[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | romet |
Samochód: | Ford Capri Mk II 2.9EFI V6 Koeln ESSO BOB 1976 |
Status: | aktualnie posiadany (od 2009-07-12) |
Aktualizacja: | 2021-07-07 16:26:26 |
Podstrony
5 pełne lewy 90 dywaaan
krotka historia :
5 lat staralem sie o niego, wlasiciel mowil twardo NIE, bo zrobie bo dla syna standardowe blablabla. odpuscilem na rok, i kolega ktorego zarazilem oldfordami go wyrwal. wzial co chcial a ja wzialem "pustaka"
samochód:
19 lat temu przywieziony z niemcowni , i od tego czasu stal , 15min bena do gaznika , dwa akumulatory i zagadal, hamulce hamuja sprzeglo dziala, no i extra. myslelismy ze auto zlamie sie w pol przy podnoszeniu, a tu niespodzianka bo wjezdzie na kanal-- rewelacja, podluznice mocowania resorow, mcphersonow itd w super stanie -decyzja robimy retro rajdowke. pusciutko w srodku dwa kubly, polklatka, bialy w srodku bialy na zewnatrz, slicki.
motor oryginalnie byl 2.0 v6 , lecz wkladam 2,3 (wczesniej napedzające rajdowego GAZika znajomego). cieszy mnie ze auta nie musze zrobic na hurabura na juz, ma gdzie stac, moge kompletowac zabawki(juz pierwsze sa). blachy duzo nie trzeba rzezbic a ta co jest, nie posiada szpachli hurrra ! pewnie niektorzy beda krecic nosem , ze dwojka zeby na oryginal itd, ..
* * * * *
kolejne zabawki do projektu
*******
wielkopomna chwila - 9 stycznia 2012 roku, Capri przejechalo swoje pierwsze 30km po polskich drogach (i pierwsze 30km od 22 lat). !
*******
capri i woz servisowy :P
*********
01.02.2020
COME BACK ! znowu zacząłem prace przy capri,tym razem skończy się chyba na nowym motorze pod maską.. :):) oby do PC 2020 się wyrobić. Zdecydowanie za długo czekał na przewietrzenie