w przeciwieństwie do P4, P5, P6, P7, Consula/Granady, Capri Mk1 i Transita 'prosiaka', które - obok SAABa 95/96/97 i Matry 530 - były jedynymi użytkownikami owego wynalazku.
Z kolei Cortina Mk3 miała motory R4 Kent OHV 1.3 i 1.6, R4 Pinto SOHC 1.6 i 2.0 oraz V6 Essex 3.0. Cortina MkIV w chwili debiutu we wrześniu 1976 r. miała tylko 3 silniki - Kent 1.3 oraz Pinto 1.6 i 2.0, ale w rok później dodano V6 Koeln 2.3 OHV w miejsce usuniętego rok wcześniej Essexa 3.0.
Cortina TC/TD [australijska Mk3 w odmianach przed i po liftingu] miała silniki R4 Pinto SOHC 1.3, 1.6 i 2.0 oraz R6 Falcon OHV 3.3 i 4.1. Modele TE/TF [buda MkIV/Taunus TC2 w odmianach przed i po liftingu] miały tylko R4 Pinto SOHC 2.0 oraz w/w dwie rzędowe szóstki z jankeskiego Falcona/Mustanga. W RPA Cortina Mk3 oraz Mk4 występowała z V6 Essexem OHV 2.5 i 3.0. Żadnego Essexa V4 nigdy z tą płytą podłogową nie łączono - w przeciwieństwie do Zephyra Mk4, Corsaira, Capri Mk1, Consula/Granady i Transita 'prosiaka'.
Nawet Cortina Mk1 i Mk2 [oparte na starszej i mniejszej od 'dziobaka' płycie] także nigdy nie miały motorów V4, a jedynie R4 Kent OHV 1.2, 1.3, 1.5 i 1.6. R4 Lotus DOHC 1.6 i [tylko Mk2] V6 Essex OHV 3.0.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-05 11:04:21]


Kolejne TC2 i to równolatek mojego, gut :) Daj więcej fotek bo zapowiada sie naprwade piękny stworek no i czekamy na zlotach :P

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-05 14:04:05]


bardzo ładny,sam go malowales ?

Łukasz Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-05 16:10:01]


ciekawe zestawienie kolorów, po skończeniu będzie nieźle czarował
tylko nie krzywdź go plastikiem

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-05 19:00:33]


pomylilem sie z tym V4.....SORY....robota troche sie posunela do przodu , niedlugo nowe zdjecia....Pozdrawiam....

maros Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-07 14:15:49]


kolorowo masz pod maską :)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-07 21:13:50]


lubie kolor:) to zdjecia stare jutro zrobie nowe, mam juz fotele i inne dodatki....DZIEKUJE ZA MILE PRZYJECIE NA STRONIE CAPRI.PL.....POZDRAWIAM...

maros Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-07 21:38:06]


ps. wszystko robie sam.....tylko trysniecie lakieru to dzielo mojego kuzyna z Brzozowa ........oczywiscie moj pomysl na efekt .....ps. to kolor perlowy a nie bialy ;) W SLONCU SIE MIENI SREBRNE ZIARNO.....:)a ten drugi kolor z ASTRY II CUPE BERTOLONE.....:)

maros Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-07 22:54:11]


Ta nazwa Astry to tak poprzekręcana dla jaj ??


Fajny kolor lakieru i ogólnie fajny z zewnątrz ;-))

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-08 02:15:15]


no porzadnie to wyglada, tylko powiedz, boisz sie ze Ci sie bagaznik w czasie jazdy otworzy?? :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-08 03:54:29]


dla mnie bomba :D ciekawa kolorystyka :)

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2007-12-09 15:36:24]


śliczny jest widziałem na żywo jest bardzo ładny i ma fajne zderzaki ale nie ma ich na zdjęciach. Pozdrawiam.

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2007-12-16 21:55:27]


Gratulacje remoncik konkretny, trzeba poświęcić kupę czasu żeby tak zrobić samochód...

pawel100 Dokładna lokalizacja na mapie [2008-01-11 20:30:35]


wrocilem do zderzakow orginalnych bo jednak to troszke lepiej wyglada.....ps. coraz mniej juz tych samochodow u nas w Krosnie juz tylko 1 lub 2 Taunusy ....ciezko o czesci ...bylem na autozlomie a tam rozbieraja juz auta z lat 90tych.....co sie porobilo...:)

maros Dokładna lokalizacja na mapie [2008-01-11 20:34:29]


no bardzo ładnie, ale mi sie średnio podobuje koncepcja terenowo offroadowego zawieszenia ;)

Krzysiek_Poznań Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-01-11 20:53:32]


stoi wysoko bo jeszcze pusty jest w srodku....bedzie OK. musze zatankowac 2 baki , i lezy na jezdni jak prawdziwy Taunus.....:) te czerwone sprezyny ponoc maja go obnizyc 4cm.....tak zapewnia sprzedawca z OLDTIMER CENTER...do TERENU mam starego SAMURAJA......:)

maros Dokładna lokalizacja na mapie [2008-01-11 21:13:46]


Blacha i lakier świetnie wyglądają, ładnie dobrane kolory. To mi się podoba. Ale dwie rzeczy są rażące - bałagan z kabelkami pod maską i rura wydechowa rodem z calibry :(

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2008-01-11 22:47:09]


piekny

Marczi [2008-01-15 22:01:38]