logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » Simfan - Ford Capri Mk Ia 1.7 V4 Koeln XLR GT 1971

Simfan - Ford Capri Mk Ia 1.7 V4 Koeln XLR GT 1971

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: Simfan
Samochód: Ford Capri Mk Ia 1.7 V4 Koeln XLR GT 1971
Status: aktualnie posiadany
Aktualizacja: 2022-04-11 14:13:16

Ford Capri MkIa 1,7 V4 XLR GT 1971r.

Witam. Od wielu lat interesuję się starą motoryzacją i szczerze przyznam, że Capri pojawiło się trochę przypadkiem i jako ostatnie z mojej skromnej kolekcji pojazdów. Ale od razu stało się perełką zbioru. I nie myślcie sobie, że mam jakieś super bryki. Są to głównie mopedy Simson SR1, SR2, SR4-2/1 oraz jeden samochód, VW Passat z 1973r. Jeśli szefo zezwoli to będę mógł zaprezentować Wam również te pozostałe moje skarby.
Wracając do meritum, przez jakiś czas szukałem W123 coupe ale życie jest przewrotne i zakupiłem Caprika, czego absolutnie nie żałuję. Wydaje mi się, że kompletność auta jest dość dobra, brakuje tylko kilku drobnych elementów. Oczywiście całość będzie wymagała odbudowy co niesie ze sobą spore wydatki, więc nie wiadomo ile potrwa. Podczas transakcji zakupu auto odpaliło i przejechało małą rundkę na podwórku także nie jest najgorzej.
A oto mój nabytek:

Komentarze

Pięknie !!! Następny capri w kolekcji klubowej .
Gratuluję zakupu.
Zrobić przegląd .wymienić hamulce . umyć i jeździć ...

szwaycar [2022-04-11 17:03:17]


to ten z olx co przyjechał z Włoch ?

fajny, fajna wersja, przedlift, czarny środek, 6 zegarów, garb, rostyle, super!

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-04-11 17:15:55]


Te pierwsze serie sa przepiękne , te późniejsze to jak dzisiejsze dziewczyny napompowane tu i tam :)

Tweed [2022-04-11 18:33:10]


Dzięki za zainteresowanie.
Marian masz rację, błotniki są w kiepskim stanie, do tego zaspawana regulacja. Podłoga też dziurawa. Ale im wyżej tym lepiej.
Szwaycar, chyba masz zbyt optymistyczną wizję. Na pewno najpierw należy się gruntowny przegląd i ocena stanu, ale masz rację, że przed jakimikolwiek decyzjami o gruntownym remoncie trzeba trochę pojeździć, o ile się da :)
Rozjechany, ten jest z Niemiec, nabyłem go w zeszłym roku.
Tweed, jak już wcześniej pisałem szukałem beczki kupety z R6. Kolega, który też się zastanawiał nad SLem opowiadał jak bardzo podobają mu się Capri. I faktycznie jak zacząłem je oglądać to stwierdziłem, że te z pierwszej serii mają to cóś. A patrzę pod kątem powolnego jeżdżenia po mieście, żeby ludzie zdążyli się napatrzeć. Na tor, do katowania to III wymiatają.

Simfan [2022-04-11 22:23:35]


No tak. Jestem optymistą dlatego bym jeżdził.
A pesymistą jestem jeśli chodzi o remont blacharski.
Już dziesiątki osób może to tutaj potwierdzić . W tym JA , oczywiście !
Myślę że średnia to 10 lat ;)

szwaycar [2022-04-12 06:23:28]


Nie martw się blachą - mamy klubie mistrza od tych spraw. Przyjdziesz do niego z samym polem numerowym a on ci nadwozie zrobi. 😁

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-04-12 08:22:14]


Ta, jasne....

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-04-12 08:33:58]


Bardzo fajny egzemplarz. Dobra wersja, fajny silnik... Ależ ja lubię te V4! :)

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-04-12 09:13:45]