[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Pająk |
Samochód: | Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1978 "zakspeed" |
Status: | aktualnie posiadany |
Aktualizacja: | 2010-09-13 12:58:48 |
na razie mam do dyspozycji parę różnych wałków, dźwigienki i sprężynki.
do tego chłodnica oleju z wężami i podkładką pod filtr.
do prawidłowego ustawienia gaźników przyda się synchrometer.
kolektory ssące mam do wyboru długi i krótki jeszcze nie wiem który założę.
od lat paru leżą i czekają na wykorzystanie zmęczone foresty
a do nich oprócz bbsów takie tam blaszanki
--
mam już u siebie lekkie kółka, nie wytrzymałem i w przerwie na kawę zapakowałem starego slicka na jedną felgę i wsadziłem do escorta. Myślę że będzie idealnie na moście od capri trochę szerszym od escortowego i na forestach.
--
dziś dotarł nowy rekwizyt, 4 płytkowy spiek sachs'a
--
regulowane amorki GAZ
--
odebrałem właśnie poziome gaźniki 50 z trąbkami i dźwigienkami
13.09.2010
Gaźniki zostały przetestowane w capri na ostatniej eliminacji CA Cup, robią robotę.
Przyszły dziś nowe poszerzki z UK gdyż stare były styrane życiem, k%@# mać miały być foresty a przyszły tarmacki i w dodatku 2 lewe przody i 2 prawe tyły - KLĄTWA ESCORTÓW TRWA.
![](https://www.capri.pl/files/u/c/a/491dae40137ca.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/8/7/491dae409ea87.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/f/2/491dae4131cf2.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/f/5/491dae41bb3f5.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/9/b/491dae433869b.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/7/f/491dae43c3d7f.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/3/0/493d0f489e130.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/3/2/496c8a9659232.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/3/3/496e08ac2e833.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/5/e/49c37d5c0415e.l.jpg)
![](https://www.capri.pl/files/u/1/9/49c37d5c8d519.l.jpg)