[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
Właściciel: | Jarzab |
Samochód: | Ford Capri Mk III 2000 RS 1985 "Kapeć" |
Status: | aktualnie posiadany (od 2011-06-20) |
Aktualizacja: | 2018-06-11 09:23:01 |
Trochę historii:
Auto zakupiłem w wyniku bliskiego spotkania poprzednikiem z VW T5.
Stwierdziłem, że nie ma sensu już ratować poprzednika mimo jego długiej historii na łamach tej strony. Poszukałem popytałem i trafiła się rodzyneczek idealny dla mnie goła buda. Tak uratowałem mkIII od przerobienia jej na mkII ;-)
Po zakupie auto od razu trafiło do piaskowania, a następnie do blacharza - prace te trochę trwały mimo nie wielkiej potrzeby ingerencji z jego strony, bo buda okazała się naprawdę fajnym egzemplarzem. W między czasie przedłużających sie prac blacharskich - wyklarował się pomysł na silnik i trafiła sie sama jednostka czyli R4 z eskorta RS 2000.
Po nadaniu Caprikowi właściwego Milanowskiego koloru :-D auto wróciło do mnie i rozpocząłem mozolny proces składania i kompletowania części. Trochę zabawy było z umieszczeniem silnika standardowo działającego poprzecznie - problem był z wyprowadzeniem bulbozaura do przodu, ale rozwiązanie od sprzedającego jednostkę w postaci aluminiowej rury sprawdza się już od 4 lat. Od razu wprowadziłem modyfikacje w postaci wprowadzenia dodatkowych drążków stabilizatora z tyłu - potwierdzam bardzo to poprawia parametry trakcyjne naszych aut.
Obecnie auto cieszy ponieważ jeździ i to jest fun, ale został do poskładania jeszcze środek auta.