logowanie | rejestracja
capri.pl » Klub » nasze samochody » rozjechany liil - Ford Granada Mk Ia 2.3 V6 Koeln 1972 "Eleonora"

rozjechany liil - Ford Granada Mk Ia 2.3 V6 Koeln 1972 "Eleonora"

[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]

Właściciel: rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl
Samochód: Ford Granada Mk Ia 2.3 V6 Koeln 1972 "Eleonora"
Status: sprzedany (w posiadaniu od 2022-06-12 do 2024-07-17)
Aktualizacja: 2024-07-22 07:54:03

przedlift Coupe, model który był na liście od zawsze

No, także ten. Nie tylko wywożę ale i uzupełniam stan w PL!
Tym razem z Włoch, na odgległość na podstawie słabych zdjęć.
Jest oczywiście gorzej niż myślałem, ale i tak nadal bardzo dobrze.
Narazie znalazłem jedno/dwa punkty gdzie pewnie migomat będzie potrzebny,
ale za to każda listwa ozdobna jest pogięta.
Oryginał, kompletny, 2.3, nr silnika zgodny z vinem, odpala, ładnie brzmi bo wydech zgnity. Środek brązowy z czarnymi siedzeniami choć dla Włocha są one oryginalne i brązowe (ale plastiki siedzeń faktycznie są brązowe tylko pomalowane, to będzie zagadka do rozwikłania).
Pierwsza właścicielka Pani Eleonora z Udine, miała ją od 1972r do 2019r kiedy to kupił ją Romolo i trzymał do dziś, przez ten czas dokonał ręcznej renowacji felg pendzlem, nic poza tym.
Od Romolo kupiłem ja więc historia mało skomplikowana - jesem trzecim właścicielem.

Jak porobię handlarskie zdjęcia to dodam, a nie czekaj, nie sprzedam będę robił, nie wiem kiedy, nie wiem czy, ale będę ;)



dodatkowe zdjęcia, pompa wody mieli tryby ale silnik ładnie chodzi, lewarek biegów w jednym kawałku wymieniony i sama wjechała na miejsce w hali. Ale nie na długo... dziś wskakuje na lawetę i jedzie na zabezpieczenie podwozia i profili zamkniętych.



31 lipca 2023 Granada wjechała na tapetę
Miały być wymienione uszczelniacze zaworowe (których częściowo nie było) i dołożóne wspomaganie.



Z uszczelniaczami jakoś poszło, ale okazało się, że obudowa rozrządu nie ma mocowania na jedną śrubę uchytu pompy wspomagania... obudowa jak trzeba leży obok, więc... podmienimy.



No ale, że przy tej operacji trzeba naruszyć uszczelkę miski, a i z tyłu silnik był mokry to skończyło się jak zwykle...



Łatwiej było z nową listwą wspomagania, a i silnik trochę odświeżony.
Altek, rozrusznik i inne przy okazji do regeneracji.




Wjechały też fotele od tapicera i boczki po likwidacji dziur na głośniki



No i wszystko do kupy i zaczęła jeździć, bardzo bardzo przyjemnie




4.10.2023 Galanteria zamontowana, no i chyba dość, perfekcjonistą nie jestem, więc już chyba nic lepiej nie będzie. Inne projekty czekają.




02.06.2024
Drobne usterki i naprawy, przewody wspomagania, serwo hamulcowe. Teraz czas na hamulce na tyle bo coś lekko trzymie :/ ale jeździ i cieszy.



18.07.2024

Koniec pięknej przygody


Komentarze

No jak na razie to już masz wzorzec z Sevres handlarskiego zdjęcia :)

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-07 15:55:41]


Nie nie, świeżo po myjni bezdotykowej powinno być. Bonusowe punkty za fotkę wprost z boksu :)

Konar [2022-07-07 15:57:50]


Prosze :)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-07 16:00:33]


Hahaha 10/10

Konar [2022-07-07 16:02:23]


Najładniejsza buda. No gratuluję, śliczne to :)

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie [2022-07-07 16:28:56]


Widzę że w granadach na rynek włoski też tablicę dali nad zderzak i kierunki w błotnik przedni.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-07 17:02:15]


Niestety. Z tablicą nie duży problem (choć śruby tego koromysła pogięły listwy i blendę między światłami). W zderzaku oczywiście jest oryginalne miejsce na tablicę. Gorzej z dziurami w błotnikach... :/ no i chyba białe klosze przednich kierunków to w ramach tej samej akcji.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-07 17:14:39]


a z tym miejscem w zderzaku to nie takie oczywiste, w dziobki pozbawili tego, pewnie zderzak z kombi :)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-07 17:19:40]


I like :)
Białe klosze kierunków to chyba włoska norma. Ja bym tego nie ruszał. Zalatuje lekko tuningiem ale co oryginał to oryginał :)
A nie potrzebujesz czasem klosza tylnej lampy?

[2022-07-07 17:45:03]


Pisałem o tym dobre kilkanaście razy...
Włoska norma do 31 grudnia 1976: kwadratowa dwurzędowa tablica z tyłu, podwymiarowa (aż do 1985) jednorzędowa z przodu. Zakaz posiadania skierowanego do przodu światła o barwie innej niż białe, obowiązkowy pomarańczowy "repeater"(mały kierunkowskaz) na bocznej powierzchni nadwozia.
Podobnie norma francuska do 31 grudnia 1973: światła główne (mijania i drogowe) i przeciwmgielne w barwie żółtej selektywnej, zakaz posiadania skierowanego do tyłu światła o barwie białej lub żółtej selektywnej (światła cofania musiały być pomarańczowe - tzw. żółty samochodowy).
Pozdreaux

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-07 20:57:59]


Ale dlaczego ta blacha zawsze nad zderzakiem?

Konar [2022-07-07 21:28:42]


Bo dwurzędówka wysoka na 21cm nie mieściła się pod zderzakiem, a inny przepis zabraniał zasłaniania tylnego zderzaka jakimkolwiek elementem.
Pozdreaux

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-07 22:18:58]


bardzo piękna ta Granada. Gratulacje. Mam nadzieję, że zagości u Ciebie na dłużej.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2022-07-07 22:21:03]


6miesiecy musi odczekać :)

Janina [2022-07-07 22:33:56]


Oj Janinka Janinka, żebyś Ty nie musiała 9 miesięcy czekać po tych mazurskich wojażach ze Zbychem.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-07 23:20:20]


Zbychu to człowiek widmo. Był jakby go nie było:)

Janina [2022-07-08 07:42:09]


Ehhh, tak trzeba żyć :)

Piosiu. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-08 09:23:46]


Niezły jest.
Narobiłeś zamieszania tym zakupem . W zasadzie to kazdym robisz zamieszanie ;)
Gratulacje

szwaycar [2022-07-08 11:46:53]


Bardzo w porządku auto.

rzułty BUC Dokładna lokalizacja na mapie [2022-07-08 11:56:43]


Piękna! Zazdroszczę GXLowej wersji. Może i listewki mówisz pogięte, ale są! A dokupić takie, to sam zobaczysz jak łatwo... ;)
Chociaż Ty chyba inne budżety i zacięcie masz niż ja, to może Cię jaki Motomobil czy inne UK poratuje :)

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-08 11:58:47]


Krk, "Podobnie norma francuska do 31 grudnia 1973: światła główne (mijania i drogowe) i przeciwmgielne w barwie żółtej selektywnej,"

a może 31 grudnia 1992 ?

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-08 14:32:41]


Piękna jest!
Sam jechałeś po nią czy jakoś zleciłeś zakup i transport?

mimuka [2022-07-08 15:31:12]


Marian - światła żółte istotnie uchowały się do 1992, tylko że to jest mały problem: wstawiasz białe żarówki zamiast żółtych i gra. Ten rok 1973 dotyczył tylko cofania, gdzie sprawa nie jest tak banalna. Bo jakiekolwiek żarówki wsadzisz, to musisz mieć bursztynowe szkło - a tych do niektórych aut (np. 911 albo 125p) zaczyna już brakować.
Pozdreaux

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-08 16:44:23]


To jeszcze napiszcie po co ci francuzi te żółte wymyślili

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-08 22:43:19]


Apropo bursztynowego swiatła cofania w 125p, pamiętam ze jakoś na początku lat 90 widziałem takiego błękitnego na jedym z warszawskich blokowisk, mozliwe ze jeden z eksportowych który z jakiś powodów (prawdopodobnie że posiadał jakąś wadę) nie wyjechał na tamtejszy rynek, był to wczesny mr 75 bardzo podobny do tego jakiego miał moj wujo a teraz mój kuzyn

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie [2022-07-09 00:09:37]


Raczej w drugą stronę, przyjechał z Włoch. Mój tata mial włoskiego 125p 1300 - to była zupełnie inna liga bezawaryjności jak nasze rodzime 125… auto prawie się nie psuło.

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-09 08:17:16]


Nie, Panowie. Nie z Włoch, tylko z Francji - Włosi mieli cofanie białe.
Z drugiej strony MR75 już nie wychodziły z bursztynowym, bo Francja w 1974 przeszła na białe. Czyli przekładka wtórna - ale pozostaje pytanie, czy zrobiona we Francji, czy u nas?

Pozdreaux

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-09 08:45:50]


Widzialem tylko tył auta i bylo to ze 30 lat temu, miał na bank szerokie lampy i własnie pomaranczowy klosz wsteczny co przykuło moja uwagę bo jako dzieciak przygladałem sie samochodom a szczegolnie tym co mialy jakies nietypowe znaki szczegolne odróżniajace je od reszty jakie widywałem

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie [2022-07-09 11:17:53]


Może to była wersja eksportowa czyli tak zwany odrzut zabrakowany , karton spadł z półki to zamontowali co mieli ;)
Ale jak mówił Prezes FSO w Zmiennikqch to się w ogóle nie opłaca, bo jak policzyć ten dodatek i to ,że za każdego dolara dostajemy no 100 z groszami to każdy eksportowy wóz przynosi straty , no bo te delegacje mechaników także tam każdy taki wóz przechodzi okazjonalny remont ;)

Maross [2022-07-09 13:04:39]


Cześć. Granada super. Gratuluję zakupu i pozdrawiam :-)

kavaler [2022-07-10 13:26:10]


dzięki za dobre słowo i przepraszam za zamieszanie. Stan muzealny to to nie jest, ale też nie jest źle ;)

JB - dzięki, dwa ładne klosze leżały w bagażniku to już podmieniłem bo te co były to wyblaknięte...
Amator - muszę się z nią lepiej zapoznać, jak będzie mięta to zostaje ;)
Mimuka - kupiłem na odległość i transport zewnętrzny w okolice Brzeska skąd sam przywiozłem do domu.
Kavaler - pozdro, znalazłeś jakieś sensowne Capri ?

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-11 12:15:07]


Sztos totalny. Najpiękniejsza buda, świetny kolor, te listewki... boska jest.
Zawsze podobał mi się dziobak ale przy tej budzie Granada/Consul wymiata konkurencję.
Od listewek to znam jednego eksperta który ostatnio postanowił marnować swój talent montując jakieś wentylacje czy inne wiatraki, myślę że opanował by to koncertowo.
Gratuluję, piękny kęs klamora :)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-11 12:24:11]


Pan od klimatyzacji już jest przeze mnie molestowany w temacie listwek ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-11 12:41:11]


Ładnego dziobaka Coupe też bym jeszcze zmieścił do hali ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-11 12:42:00]


o ja pierdziele!!! zajebista jest!!!

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-11 12:52:25]


Świetny zakup. Garatuluje!
Piękną linię ma to auto.

MetfaN [2022-07-11 14:10:15]


Ale to śliczne .Gratuluję

Murmur vel Magman Dokładna lokalizacja na mapie [2022-07-15 20:32:05]


Dzień dobry, chciałem coś powiedzieć ale przedmówca już to powiedział.
Śliczna.

chadzior Dokładna lokalizacja na mapie [2022-07-27 22:25:14]


Nieprzyzwoicie dobrze zachowana sztuka. Gdyby ktoś widział podobną, ale w 4 furtkach, to proszę o sygnał.

Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-27 22:46:18]


aż się taką chce mieć...

magic Dokładna lokalizacja na mapie [2022-07-28 08:55:35]


Mnie by taka pasowała nawet w jednej furtce byle by była od strony kierowcy bo gibkość utraciłem swego czasu :)

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-28 10:00:14]


KRK a może to https://www.milanuncios.com/ford-de-segunda-mano/ford-granada-456177295.htm ? :)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-28 13:21:02]


kawał porządnego sedana. Może faktycznie warto kupić umierający gatunek nadwozia?

magic Dokładna lokalizacja na mapie [2022-07-28 14:18:16]


Świetny dowcip, Grzesiu :). Transport z Kanarów 9000 Euro...

Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-28 16:54:28]


Źle się wyraziłem - sorry.
Przelot na Kanary 400E, prom z Kanarów do Hiszpanii 1800 E, paliwo lawety z Krakowa do Hiszpanii i z powrotem 1800E, wynajem lawety na tydzień 500E = razem wyjdzie 9000 E. Gdyby to była Perana, to może jeszcze, ale tu to odpadam...
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-28 17:16:40]


RAV :) Dokładna lokalizacja na mapie [2022-07-29 07:41:09]


Eee, chyba da sie taniej. 9000E to z dwumiesiecznymi wakacjami na miejscu. Samolot dla jednej osoby to z 200E, a prom do Kadyksu to 400E jak na kołach, a zakładam że tak. A potem to z Kadyksu już prosta droga. 3000 na kołach i jesteśmy w PL:).

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-29 08:32:18]


to pomarańczowe powyżej- wspaniałe.

A podróż na Kanary i z powrotem Fordem- wspaniała przygoda.

magic Dokładna lokalizacja na mapie [2022-07-29 08:52:41]


Hiszpania fajne, ale daleko... no i żeby na kołach wracać to trzeba mieć farta podobnie jak z Włochami. A propo, jak coś to po Italii krążę jeszcze tydzień ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-07-29 10:55:49]


Rozjechany . To szukaj po drodze granady mk1 ;)

szwaycar [2022-07-29 11:14:58]


pomocy! prowadzę śledztwo nt oryginalnego wyposażenia tej granady, a szczególnie kolorystyki wnętrza. Siedzenia i pasy są czarne, czy jest opcja, że tak to wyjechało z fabryki?

Nasz czytający z cyferek kolega Konar trochę już podpowiedział, ale bez 100% pewności:

"Cześć, wydaje mi się że nie. "J3" w prawym dolnym rogu decyduje o kolorze wnętrza. "J"=brąz, "3"=tkanina. Nie ma w ogólne na tabliczce możliwości zakodowania dwukolorowej tapicerki."

"z drugiej strony to bardzo dziwna wersja
ma "A" w kodzie wersji i "5" w ostatnim rzędzie czyli wygląda na to że to jakaś "edycja specjalna" nie mam takiej kombinacji w ogóle na liście"

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-18 12:21:25]


Siedzisko kanapy masz na pewno z 4d bo ma zaokrąglone robi. 2d i coupe ma bardziej na kwadratowo.

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-18 12:37:22]


Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-18 12:39:07]


no widzisz Pan, to szybko poszło. Jak tak to na pewno ktoś to czarne wszystko włożył.
Siedzenia pewnie można by jakoś tapicerować na brązowo, ale co z pasami...

*kupię brązowe pasy

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-18 12:44:47]


A pas przypadkiem nie jest zawsze czarny ?

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-18 13:20:27]


Nie mam pod ręką katalogu, ale wydaje mi się, że jeśli chodzi o pasy, to zawsze były czarne.

[2022-08-18 13:21:33]


ok, to już 3 głosy, że pasy czarne, to z głowy. eh ten Ford...

tutaj też chyba czarny
https://www.capri.pl/image/folders/granada/mk1-gb-1972-02/06

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-18 13:37:08]


W Czesiu pasy są czarne.

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-18 15:06:10]


Nie widziałem granady z innymi niż czarne pasy...

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-18 15:23:35]


Michał za dużo się nowymi autami najeździł i mu się w głowie poprzewracało :).

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-18 15:55:14]


może być :)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-18 21:18:25]


W dziobaku mam środek pod kolor nadwozia a deska dywan i pasy są czarne. Jeśli się mylę że to Ori to proszę poprawic

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2022-08-19 07:47:55]


Jeszcze jedna uwaga ode mnie - to raczej nie jest "GXL" - przynajmniej "urodzeniowo". GXL powinien mieć "E" na tabliczce tam gdzie ty masz "A" w górnym rzędzie.

Dla Mk1 tabelka jest taka:
"S" - Consul (bazowy)
"D" - Consul L
"G" - Consul GT
"P" - Granada
"E" - Granada GXL

"A" nie ma :)

Konar [2022-08-20 18:47:32]


U mnie "P" to Granada XL - mamy różne źródła, czy coś przegapiłeś?

Pozdreaux

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-20 19:57:33]


Bo to prototyp zjeżdżał z taśmy zaraz za Zenkowym

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-20 23:57:29]


O, widzisz Mishq, przypomniałeś mi temat, który lata temu mnie dręczył i dotąd nie znam odpowiedzi. Otóż Ford budując Granię Mk.2 kombi ożenił kompletną budę Mk.1 kombi (w tył od słupka A) z nowym przodem, w którym - jak wiadomo - przednie koła odsunięte są o 51mm dalej do przodu. O3wiście podłużnice przodu są w fordowskim kombi odpowiednio dłuższe.
Pytanie brzmi, czy Zenków prototyp miał długie podłużnice czy skracane o 5cm błotniki i pokrywę maski?
Pozdreaux

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-21 08:27:17]


Było w ogóle coś takiego jak Granada Mk1 XL?
Zawsze myślałem że "Granada" to tak jakby "Consul XL".

Konar [2022-08-21 10:01:32]


Ciekawe to co piszesz Krk bo ja raz zakładałem do Consula fartuchy z Granady mk2 i różnicy w długości podłużnic przednich nie stwierdziłem?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-21 10:12:27]


Na budowie mówią - metr w tą czy w tą, nie ma znaczenia ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-21 11:32:37]


Do 1975 (przynajmniej w UK, bo stamtąd mam cenniki) były: Consul, Consul L, Consul GT, Granada XL i Granada GXL.
Po liftingu były odpowiednio: Granada, Granada L, Granada S, Granada GL i Granada Ghia.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-21 12:00:12]


Jak to mawia bartozłomero " jak ściany równie i przekątne się zgadzają to po ..uj drążyć? "

Janina [2022-08-21 12:10:18]


A z tym rozstawem osi to rzeczywiście trzeba by organoleptycznie. Wikipedia podaje (wersja PL, GB,ES, IT, RU, etc.) rozstaw 2718 dla Mk.1 i 2769 dla Mk.2 (w miarach imperialnych odpowiednio 107 i 109"). Ale wersja niemiecka podaje 2769 dla obu pokoleń - prospekty niemieckojęzyczne zresztą też. A przecież nie produkowali innych podłużnic i błotników dla Dagenham, a innych dla Kolonii.
Z Zenonem kontakt jest utrudniony (nigdy łatwy nie był), ale Aśka "Apsik" też miała podobny "prototyp" SZA-Forda. Wie ktoś, co się z nim dzieje?
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-21 12:27:05]


KRK, jeśli chodzi o 'S' to nie do końca jest tak jak mówisz. To był pakiet dodatkowy, a nie samodzielna wersja.

[2022-08-21 13:44:56]


Jak widać na kontynencie było inaczej, a w UK inaczej. S był dostępny tylko z silnikiem 3.0 i był bezpośrednim następcą Consula 3000GT.



Pozdreaux

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-08-21 14:54:37]


Jeśli chodzi o wnętrze to zdaje się, że tak to powinno wyglądać (tutaj rekonstrukcja wykonana w Norwegii - dzięki Hubert za link).

P.S. kupię kanapę z 2d/Coupe kolor dowolny, powoli się nastawiam na tapicerowanie w takim kierunku jak na zdjęciach.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-09-16 08:09:11]


Gdybyś potrzebował zebrać wymiary szycia i kolor materiału to mam. Na dniach podczas przewożenia przypomniałem sobie że w moim automatiku takie były.

Hubert_M Dokładna lokalizacja na mapie [2022-09-17 17:19:48]


o, super! jak przyjdzie czas to się odezwę, na pewno w pierwszej kolejności muszę dokupić kanapę od 2d/coupe, ta którą mam to z 4d jak wyżej zauważono

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-09-18 19:40:48]


Ja tylko dorzucę kolejny głoś do tego, że mimo brązowego czy innego koloru niż czarny wnętrza, pasy były i tak czarne.
U mnie wnętrze jak kupowałem było na 99% oryginalne (miało jedynie "pokrowce" na oryginalnej tapicerce) i było w odcieniach beżowych. Deska rozdzielcza i inne elementy brązowe. A pasy - sztywne, stricte pod 2d, więc moim zdaniem na bank oryginalne - czarne.

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-10-26 16:07:46]


kurczę powiadają że lepiej późno niż wcale... piękny wóz rozjechany, gratuluję!

Ignacy Dokładna lokalizacja na mapie [2022-11-02 07:37:10]


Piękna maszyna gratuluję zakupu,
zawsze mi się te granady podobały i pewnie kiedyś jeszcze jakiegoś takiego zgnilaka kupię.
Pozdro.

nietykalny Dokładna lokalizacja na mapie [2022-11-10 21:17:19]


Pozdro nietykalny! W dzisiejszych realiach każdy inny kto by wspomniał o wizjach o zgnilaku to pewnie pomyślałbym, taaa jasneeee.... ale nie w Twoim przypadku, trzymaj się tego, powodzenia!

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-11-10 23:49:43]


Ignacy! Nigdy nie jest za późno, szczególnie na alko chińczyka o którym tylko słyszałem od Janiny...

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-11-10 23:50:51]


Dobrze, że mi o niej przypomnieliście, jest plan, żeby jeszcze przed solą się do niej dokopać (tak, tam w kącie koło kampera) i wytargać na drogę. Jest w końcu działająca z ważnym badaniem i OC ! :/

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-11-11 00:09:31]


Dobrze że nie mam miejsca na taką halę namiotową bo też by już była pełna :D
Powoli nadchodzi czas abyś zaczął rozglądać się za podnośnikami :)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-11-11 05:52:34]


I drugą halą:)

Morales [2022-11-11 08:10:33]


No takie cuś by mi siadło super, nie powiem 😉

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-11-11 08:31:20]


Można zrobić regał, bardzo fajna opcja u ciebie by pewnie weszły 3 auta na wysokość, ja zawsze chciałem taki regał :⁠-⁠D

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2022-11-11 08:53:14]


e trzy to nie, tam są linki poprzeczne dość nisko, dwa to tak na styk...
Tymon ma takie coś, i to jest extra!

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-11-11 08:58:59]


Tylko znając (pobieżnie, przyznaję) szczelność napędów 356 to kiepsko widzę lakier na tych białych nówkach z parteru :(
Pozdreaux

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-11-11 09:09:20]


Przy regale jest taki + że odpada wysokość kół ale tak czy tak nawet 2 na wysokość to już dobra opcja

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2022-11-11 10:23:51]


Krk - trzeba zamienić furki miejscami hehe...

Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-11-11 11:36:03]


Jak sie zrobi jak należy, to i 356 nie cieknie :-)

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2022-11-11 12:03:17]


Dlatego Twinbusch dodaje do tego kuwety które się zaczepia pomiędzy najazdy :)

Konar [2022-11-11 12:28:14]


My z chłopakami z automobilklubu mamy taką jedną wspólną halę i tam sobie zrobiliśmy takie pięterka... :)
Ale one nie są takie ładne zmechanizowane tylko są faktycznym "regałem" z grubych, drewnianych belek :D
Na piętrze stoją sobie takie nieruchomości czekające na lepsze czasy. Natomiast wstawianie/wystawianie takiego auta z pięterka odbywa się poprzez bardzo długie najazdy i wyciągarkę. Trochę upierdliwe, bo trzeba większość aut z parteru z hali wyprowadzić, ale jak się nie ma co się lubi...

Natomiast idealna byłaby po prostu jakaś taka przesuwalna winda, która przed takim regałem mogłaby być ustawiana. Trochę jak w tych japońskich czy jakich parkingach wielopoziomowych. Bo same te podnośniki też średnie, bo trzeba autami spod spodu wyjeżdżać :(

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-02-07 22:44:51]


Wózek widłowy z długimi widłami załatwia sprawe

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2023-02-08 13:04:33]


https://www.youtube.com/watch?v=I1qW4KqziR4

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-02-08 21:48:03]


pisaliśmy tu wyżej o zmianach na rynek włoski (tablica tylna, kierunki na błotnikach).
To zdjęcie jest z Norwegii, tam też te kierunki dokładali czy to może zbieg okoliczności i import tych dwóch sztuk z Włoch?

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 08:02:25]


Rynek włoski to przede wszystkim białe klosze kierunków przednich i montaż dla dwurzędowej blachy z tyłu. A te migacze ("repeatery") na błotnikach były w kilku krajach (może w Norwegii też) obowiązkowe przy montażu haka do przyczepy.
Pozdreaux

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 08:17:08]


Wg katalogu części repeater był na następujące rynki:
- Włochy
- Dania
- Norwegia
- Japonia :)

Konar [2023-09-29 08:29:26]


Włochy, Dania, Norwegia i... Japonia?

[2023-09-29 08:33:14]


Konar mnie ubiegł :)

[2023-09-29 08:33:46]


Mam poskanowane, nie muszę szukać tomiszcza po regałach :D

Konar [2023-09-29 08:34:36]


no i wszystko jasne :) czyli najgorsze z tego wszystkiego (bo klosze i blachę można łatwo zmienić) jest nie tylko we Włoszech... :/

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 09:18:38]


trochę się działo w ostatnim czasie, granada (poza kilkoma detalami które czekają po regeneracji na montaż, i nowymi świecidełkami) w pełni sprawna.
Jeździ, skręca (ze wspomaganiem) hamuje, trąbi i co Piter M sprawdził bo mi do głowy nie przyszło - nożnie spryskuje szybę :)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 09:59:30]


Tak jest, świadkiem byłem że i tak Granada wyjechała na drogę :⁠-⁠D, schlebia mi że dotarła nawet do mnie :⁠-⁠D
Tylko strasznie kopci ;⁠-⁠) , nie no dobra pali laczka jak trzeba :⁠-⁠D
Co do spryskiwacza to jestem fanem tego rozwiązania na pompkę nożną i tu faktycznie działa jak trzeba :⁠-⁠D

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2023-09-29 10:34:12]


Działa ta pompa wspomagania ok? To jedna z tych ode mnie?

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 14:03:25]


działa, ale trochę ją słychać, może się jeszcze dobrze nie odpowietrzyło, choć niby nic się nie pieni...

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 14:29:54]


Kto Ci robił tapicerkę? Bo wygląda na porzadną robotę. Zarówno te boczki, jak i fotele (choć ja bym dał nieco ciemniejszy brąz). natomiast wykonanie zdaje się byc naprawde na wysokim poziomie.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 14:38:33]


Pan Jurek :) mnie się podoba, ale dla perfekcjonistów takich jak Ty to tak nie do końca...

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 14:50:42]


Piękna granada :) Tapicerka naprawdę fajna, choć nie była mocno zniszczona ? Te felgi alu są malowane chromem ?

Kilgore [2023-09-29 16:15:24]


Znając właściciela to na pewno srebrzanka ;)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 17:36:02]


Jestem fanem tej fury!

Morales [2023-09-29 17:45:30]


Srebrzanką maluję wszystko co popadnie, ale tym razem to było polerowanie wibracyjne, niczym nie malowane ;) ale te felgi są za duże, obcierają z tyłu.
Na kołach w fabrycznym rozmiarze jest kanapa jak na Granadę przystało.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 21:19:32]


Nigdy takich rzeczy nie robiłem, chyba się starzeję.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 21:24:34]


To i tak kilka lat później niż inni:)

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 21:28:55]


Lepiej późno niż wcale.

Konar [2023-09-29 21:34:51]


Oj tam starzeje zaraz , kapcia jeszcze pamiętasz jak się pali :⁠-⁠D, jak na 2.3 w Granadzie to topi oponę dobrze :⁠-⁠) szpere wsadzić albo zrobić spawa i zaraz byś się odmłodził :⁠-⁠D
Jak chcesz to spawa zrobimy na poczekaniu , ja już to chyba nałogowo robię bo ostatnio bez wiedzy właściciela taki prezent zrobiłem hehe ale właściciel zaskoczony pozytywnie :⁠-⁠)

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2023-09-29 21:39:34]


Eno zapach palonej gumy to ja wącham systematycznie :) mam do tego odpowiedni wóz, Granady szkoda ;)
A co do spawania mostu to będę się zgłaszał niedługo z mostem z P7 ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 21:59:06]


Piękna jest!!! 😍

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 22:18:19]


wszystkie brakujące listewki i blenda są i czekają, nowe albo po regeneracji, jak będą zamontowane to będzie pięknie, ale to już nie ja...

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 22:32:12]


rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-09-29 22:34:34]


Fajnie ta tapicerka wyszła, przynajmniej na zdjęciach, zobaczyłbym kiedyś na żywo gdyby była możliwość.

Hubert_M Dokładna lokalizacja na mapie [2023-09-30 07:50:57]


A no to ja nie w temacie , ale jak przypaliłeś Granadą to aż mi się przypomniało jak paliła ta z v8 na PC , szkoda że mi się odrazu most rozsypał hehe , stare dobre czasy , szkoda że już nie ma takich zlotów starego forda , ale żyje nadzieją że jeszcze kiedyś przypalimy kapcia na jakimś spotkaniu :⁠-⁠D

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2023-09-30 07:50:59]


Tapicerka super , widziałem ,macałem :⁠-⁠)

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2023-09-30 07:57:00]


Wycieczka w Bieszczady, 300km, spalanie równiutkie 10/100, zero problemów.
Silnik rewelacje, jest moc, jest kultura, nie zwalnia pod górki jak V8



To jest prawdziwe coupe!

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-01 21:09:50]


Dobra, grzejta nam w dachodomku, bo dłuuuugo będziemy jechać :)

Trefl Dokładna lokalizacja na mapie [2023-10-02 07:11:32]


ale ja już w domu dawno, byłem tylko sprawdzić czy dachodomek stoi! nagrzejecie się szybko, tzn. w domku nagrzejecie...

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-02 07:43:18]


eeehhh wszystko muszę sam robić :)

Trefl Dokładna lokalizacja na mapie [2023-10-02 10:58:29]


Ładnie Wam tam w tych rekonesansach :)

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-02 17:21:23]


Już niedługo będzie jeszcze ładniej ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-02 22:44:25]


A tymczasem listewki, na tyle, na boku i na przodzie zamontowane, nowe lampeczki podświetlenia tablicy, jest fajnie!

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-02 22:48:14]


ale ,,RZE'' to się inaczej pisze...

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-03 08:59:51]


ale rze o co Ci chodzi? :)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-03 09:02:15]


masz błąd ortograficzny na tablicy rej :))

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-03 09:04:42]


na wszystkich moich tablicach...! muszę to zgłosić w WK :)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-03 09:06:32]


to jak już będziesz zmieniał tablice, to przy okazji możesz też wymienić podkładki pod tablice. No chyba że ma być "wincyj chromu" :)

Kornik Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-03 09:08:12]


Wincyj! felga i łańcuch na szyję też będzie chrom!

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-03 09:12:23]


Galanteria wjechała, felgi za duże :/



Które z tych założyć?

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-04 09:04:49]


Duże ale nie za duże . Fajnie wygląda a te ostatnie na półkę , niech czekają .

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-04 09:11:27]


Kołpaki najlepsze.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-04 09:15:59]


bez dekli.
a jak jeszcze wjadą ringi to będzie malina

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-04 09:21:16]


na tych felgach pod kołpaki mam dobre opony, na te pierwotne stalówki muciałbym przełożyć. Granada jedzie dziś w Bieszczady, więc zapewne na kołpaczkach się skończy...

Alwax, za duże... obciera tu i ówdzie :/

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-04 09:22:39]


no ringów szukam właśnie do tych czternastek...

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-04 09:23:05]


Mi się najbardziej podoba na kołpakach, ehh, takie problemy w życiu to można mieć :)

Piosiu. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-04 09:25:46]


Pięknie się prezentuje. Z tyłu trochę za nisko siedzi.

Kilgore [2023-10-04 09:45:07]


Ja też głosuję na kołpaki.

[2023-10-04 09:50:36]


Na kołpakach bajka jest.
Piękna sztuka!

Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-04 09:54:32]


Na kołpakach jest nieprzyzwoicie ugrzeczniona - taka z prospektu. Blaszanki z czarnym środkiem są OK, a jak dostaną ringi VAG to będzie malina. Alusy piękne, tylko zupełnie nietrafione rozmiarem - co to jest? Jakiś Merol? 8J16 ET15?
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-04 10:04:46]


Pomyśleś, że jeszcze niedawno "jak z prospektu" było najwyższym komplementem, jaki można było otrzymać na tej stronie :)

[2023-10-04 10:35:34]


Nie, Jarek - wręcz odwrotnie. Na początku było dokładnie na odwrót i ja jeszcze próbuję się tego trzymać. Ale od pewnego czasu (circa 10 lat) taka opinia zaczyna się tu powoli rozpychać i umacniać, co - nie ukrywam - potwornie mnie boli. Nie cierpię aut z prospektów :(
Widocznie jeszcze do tego nie dojrzałem...
Pozdreaux

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-04 10:40:43]


Dzięki, miło czytać. Dużo jej brakuje do prospektu... ale źle nie jest.

Alu to remotec 16x8, et nie wiem coś około ~20
Zrobiłem te felgi ale nie mam do nich auta, bardziej pod kątem jakiejś Granady mk2 której nie mam, na tą jedynkę wrzyciłem jako ciekawostkę do przymiarki.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-04 10:48:15]


Poszukaj podobnych wzorem, ale 7.5J16 ET~25-30. Na to guma 205/60 albo 215/55 (z tyłu może być 225/50 gdyby motor miał dość mocy, żeby tym obracać) i nic nie będzie przycierać.
Pozdreaux

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-04 11:12:57]


na przód se daj te z ringami a na tył te z deklami i bedzie :D

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-04 11:26:06]


Kornik, słuszna uwaga ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-04 16:35:23]


Pan potwierdził, że na sznurek było prawie idealnie, tylko kiera lekko krzywo

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-04 16:48:32]


Prawda jest taka ze masz w tak pięknej kondycji auto ze na kazdym z tych zestawów wygląda ślicznie, przy czym tak kołpaki ugrzeczniają, szprychowki odmładzaja do lat 80 :) no i kazdy zestaw kół jest utrzymany serio ciężki wybor rob co ci najbardziej pasuje

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie [2023-10-05 20:13:33]


no to czwarta opcja kół, ja to mam z felgami jak baba z butami ;) pożyczyłem z Capri.
A tak apropo to taka kompatybilność jest super! (no pierścienie centrujące i nakrętki dokupiłem).



Te felgi w odróżnieniu od tych świecących Remoteców mają 7 cali szerokości, na tyle 225/50 ale na przodu już 205/55. No i nic (prawie) nie trze, luzy na tulejch przedniej kołyski bo przy cofaniu na skręcie haczy błotnik, a przy jeździe do przodu nic. Tył jest na żyletki ale nie trze.

PS. Wiem, muszę zmienić sprężyny z tyłu, albo... kupić siadnięte na przód ;)

PS2. oby soli nie sypali jeszcze długo, bo jako daily sprawuje się rewelacyjnie, prawie 1500km

PS3. Czuję w środku zapach płynu chłodzącego, pachnie pocącą się nagrzewnicą :/

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-20 21:45:52]


A nie mówiłem/pisałem?
Wprawdzie są ciut za niskie (dałbym 205/60 przód i 215/55 tył), ale już nie trą.
Pozdreaux

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-20 23:27:52]


Racja jak zwykle ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-21 00:12:43]


spali laka? :)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-21 00:26:06]


na tych kapciach, choć w sumie stare to może... ale nie próbowałem

ale jak Piter zauważył, na kolarzówkach coś jeszcze kopci :D

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-21 00:38:17]


Kopci kopci elegancko :⁠-⁠D

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2023-10-21 07:28:55]


Te felgi moim skromnym zdaniem to strzał w 10!

Morales [2023-10-21 08:54:22]


Też mi się podoba, a miało być pożyczone z Capri na chwilę :)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-21 09:44:14]


!!! ZDECYDOWANIE !!!

Ślimak [2023-10-21 09:44:50]


KRK, te rozmiary które są to z Capri, nie mam opon w podanych przez Ciebie rozmiarach, a chętnie bym przymierzył. Fakt, szczególnie na tyle profil wygląda za niski, ale średnica koła równa z przodem. A na przodzie z kolei już teraz haczy o błotnik, z wyższym profilem będzie gorzej :/

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-21 09:48:32]


Wiem, że to z Capri. Haczenie to kwestia ET, a nie wymiaru opony. 205/60R16 jest w obrysach raptem o 7-8mm większa od 190/65R390 TRX na których Granada szła w serii. A przepisy homologacyjne zobowiązują producenta do luzu 10mm w każdą stronę dla wymiaru fabrycznego na fabrycznej feldze. Zobacz jakie masz ET - przy 28-30mm powinno chodzić bez problemu.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-21 10:05:56]


Lepiej tu wygladaja niz ma capri :p

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-21 12:56:13]


nie chciałem tego pisać ale Coke mo recht

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-21 15:21:21]


KRK, jeśli mówimy o tych konkretnych felgach, to jest kwestia rozmiaru opon, a nie ET, bo ono jest jakie jest. Nie zważam na TRX ani homologacje, bo mi to wisi.

Chodzi o ten punkt błotnika:



Mówisz, że inne ET miało by wpływ na brak obcierania, a zmiana rozmiaru opony przy tej samej feldze z 205/55 na 205/60 nie ?

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-21 22:24:56]


cOke i Wąski, dzięki za opinie, jak się MI nic nie zmnieni, to trzeba będzie szukać innych/drugich takich felg do Capri, albo zostać przy 15" ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-21 22:28:31]


Nie rozumiemy się. Właśnie w tym miejscu ET ma większe znaczenie niż rozmiar opony. O3wiście większa opona (205/60 zamiast 205/55) na tej samej feldze przycierać będzie jeszcze chętniej. Być może 205/50 by nie przycierała (a jeszcze lepiej 195/50), ale jak będzie Granada wyglądać na takich kółkach z wrotek?
Jeśli dasz większe ET (nawet o głupie 5mm), to cała obręcz przesunie się o owe 5mm w stronę osi symetrii auta, a przy skręceniu koła o 30 stopni najdalej od owej osi odsunięty punkt opony będzie o 6mm bliżej środka, czyli o 6mm dalej od tego punktu, gdzie teraz przyciera.
Dlatego - nawet jeśli Ci to totalnie wisi - sprawdź albo zmierz to ET, a wtedy dopiero będzie można dobrać opony. I pamiętaj, że ET nie da się w danej feldze zauważalnie zwiększyć (zmniejszyć się da nawet o 20mm, ale zwiększyć najwyżej o 2-3). Jeśli jest sporo za małe, to trza szukać innej felgi - sorry...
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-21 22:44:09]


Wytnij to , przesuń cyrkiel i ciesz się życiem .

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-21 23:10:23]


ale ja się bardzo cieszę! bez cyrkla i wycinania, wszystko jest lux!

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2023-10-21 23:14:14]


Trzeba schudnąć 10kg i będzie dobrze niosło :)
Dziś pisze pierwszy raz na bani ,ale auto jest rasowe , felgi zadbanie itp super .
Jak na tak konfliktowego właściciela to Rozejechany jest drugim Kasparowem dopracowania auta , pikne jest :D

Tweed [2023-10-21 23:19:48]


Fajna felga, bardzo pasuje do klimatu, wg mnie przynajmniej. Fakt- fabryczna stał na kołpakach broni się, jak zajecałeś na PTTK to mi to zrobiło, ale te fele alu też robią.

P.S.
Nie czytałem nic powyżej :)

Trefl Dokładna lokalizacja na mapie [2023-10-22 02:57:35]


Apropos hali i podnośników o których pisaliśmy kilka postów wyżej ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 12:07:30]


Zazdraszczam :)
Pozdreaux

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 12:21:56]


On jest mobilny? Czy na stale przytwierdzony do podłoża?

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 16:09:52]


Mobilny

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 17:17:04]


Kolega stawiał taki jednokolumnowy pod UDT chyba i jak zobaczyłem jaki to ma fundament to wymiękłem ale rozumiem taką inwestycję bo te bramowe podnośniki to straszne złodzieje przestrzeni.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 17:19:13]


Mobilny, zajebiście :)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 17:23:10]


Nie buja się za bardzo?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 17:24:16]


Generalnie to rozwiązanie jest rewelacyjne, ale uprzedzając pytania - tak buja budom. Szarpać się z autem na wysokości 1,9m nie bardzo miałbym odwagę.
Mam pomysł podstawiać go stemplem regulowanym z drugiej strony, ale nie testowałem jeszcze bo nie mam stałego trzy fazowego zasilania jeszcze. Tak czy inaczej fajny, mobilny, na pewno pomocny. Jak będzie w praktyce to zobaczymy

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 17:27:48]


Już jest zajebisty, to moim zdaniem najlepsze rozwiązanie. Do podstawienia zrób sobie dwie wysokie i stabilne kobyłki, nawet nie muszą być regulowane, po prostu dwie stabilne podpory i będzie sztos.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 17:31:32]


Witan mi strasznie zachwalał właśnie te podnośniki i sam sie nad takim zastanawiam.
A to już druga pozytywna opinia:)
Kupowaleś nowy czy używkę?

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 17:42:04]


To jest właśnie identyczny jak ma Witan, On dźwiga podobno Dodgea salonkę.
To jest NORTON polska marka, ale ten jest z 2015 wtedy Norton brał jeszcze od Niemców, teraz są takie czarno czerwone chińskie. Polowałem właśnie na tego 3,5t niebieskiego. Kupiłem od kolekcjonera mercedesów z Częstochowy, wiele się u niego nie napracował bo tylko zwalniał miejsce na drugiego pod spodem.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 18:41:01]


*NORMET

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 18:42:08]


Nowy 13,5 k pln , niby nie tani ale fajny z tą mobilnością :)

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 19:20:11]


Nowy 3,5t 17 tysi

https://allegro.pl/oferta/podnosnik-jednokolumnowy-3-5-t-p1-3500-normet-red-11518198036

No i teraz to już nie są robione przez KROMER made in Germany

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 19:25:54]


Zajebisty, super rozwiązanie, faktycznie kobylki dla stabilizacji przy pracach zrobić, i nie jesteś ograniczony jednym miejscem

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-01-20 19:27:28]


Zapek, jak wyjadę w górę, to opuszczając o kilka centymetrów zapina się mechaniczna zapadka, wtedy wisi zablokowany mechanicznie, a nie na hydraulice. Ciężko będzie trafić na wysokość z nieregulowaną kobyłką bo te zapadki są co kilka centymetrów.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 19:31:25]


Bo śrubowych pewnie takich nie ma?

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 19:51:28]


Dasz radę ;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 19:51:38]


Ale zimą to tam chyba nie pogrzebiesz?

Kilgore [2024-01-20 22:08:49]


No zimą to ciepła nima, ale twardym trza być ;) zależy od motywacji.
Dziś np. przy pickupie coś tam dłubałem pod chmurką bo na ferie trzeba jechać z dziećmi niedługo.

Tutaj 30 listopada 2022, na zewnątrz było około zera, a w środku trochę jakby chłodniej :) to bardziej zależy od czasu niż temperatury.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 22:23:40]


Hehe ja bym chyba nie wytrzymał 🤣. Dzisiaj paliłem w kozie a i tak było zimno przez wiatr. Ja najwięcej czasu mam zimą więc ogrzewany garaż to podstawa.

Kilgore [2024-01-20 22:34:32]


A ja powiem,że masz kozackie wnetrze w tej Granadzi i felga tyż robi :)))

Maross [2024-01-20 22:46:26]


U mnie ostatnio w garazu mam około 3 stopni.
Czasem na chwile nagrzewnice ropną odpalam, ale to hałasuje wiec szybko gaszę. Jak się robi to jest ok:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-20 23:05:15]


Jak jest motywacja to i temperatura nie przeszkadza :⁠-⁠D przy -12 o 1 w nocy skończyłem wkładać silnik w transicie :⁠-⁠D a jak jasno od gwiazd przy mrozie :⁠-⁠D

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-01-21 00:47:32]


Świry :)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-21 01:04:16]


Kiedyś w namiocie wkładałem zawieszenie tylne do granady przy -20. Teraz w garażu mam ogrzewanie podłogowe, a na lato klimę...

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-21 02:41:31]


"najprzyjemniej" jest, kiedy się ma fioletowe od mrozu ręce, klucz się omsknie i się zaj*bie tą zmrożoną ręką w coś stalowego...
Całe szczęście, już prawie 30 lat, jak nie miałem tej "przyjemności".

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-01-21 09:15:07]


Przy -20 to i żelazo trochę inaczej się zachowuje .

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-21 09:16:01]


Mi kiedyś rozpadł się wał napędowy w jeepie , jeździłem se w sweterku i szmacianych butach, człowiek w emocjach , wykopałem w śniegu taki jakby kanał najechałem ,położyłem w nim i wyjąłem wal. Klucze mi się kleiły do rąk i se myślę co jest grane. Pojechałem do tokarza utoczyć podkładkę pod przegub a ten się pyta czy grzeje tam w garażu bo jest - 20 :⁠-⁠D. Ja tak stoję w tym sweterku i mówię że na polu to wykręciłem ,a już noc była :⁠-⁠D. Chlop jak się wkurzył i mówi że jak się na mnie patrzy to się gotuje haha.
Jak jest zabawa to i temperatura nie gra roli , jak utopiłem w stawie nissana do połowy szyb to linę cza było zapiąć za ramę a na woda już zamarzała więc motywacja do nurkowania się nasilała. Do brxebze wydarlem go bo w nocy był srogi mróz i tak z miesiąc trzymało wtedy :⁠-⁠D.

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-01-21 10:31:17]


Tu potrzebne kobyłki

Mysza liil (EM) [2024-01-21 21:46:09]


Też mi to dziś mignęło i też skojarzyłem z tą dyskusją :)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-21 22:44:57]


A moja obserwacja z ostatnich dwóch lat jest taka, że od kiedy nie grzeję zimą na warsztacie, sezon zimowy przechodzę totalnie bez najmniejszej infekcji. Jedyny warunek jest taki że nie może być przeciągu. Zimne powietrze plus dobre ubranie i aktywna praca to zero około pie***enia, progres w robocie i zdrowie jak nigdy dotąd.
W tym roku nagrzeję na okoliczność imprezy tylko i wracam do temperatur jakie mi ustali pogoda.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-21 23:19:47]


Potwierdzam - aktywność na mrozie to brak infekcji.

Hubert_M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-01-22 08:32:10]


Na takie temperatury to jestem zbyt leniwy :). Ale ogrzewanie w garażu u mnie nie oznacza tropików, a realną temperaturę około 13 stopni. Wtedy mi się najlepiej pracuje, zazwyczaj w t-shircie.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-22 09:07:04]


Może i brak infekcji ale jak przywalisz kluczem po łapie to blisko do defekcji :)

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-22 09:10:16]


Tylko nie zapominajcie, że Zapek to głównie spawarką wojuje, więc jego perspektywa się nie liczy. Oby było 10+, to klucze w rękę nie ziębią.
A podnośnik sprytny, tylko pewnie lipa z dostępem do centralnej części auta nad łapami?

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-22 09:39:49]


No na pewno jest oraniczenie do skrzyni, wału, wydechu, ale jak będzie w praktyce to się zobaczy.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-22 09:54:31]


Te podnośniki są oferowane w sektorze wulkanizacyjnym i lakierniczym.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-22 10:03:50]


Nie sądzę, do wulkanizacji i lakiernictwa (car detailingu też) nożycowy który podniesie na 50-80cm w zupełności wystarcza. Wtedy też ta jedna kolumna nie ogranicza dostępu z boku auta (lakiernictwo).

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-22 10:09:56]


Dlatego jest mobilny 😉

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-22 10:16:44]


Podnośnik sam w sobie jest zajebisty. Pierwszy raz miałem okazję na takim pracować ok 15 lat temu jeszcze gdy istniał słynny Oldtimer Centrum.
Największy plus wg mnie to taki, że jest mobilny, wjedziesz pod auto, przestawisz i nie masz dwóch stałych słupów w garażu w postaci podnośnika dwukolumnowego, a i posadzka nie jest jakaś bardzo wymagająca po to rozwiązanie.

Przy cięższych autach rzeczywiście lekko buja, ale na dwukolumnowym też buja. Taka cecha produktu.

Jak ktoś jest bardzo strachliwy to polecam;

https://allegro.pl/oferta/podnosnik-do-skrzyni-biegow-silnika-kolka-750-kg-13774709907?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=ps&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_narzedzia_pla_pmax_catch_all&ev_campaign_id=17997665203&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI34PIjtbwgwMV1JmDBx1WwgBzEAkYCCABEgKGwfD_BwE

a co do wyciągania wydechu, wału to może być to utrudnione, skrzynia w większości przypadków i tak kończy się przed ramą podnośnika więc da się wyjąć.

Osobiście jeśli miałbym miejsce to postawiłbym dwukolumnowy, ale gdy masz halę jak Michał, w której często musisz poprzestawiać dużo rzeczy żeby wyjechać innym autem to nie ma lepszego rozwiązania.

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-22 10:36:00]


Fajny! ten "podnośnik do skrzyni..."(?) tylko po co to takie drogie.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-22 10:42:51]


Drogie i pewnie z cienkiej blachy ;) Czasem takie gwinty trafiają się na złomowisku do tego trochę rur i można sobie stworzyć coś mocniejszego i stabilniejszego.

Kilgore [2024-01-22 10:55:22]


Bo to gotowiec. Zawsze możesz pojechać na skład stali, kupić trochę profili i pospawać pewnie za połowę ceny :)

ewentualnie poszukać i znaleźć tańsze;

https://terna.erli.pl/produkt/kobylka-srubowa-podnosnik-skrzyni-biegow-750-kg,156045369?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=19908125705&gclid=EAIaIQobChMIrenott_wgwMVYJlQBh1i3gjEEAQYBCABEgJM4fD_BwE&gad_source=4

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-22 11:05:43]


Za ta cenę to już by mi się nie chciało jeździć, szukac i spawać. Wyjdzie kosztowo prawie to samo pewnie, a czasu stracisz pół dnia albo i cały:). A i FV mozna w koszty wrzucić, bo przecież masz prawo naprawiać swój samochód firmowy sam:)

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-22 12:22:06]


Zgadzam się, ta druga opcja wrzucona przez Grzesia jest super, zamówię pewnie z dwie.

Co do kosztów firmowych - aktualnie nie mam auta na firmę. Płacę podatek zryczałtowany więc koszty nie wpływają na podatek dochodowy, ewentualnie pół vatu (jak miałem auto w leasingu).
No chyba, że pickup stanie się firmowym to wtedy inna bajka (VAT-1), ale na dochodowy nadal nie wpłynie. Tak czy siak nie wiem czy chcę tak januszować...

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-22 14:01:11]


podnośnik do zastosowania w lakiernictwie

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-23 21:39:30]


A skąd tam się wziął ten Trabant?
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-23 22:13:16]


I te trzy puszki po żuberku ........ w szatni :)

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-23 22:24:28]


Trabantowi też się należy! co nie Tweed? ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-24 08:17:54]


A ten piszczy kołami ? ;⁠-⁠)

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-01-24 08:25:41]


No nie zgapiają...
mało im fordów to teraz będą zazdro i trabanty , bo mało zajmują miejsca a można takie vr6 z audi , np wsadzić ;)
Komu trampka robicie ? Jaki to dwusów czy polo ?

Tweed [2024-01-24 08:28:17]


Zdjęcie z neta, nic więcej nie wiem :)

Ale kołem to piszczy nawet oryginalny dwusów!

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-01-24 09:59:01]


Kołem to i taczki piszczą jak nie nasmarowane 🤣

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-01-24 10:49:11]


Po perturbacjach ze wspomaganiem znowu na drogach.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-05-14 13:07:49]


wypchnął z namiotu i od razu "na drogach".., :)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-05-14 13:10:46]


Rozjechany: muszę powiedzieć, że bardzo leżą jej te felgi ,wygląda na bardzo dobry wóz :)

Maross [2024-05-14 13:17:41]


Grzesiooo! 😀😎

Orlen to też nie droga.. :)



A i Rzeszów Klasyczny też upolował, żeby nie było... :)




Maroos, a dziękuję, tak się przypadkowo udało, też mi siedzi ta felga.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-05-14 14:00:46]


No co tu dużo mówić… Imo obok Golfa II Syncro i HMMWV to był najciekawszywóz spośród tych 107 wozów, które się zjechały.

sadek [2024-05-14 21:21:20]


ta Lancia też fajna

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-05-14 23:31:20]


I tak się nie zmieścisz:))

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-05-15 07:27:40]


na ładne montecarlo to 100tysia braknie...

Mysza liil (EM) [2024-05-17 20:12:09]


A tam za lancią granada II FL stoi.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-05-17 20:51:21]


sadka

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-05-17 21:16:16]


Rzeszów Klasyczny raz jeszcze, dzięki



podnieść tył, czy obniżyć przód, oto jest pytanie...

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-05-19 08:18:33]


o to jeszcze dobre 🤣

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-05-19 08:25:14]


Jest jeszcze jedno. Byłoby więcej, ale ciężko utrzymać aparat jedną ręką, a drugą Taunusa na drodze.

sadek [2024-05-19 09:50:29]


Nie podnosić tyłu i nie obniżać przodu - oto jest odpowiedź :)
Pozdreaux

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-05-19 09:52:17]


Przód gleba:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-05-19 09:54:01]


ale Ty Sadek muisz dbać o czystość szyb :)

Krk, pytanie było trochę zaczepne, bo jest tak jak jest już jakiś czas, i coraz częściej mam wrażenie, że nie ma co psuć :)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-05-19 10:06:00]


Ta ustawka z świateł przy komendzie fajnie wyszła 😁

Hubert_M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-06-09 13:54:11]


tym mustangiem jechał Hubert jak by ktoś chciał wiedzieć ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-06-09 18:14:47]


no to sorry Hubert, ale Grandzia tył ma jednak zajebistrzy od Mustanga ;)

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2024-06-11 08:40:52]


Jednak "Tłusty tyłek" też może być zajebisty:-)

Morales [2024-06-11 08:55:24]


I słusznie - w końcu skądś wzięła się popularność JLo :)
Pozdreaux

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-06-11 08:58:34]


Granada to Granada ale taka na kole od roweru z tyłem niżej niż przód kojarzy się z srajacym psem🤣 ( jeśli już tak naszło was na szczerości to i ja się wypowiem i nie żebym bronił mustangi czy coś ale kiedyś pisałem że w oryginale to mogły by dla mnie nie istnieć takie wozy🤣)

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-06-11 13:35:31]


Sedan wiadomo każdy brzydki w porównaniu do coupe. Dlatego większość Granada mam w ale ale wszystkimi autami na raz nie pojadę :( . Mustang v8 w oryginale z szperą i manualem jakoś rekompensuje dziadowaty wygląd sedana.

Hubert_M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-06-11 20:25:42]


Ten mustang jest zajebisty w każdym calu!

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-06-11 21:44:22]


Zajebisty by był gdyby był fastem... Teraz to jest bo jest , napęd ma fajny to można go upalac ale żeby się wyglądem sedesa jarać to chyba nie 😅

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie [2024-06-11 23:00:33]


w czwartek Eleonora pojechała do nowego domu... koniec pięknej dwuletniej przygody.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-07-22 07:58:25]


Jakoś tak... szybko...

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-07-22 08:21:25]


Została w Pl?

Morales [2024-07-22 08:39:28]


Została, chyba nawet w klubie można powiedzieć.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-07-22 08:43:51]


Ty chociaż miałeś ją dwa lata , ja pewnie nigdy takiej nawet nie poprowadzę :(

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-07-22 09:20:14]


nigdy nie mów nigdy!

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-07-22 09:23:09]


Za PRL-u mawiało się, że koniak to taki napój alkoholowy, który klasa robotnicza PRL degustuje ustami swych przedstawicieli...
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-07-22 09:28:20]


Czekaj no...
Granada sprzedana, kamper szuka domu....
Aż strach pomyśleć co teraz kupisz

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-07-22 21:14:45]


może jaki czołg nie byłby głupim pomysłem...

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-07-22 23:46:38]


Potwierdzam, została w Polsce i została w klubie. Jak się trochę lepiej poznamy to założę jej stronę.

Alwax, jeśli będziesz w okolicy Jaworzna to zapraszam na przejażdżkę ;)

Fantomas Dokładna lokalizacja na mapie [2024-07-22 23:49:50]


Powiem tak. Gdybym miał te .....70 chyba koła , nie mylę się ?
Ten samochód wyparł by chyba miejsce mojego Caprika. Ona jest piękna, nigdy niczego nie zazdraszczam, ale tej bryki baaaaardzo.
Gratuluję zakupu. 👍👍👍

Ślimak [2024-07-23 18:48:20]


Zgadzam się. Piękne auto

Morales [2024-07-23 20:20:13]


Ciekawe co będzie w zamian.

adrian_c Dokładna lokalizacja na mapie [2024-07-24 11:49:31]


no pisałem już, z duchem czasu trzeba iść, za czołgiem się rozglądam :)

a serio, nadal zostało 6 sztuk, czyli 6 x nieskończoność potrzebnego czasu i rzeczy do zrobienia.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2024-07-24 12:07:41]