logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » bobik liil - Ford Taunus 17M P7b 2.0 V6 Koeln 2000S 1969 "biedniejszy brat Brasiliana;-)"

bobik liil - Ford Taunus 17M P7b 2.0 V6 Koeln 2000S 1969 "biedniejszy brat Brasiliana;-)"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl
Samochód: Ford Taunus 17M P7b 2.0 V6 Koeln 2000S 1969 "biedniejszy brat Brasiliana;-)"
Status: sprzedany (w posiadaniu od 2010-10-28 do 2011-04-09)
Aktualizacja: 2010-10-29 13:04:27

Szybka akcja

To była tak zwana "szybka akcja". Ogłoszenie-telefon-ustawka-laweta, i jest;-)
Auto ma chyba bardzo duże szanse w przyszłorocznej edycji "NITÓW i KOROZJI";-)
I tego i tego ma w sam raz na podium;-) Nie wiem jeszcze co z nim będzie, ale zajebisty to on jest!


Smaczki spod maski:

I breloczek z B jak BOB, żeby nie było wątpliwości;-)

Komentarze

Wiem, że fajny:)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-29 13:09:46]


panie, fajny to ci on jest, ale sprzedaj pan te felgi ?:)

romet Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-29 13:10:40]


Przednie maja tylko przesuniętą obręcz, tylne są ostro poszerzone i mają chyba z 8 cali;-) Ale jak je sprzedam, to już nie będzie taki fajny;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-29 13:13:02]


dobrze, że trafił do Płocka. Mnisiek napewno się ucieszy ;)

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-29 13:28:16]


ja powiem tylko ze jest zajebisty !! i nie zmieniaj za nic tych kól;]

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-29 13:49:51]


zajbisty jest, wyremontuj konstrukcję i nie ruszaj blach z zewnątrz
nawet wnętrze jest kozak ;)
no i dawaj więcej zdjęć

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-29 14:19:48]


Tylko nie rób z nim tego co zrobiłeś z P5 :/

Killer vel M-maniac Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-29 15:20:42]


bardzo bardzo mi sie podoba :)

w jakim to stanie jest? przemieszcza się?

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-29 16:02:59]


Tego p5 masz na myśli, co u Mniśka w garage powstał? Przecież on ma wszystkie p5 pod sobą, i co najważniejsze cały czas jeździ. Twój też jeździ? Było se kupić tego jak stał w ogłoszeniach a nie teraz jęczeć co z nim robić, a czego nie robić. Gwarantuje Ci, ze jakbys zobaczył z bliska tamtego p5 przed remontem, lub tego p7 teraz, to oddałbyś oba na złom i napewno nie wyremontował, ale za klawiaturą przecież każdy jest kozak widzę...

Mysza liil (EM) [2010-10-29 16:03:39]


Tak Mysza tego, u mnie pieniądze na drzewie nie rosną, ale już niedługo. I na pewno jak bym go kupił to bym nie zrobił szczepa ze skorupy czy innego ścierwa. Mój P5 nie jeździ <jeszcze> bo nie mam zamiaru oddupić go na sztukę tylko przeprowadzić profesjonalny remont z malowaniem zanurzeniowym włącznie, a jak wiemy koszt jest to dość spory, a jak wspomniałem wyżej że pieniądze mi nie rosną, to i narazie nie mam aż takich możliwości. Lecz niedługo zacznę działać i wtedy zapytam Cię który P5 jest nad wszystkimi;) , a jak jesteś fanem kosiary to i tak tamten będzie dla Ciebie górą, mnie nie kręcą szczepy, a orginały, także zdania mogę być odmienne.
A tak całkiem prywatnie, to jak robimy hierarchie P5 to dla mnie wyżej jest P5 kolegi Robi79-79 czy kolegi Wieczur.

Killer vel M-maniac Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-29 16:30:59]


Zaaajebisty jest;) Wsadźcie tam jakiego łokrutnego sponiewieracza, liczba samobójstw wśród kierowców w dresach mocno wtedy wzrośnie ;D
Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji widać skutkuje ale Bob ma to we krwi, na pytanie "Bobik napijesz się?" odpowiedź pada błyskawicznie ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-29 16:32:40]


Wiesz co Zapku, jest problem, bo BOB ostatnio na to pytanie odpowiada behawiorystycznie NIE ;)

Killer, tamten p5 to nie szczep. To projekt... To kawał dobrej roboty, przeprowadzonej od początku do końca. Kosztem nieprzespanych nocy i wyrzeczeń również, bo setkami nikt tu nie sra. Myslisz ze mnie kręci szpachla na rdzy i żółte blachy, które nie powinny się tam znaleźć, jak na 70% zabytkow w Polsce? Szpachlunom udającym oryginały mówie NIE. Z tamtego samochodu nie byłoby godnego oryginału. Z tego pewnie też nie będzie. Więc jak Zapek pisał, raczej projekt Bandyta - Biedniejszy Brat Bobikowego Brazyliana Brutalnie Besztający Burackie Bawary ;) Ale to już właściciel zdecyduje. Dziś się spotykamy, jeśli powie TAK, to padną pewnie jakieś konkretne wizje ;) Jednak to B przy kluczykach do czegoś zobowiązuje ;)

Mysza liil (EM) [2010-10-29 16:44:45]


Już wiem jakich mi felg brakuje :) zajedwabiste są !! :)
B ? hmm... Bi-turbo ?:)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-29 17:02:32]


B jak Błęboki Bulgot ;D

Mi się to "B" kojaży z "8". ;D
Proponuję projekt "VB- mamisynek masakrator"

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-29 17:07:29]


Ej, ale zróbcie z tego coś fajnego przez duże "F" - na przykład 2.0V6 centralnie umieszczone + transaxle a nie jakiś tam banalny 2.9/24V pod maską po prostu :)

Konar [2010-10-29 17:14:43]


Decyzja chyba zapadła co z tego będzie ,a Kiler chyba naprawdę nie ma pojęcia o co chodziło w moim projekcie p5 i w jakim on był stanie .Ja również jestem fanem oryginałów i mam ich sześć również p5 ale robienie na oryginał czegoś co nigdy nim już nie będzie nie ma sensu .
Takim samochodem jest również ta 17 p7 z tego egzemplarza oryginału to nikt chyba nie zrobi, lepiej zrobić tak jak mówi Zapek :) ja też stawiam na v8:)

Mnisiek liil EM [2010-10-29 17:34:17]


V8? było niedawno w ogłoszeniach 4,2 z audi ;)

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-29 18:41:12]


zrobić takiego potwora quattro z V8 :)

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-29 18:43:30]


coraz lepsze pomysły tu padają :) Bobik weź je pod uwagę

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-29 18:45:39]


już lepiej 4.4 z BMW :)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-29 18:47:53]


1.9tdi i Fwd!!! jeeee

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-29 18:49:37]


to ja mam pomysł taki, Wy w Płocku zróbcie co trzeba, Bobik powścieka się przed PC, na dzień PC sprzeda mi go, ja wystartuję i spróbuje objechać parę caprików, potem odsprzedam go Bobowi i będzie mógł znów się powściekać na kempingu.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-29 19:22:27]


Pisałeś ,że masz P5 chętnie bym go zobaczył bo nie ma go na capri.

robi79-79 [2010-10-29 19:39:03]


o p5 tu se poogladaj, bo nigdy nie doczekal sie strony. ftp://ftp.capri.pl/user/bobik/17/

Mnisiek liil EM [2010-10-29 20:33:03]


Ok Mysza masz racje projekt, z tym że pisząc szczep miałem na myśli wszczepioną podłogę. Ja uważam że nie ma rzeczy niemożliwych, ale to kwestia właściciela.
Mnisiek może i masz rację że nie wiem o co chodzilo w Twoim projekcie, jeżeli możesz uświadom mnie;) Jak już ma być "Bandytą" i faktycznie nie jest "godzien orginalu" to niech tylko zachowa swoją linię bo poszeżenia w P5 tylnych błotników totalnie zwaliły całą linię.

A jak ma być "Bandytą" nie siedzi w nim V8;) i zawstydza burackie bawary;)

PS
Mysza zgadzam się co do faktu że co niektóre strucle nie zasługują na zabytki.

Killer vel M-maniac Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-29 20:54:12]


Zajebisty jest. Gratulacje

Śmietan [2010-10-29 22:09:08]


a co w tym akurat samochodzie jest takie zburaczałe i nieoryginalne żeby nie warto było o niego jeszcze powalczyć? To że jest przegnity na wylot to chyba o niczym nie świadczy bo tyle samo roboty (może minimalnie więcej) będzie z odbudową oryginalnej blachy niż ze wspawywaniem E34 do środka... chociaż j tam sie nie znam.

Krzysiek_Poznań Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-29 23:23:24]


Killer vel Black Rider, ale nie zachowuj się, jakbyś pozjadał wszystkie rozumy. Nikt się tobie nie będzie tłumaczył. Mnisiek odbudował wiele aut, ma w kolekcji sześć zajefajnych, oryginalnych Taunusów, a z jednego zrobił projekt, który jeździ i wygląda naprawdę cudnie. I tyle w temacie. A co Ty tam zrobisz ze swoim Tauniakiem, to już Twoja sprawa .... zrobisz, to pogadamy.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-29 23:24:12]


Amator nie burz się tak - kolega Twardziel wyrósł z chromowanych felg, czarnego koloru i customowych przeróbek naprawdę rzadkich perełek .... toć chyba dobrze ....


Jeśli chodzi o żółtego to widać odrazu , patenty w elektryce, wnętrze nieoryginalne, sporo rdzy ..... ciężko i drogo by z tym było do oryginału.... Bobik jakby Ci się znudziło to ja przyjmę to auto bardzo chętnie ;-P

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-30 00:16:19]


Też żółty...

tomma [2010-10-30 00:29:27]


Ochyda - to ten Bobikowy jest 300000x ładniejszy tak jak teraz wygląda

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-30 00:31:15]


Cała ta dyskusja to dla mnie niezły ubaw. capri.pl to już od dawna jest taka piaskownica dla trochę większych chłopaków...
Ale wypowiedź Krzyśka_Poznań prowokuje mnie do napisania czegoś po raz setny:
1. Taki Taunus to nie jest aż taki rarytas, żeby warto było walczyć o robienie "oryginału" z takiego strucla.
2. Co z tego, że wyspawasz budę za nie wiadomo ile kasy (5tys?? 8tys?? SAMO SPAWANIE) jak w tym aucie nie ma właściwie ani jednego dobrego detalu?? Przecież zrobienie chromów tapicerki, zawieszenia itd (zakładając, że masz już tą super zrobioną budę) dwa lub trzy razy przewyższy zakup takiego auta w bardzo dobrym stanie z francji czy niemiec.... lub nawet o zgrozo;-) w Łodzi;-) A uwierzcie mi, że wiem co mówię, bo chyba już jakiś czas temat M-fordów w Płocku wałkujemy i dokupienie jakichś detali w idealnym stanie to jest "trochę problem". A w Polsce - totalne nieporozumienie;-)
3. Także jak ktoś chce na prawdę taki wóz w stanie, który nadaje się do restauracji na jakimś sensownym poziomie, niech kupuje coś takiego jak ma mis212 np... Zapytajcie Go jak łatwo załatwić przednią szybę do HT, która chyba była jedynym brakującym elementem od początku...

I to chyba tyle:)
Panie Kiler jak jesteś pan takim fanem oryginałów i remontów na poziomie (malowanie silnika srebrzanką jest coool;-), to proponuję zakupić świnkę skarbonkę, powrzucać tam trochę monet przez jakiś dłuższy czas. Rozbić po paru latach i zacząć przeglądać ogłoszenia z za miedzy. To cię uchroni przed wpakowaniem 20 (30, 40?) tys zł w coś co będzie tylko i wyłącznie twoim wyobrażeniem o fajnym aucie...

A co do Żółtka to coś tam się z niego fajnego zrobi:) Jestem to winien byłemu Właścicielowi;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-30 00:41:00]


I jeszcze jedno Panie Black Rider. W profilu masz napisane "Fan Hot rodingu, przeróbek jak również zachowania orginalności."
To jak to się ma do tego co tu wypisujesz??
śmich:)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-30 00:47:34]


ja tam nie chciałem nikogo prowokować, po prostu na tych zdjciach nie widac tego, że auto jest zdekompletowane i ma nieoryginalny środek, bo to, że jest sitem to można sie domyślać. dobranoc

Krzysiek_Poznań Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-30 01:29:33]


No może i tak:) Myślałem, że widziałeś wcześniej zdjęcia z ogłoszenia:)
A teraz dla rozładowania atmosfery pokaże silniczek, który bym chętnie widział w tym projekcie. http://www.streetfire.net/video/race-car-brutus_648359.htm
Widzieliśmy to jeżdżące z Mniśkiem na zlocie we francji i muszę przyznać, że to jest dopiero ułańska fantazja;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-30 01:39:24]


Mike, ja się nie burzę ... tylko wiesz tak samo dobrze jak ja, że akurat w tym przypadku, tego typu dyskusja jest po prostu rozbrajająca ;)

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-30 09:44:09]


Bobik po pierwsze nie pisz do mnie "Pan" ;) A po drugie silnik malowany srebrzanką to nie mój pomysł i on wcale nie jest wyremontowany. Tak gwoli sprostowania.
Co do mojego Taunusa P5 to akurat samochód rodzinny i z sentymentu chcę wsadzić w niego malą kupkę kasy. Co do cen za miedzą wiem bo przeglądam i co nieco się orientuje.
Wpis w moim profilu natomiast gwoli jeszcze jednego sprostowania jest mocno przestarzały, od dłuższego czasu jestem "M-maniac" ;)

Killer vel M-maniac Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-30 10:51:58]


No to dobrze, że wszystko stało się jasne. Wpadnij kiedyś do Płocka obejrzysz naszą kolekcję M-fordów, wypijemy piwko i będzie git.
No i uaktualnij profil;-)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-30 11:05:50]


Dzięki za zaproszenie i na pewno skorzystam;) A widok pięknej M-ki to coś czego odmówić nie mogę;)
Profil uaktualniony ;)
Pozdrawiam!!

Killer vel M-maniac Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-30 11:25:33]


Bobik ale zrobisz idento wydech ??? bo inaczej nie będzie już taki fajny:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-30 11:36:57]


A mnie jedna refleksja naszła. Skoro jest to 17m p7b z silnikiem 2.0 v6 to... to czemu nie jest to 20m? Czyzby tylko atrapą sie roznil? A moze w budzie p7b 20m byl tylko 4d i HT?

Mysza liil (EM) [2010-10-30 18:51:05]


Chyba nie:) http://www.capri.pl/image/folders/M/20M-P7B-01/03

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-30 18:56:31]


Rewelacyjny jest. Ma być potwór i koniec:) Mniskowy uśmiech to jeden z najlepszych projektów z capri.pl. Podobnie Zoogonowy dziób.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-30 19:00:32]


Coś czuje że do przyszłorocznych Nitów i Korozji nie dotrwa w stanie umożliwiającym mu wygranie konkursu elegancji. Powodzenia w pracach.
P.S.
Były właściciel jest zadowolony że Ford trafił w dobre ręce ;)

Branek Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-30 19:18:15]


Mysza P7b ;)
Coś mi się też wydaje że powinien być 20m. Nie spotkałem się jeszcze z 17m v6.

Killer vel M-maniac Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-30 19:25:26]


w folderze są: http://www.capri.pl/image/folders/M/17M-P7B-01/16

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-30 19:27:42]


Ten ma na znaczku 17M 2000S, więc to oryginał.

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-30 20:57:41]


Tu brat bliźniak, bo ten chyba też był kiedyś czerwony:) http://ford20m.com/index.php?option=com_joomgallery&func=viewcategory&catid=71&Itemid=4

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2010-10-30 21:19:20]


nie kwestionuje ze to nie oryginal, ale czy tylko atrapa w kratke i juz inny to model? ;)

Mysza liil (EM) [2010-10-30 21:26:18]


20stka ma też inne wnętrze z tego co pamiętam.

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-30 21:43:06]


Tak 20m powinno mieć biegi w podłodze, a 17m przy kierownicy. Tak co zauważyłem.

Killer vel M-maniac Dokładna lokalizacja na mapie [2010-10-30 23:27:14]