logowanie | rejestracja
capri.pl » klub » spotkania, zloty, imprezy » Puchar Capri 2012 - wyniki

Puchar Capri 2012 - wyniki

Podium

Klasa BZ

  1. 45: kicok (BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983)
  2. 55: zapek??? !G.O.P! (BZ: Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln 1980)
  3. 43: wąski77 (BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1982)

Klasa BO

  1. 57: ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ (BO: Ford Capri Mk III 2.0 R4 1982)
  2. 38: bartozłomero (BO: Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1975)
  3. 15: Kongres (BO: Ford Capri Mk III 2,9 24V 1981)

Dodatkowy Puchar Taunusa

  1. 18: Mac13k (BO: Ford Taunus TC III 2.0 R4 DOHC 16v 1981)
  2. 42: dyra (BO: Ford Taunus TC I 2.8i V6 Koeln 1975)

Wyniki eliminacji

Miejsce Zawodnik Kwalifikacja Q1.1 Kwalifikacja Q1.2 Kwalifikacja Q2.1 Kwalifikacja Q2.2 Kwalifikacja Q3.1 Kwalifikacja Q3.2 Wynik
eliminacji
Czas Strata Poz Czas Strata Poz Czas Strata Poz Czas Strata Poz Czas Strata Poz Czas Strata Poz
1 74: Rayo
BO: Ford Capri Mk II 5.0V8 1974
86.16s +8.17% 4 84.40s +8.41% 3 80.03s +3.04% 2 78.68s +0.00% 1 76.98s +2.68% 3 78.23s +6.19% 2 +4.75%
2 38: bartozłomero
BO: Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1975
81.89s +2.81% 2 80.03s +2.80% 2 80.41s +3.53% 3 78.83s +0.19% 2 76.47s +2.00% 2 92.89s +26.09% 39 +6.24%
3 15: Kongres
BO: Ford Capri Mk III 2,9 24V 1981
86.45s +8.54% 5 85.69s +10.07% 7 84.19s +8.39% 4 83.21s +5.76% 4 80.52s +7.40% 4 80.50s +9.27% 4 +8.24%
4 57: ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ
BO: Ford Capri Mk III 2.0 R4 1982
86.60s +8.73% 6 84.71s +8.81% 4 85.06s +9.51% 6 84.21s +7.03% 6 81.73s +9.02% 5 79.02s +7.26% 3 +8.39%
5 18: Mac13k
BO: Ford Taunus TC III 2.0 R4 DOHC 16v 1981
85.19s +6.96% 3 85.12s +9.34% 5 84.71s +9.06% 5 82.95s +5.43% 3 85.01s +13.39% 11 82.31s +11.73% 7 +9.32%
6 22: MichałPoznań
BO: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1985
88.46s +11.06% 8 88.09s +13.15% 11 85.41s +9.97% 7 84.57s +7.49% 8 82.12s +9.54% 6 80.55s +9.34% 6 +10.09%
7 25: ObI
BO: Ford Granada Mk IIa Sam nie wiem 1.6?? 1980
90.31s +13.38% 13 86.60s +11.24% 8 85.42s +9.98% 8 84.54s +7.45% 7 82.56s +10.12% 7 80.50s +9.27% 4 +10.24%
8 14: KAMEL
BO: Ford Capri Mk III 1.6 R4 Pinto 1977
93.82s +17.79% 20 85.57s +9.92% 6 86.59s +11.48% 10 83.61s +6.27% 5 84.32s +12.47% 8 82.70s +12.26% 8 +11.70%
9 42: dyra
BO: Ford Taunus TC I 2.8i V6 Koeln 1975
89.40s +12.24% 12 87.42s +12.29% 10 86.98s +11.99% 11 84.58s +7.50% 9 85.07s +13.47% 12 83.41s +13.22% 10 +11.79%
10 55: zapek??? !G.O.P!
BZ: Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln 1980
89.23s +12.03% 11 88.40s +13.55% 13 88.08s +13.40% 14 86.84s +10.37% 11 84.76s +13.06% 10 85.06s +15.46% 14 +12.98%
11 29: Piter M
BO: Ford Taunus TC II 2.9 cosworth 1979
88.82s +11.51% 9 88.43s +13.59% 14 87.81s +13.06% 13 86.95s +10.51% 12 86.39s +15.23% 14 85.38s +15.90% 15 +13.30%
12 45: kicok
BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983
89.13s +11.90% 10 88.35s +13.49% 12 87.42s +12.55% 12 87.38s +11.06% 15 88.46s +17.99% 20 83.52s +13.37% 11 +13.39%
13 30: Przemek Kosiak
BO: Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1977
87.84s +10.28% 7 93.50s +20.10% 25 90.72s +16.80% 20 86.41s +9.82% 10 85.42s +13.94% 13 82.87s +12.49% 9 +13.91%
14 43: wąski77
BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1982
91.25s +14.56% 14 89.45s +14.90% 16 88.88s +14.43% 15 87.21s +10.84% 13 86.58s +15.49% 15 83.77s +13.71% 12 +13.99%
15 40: bredok
BO: Ford Capri Mk II 2.0 R4 Pinto 1975
94.47s +18.61% 21 86.88s +11.60% 9 86.46s +11.32% 9 93.00s +18.20% 33 84.66s +12.93% 9 83.83s +13.79% 13 +14.41%
16 44: kalb
BZ: Ford Capri Mk III 2.8 V6 Koeln 1978
93.77s +17.73% 19 91.62s +17.69% 20 90.16s +16.08% 18 87.24s +10.88% 14 88.66s +18.26% 21 86.42s +17.31% 18 +16.32%
17 47: mieras
BO: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983
92.19s +15.74% 15 91.45s +17.47% 19 93.54s +20.43% 31 89.66s +13.96% 18 87.85s +17.18% 18 87.40s +18.64% 20 +17.24%
18 12: Jarzab
BO: Ford Capri Mk III DOHC 8V 2.0 1971
93.61s +17.53% 18 90.89s +16.75% 18 91.81s +18.21% 22 90.63s +15.19% 20 88.79s +18.43% 23 87.59s +18.90% 22 +17.50%
19 19: Mati_Poznan
BZ: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1981
99.47s +24.88% 31 94.73s +21.68% 28 89.52s +15.26% 16 87.46s +11.16% 16 86.77s +15.74% 16 85.86s +16.55% 16 +17.54%
20 54: fourM 3M
BO: Ford Granada Mk IIb 2.8i V6 Koeln 1984
94.62s +18.79% 22 90.42s +16.15% 17 93.41s +20.27% 29 90.89s +15.52% 22 87.26s +16.39% 17 87.06s +18.18% 19 +17.55%
21 52: szymal
BO: Ford Capri Mk II 2.0 V6 Koeln 1977
92.43s +16.05% 16 91.83s +17.96% 21 91.84s +18.24% 23 92.02s +16.95% 28 90.09s +20.17% 24 88.09s +19.57% 25 +18.16%
22 53: valhallen
BZ: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1984
97.18s +22.01% 26 94.90s +21.90% 31 92.29s +18.82% 25 90.98s +15.63% 23 91.32s +21.81% 28 88.00s +19.45% 24 +19.94%
23 58: cypis
BO: Ford Capri Mk III 2.8 V6 Koeln 1978
94.91s +19.16% 23 92.59s +18.93% 24 90.89s +17.02% 21 92.39s +17.43% 30 91.61s +22.20% 29 92.46s +25.51% 38 +20.04%
24 28: Piosiu.
BZ: Ford Capri Mk Ib 2.8 V6 Koeln 1974
95.80s +20.28% 24 98.40s +26.40% 41 90.13s +16.04% 17 92.30s +17.31% 29 92.78s +23.76% 35 87.51s +18.79% 21 +20.43%
25 3: Bartłomiej
BO: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1984
97.33s +22.20% 27 92.46s +18.77% 22 94.22s +21.31% 33 91.61s +16.43% 24 92.23s +23.02% 33 89.23s +21.12% 28 +20.47%
26 6: MikeB4
BO: Ford Taunus TC1 2.8 V6
102.72s +28.96% 39 94.56s +21.46% 27 93.30s +20.12% 28 90.83s +15.44% 21 90.48s +20.69% 25 87.74s +19.10% 23 +20.96%
27 8: Czorny
BO: Ford Taunus TC III 2.9EFI V6 Koeln 1980
93.19s +17.00% 17 92.55s +18.88% 23 90.42s +16.42% 19 92.73s +17.86% 31 94.25s +25.72% 41 97.28s +32.05% 44 +21.32%
28 21: Michal1983
BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1980
99.89s +25.41% 34 94.11s +20.89% 26 94.96s +22.26% 36 92.95s +18.14% 32 90.50s +20.71% 26 91.29s +23.92% 35 +21.89%
29 59: Grzesiek_Rudy
BZ: Ford Granada Mk IIb 2.3 V6
97.47s +22.37% 28 95.83s +23.10% 36 94.54s +21.72% 34 93.09s +18.31% 34 92.31s +23.13% 34 90.86s +23.33% 33 +21.99%
30 24: Miszek
BO: Ford Capri Mk III 2.8 V6 Koeln 1980
99.47s +24.88% 31 95.30s +22.41% 32 96.38s +24.09% 39 91.73s +16.59% 26 92.91s +23.93% 36 90.27s +22.53% 30 +22.41%
31 32: Kordian
BO: Ford Taunus TC I 2.9EFI V6 Koeln 19??
97.72s +22.69% 29 95.40s +22.54% 33 94.19s +21.27% 32 96.85s +23.09% 40 92.22s +23.01% 32 91.37s +24.03% 36 +22.77%
32 16: Konrad vel smasher
BO: Ford Capri Mk III 2.9EFI V6 Koeln 1979
99.52s +24.95% 33 95.50s +22.67% 34 96.49s +24.23% 40 101.27s +28.71% 45 90.55s +20.78% 27 88.09s +19.57% 25 +23.49%
33 11: Hubert_M
BO: Ford Granada Mk Ia 2.9 COSWORTH 1973
103.29s +29.68% 40 94.76s +21.72% 29 92.28s +18.81% 24 91.71s +16.56% 25 97.74s +30.37% 44 91.89s +24.73% 37 +23.65%
34 50: romet
BO: Ford Capri Mk II 2.3 V6 Koeln 1976
105.56s +32.53% 43 102.97s +32.27% 47 93.23s +20.03% 27 89.32s +13.52% 17 92.06s +22.80% 31 90.67s +23.08% 31 +24.04%
35 5: Branek
BZ: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1984
102.31s +28.45% 37 96.60s +24.08% 38 97.93s +26.08% 43 94.17s +19.69% 36 93.66s +24.93% 37 90.79s +23.24% 32 +24.41%
36 35: Ovca
BO: Ford Taunus TC II 2.0 DOHC 1977
102.30s +28.44% 36 97.53s +25.28% 39 97.90s +26.05% 42 98.32s +24.96% 42 93.84s +25.17% 39 89.55s +21.56% 29 +25.24%
37 20: Maćko
BZ: Ford Escort Mk I 1.3 R4 Kent 1969
107.03s +34.38% 46 98.27s +26.23% 40 95.44s +22.88% 37 93.55s +18.90% 35 94.78s +26.42% 43 90.88s +23.36% 34 +25.36%
38 4: Endryou
BO: Ford Capri Mk III 2.4EFI V6 Koeln 1982
119.20s +49.65% 50 88.73s +13.98% 15 102.32s +31.74% 47 96.42s +22.55% 39 88.29s +17.77% 19 86.06s +16.82% 17 +25.42%
39 26: Yellow
BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1978
118.00s +48.15% 49 100.92s +29.63% 43 93.49s +20.37% 30 90.46s +14.97% 19 91.93s +22.62% 30 94.02s +27.62% 41 +27.23%
40 1: ...::$nuffy (Grześ)
BO: Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1980
105.79s +32.82% 44 101.75s +30.70% 44 99.96s +28.70% 45 96.26s +22.34% 38 98.20s +30.99% 45 94.78s +28.65% 42 +29.03%
41 33: SzooGun
BZ: Ford Capri Mk II 2.3 V6 Koeln 1977
106.96s +34.29% 45 101.78s +30.74% 45 102.59s +32.08% 48 99.80s +26.84% 44 100.98s +34.69% 47 97.72s +32.65% 45 +31.88%
42 60: HICKS
BO: Ford Capri Mk III 2.0 R4 1982
114.56s +43.83% 47 108.13s +38.90% 48 102.23s +31.62% 46 101.38s +28.85% 46 93.80s +25.12% 38 93.10s +26.37% 40 +32.45%
43 48: mishq (Mateusz G.)
BZ: Ford Taunus TC III 2.0 R4 Pinto 1980
104.08s +30.67% 42 102.66s +31.87% 46 108.77s +40.04% 50 108.27s +37.61% 48 100.29s +33.77% 46 96.86s +31.48% 43 +34.24%
44 37: alwax
BO: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1981
116.89s +46.75% 48 109.78s +41.01% 49 99.11s +27.60% 44 102.68s +30.50% 47 102.33s +36.49% 48 98.36s +33.51% 46 +35.98%
45 56: zenonDWR
BZ: Ford Consul Mk III 2.5 Diesel 1973
125.13s +57.10% 51 125.61s +61.35% 50 135.34s +74.25% 51 122.74s +56.00% 49 120.39s +60.58% 49 119.68s +62.45% 47 +61.96%
46 46: krauzi
BO: Ford Capri Mk III 2.0 DOHC COSWORTH 1979
79.65s +0.00% 1 77.85s +0.00% 1 77.67s +0.00% 1 74.97s +0.00% 1 73.67s +0.00% 1 +0.00%
47 2: Aldaron
BO: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1980
102.70s +28.94% 38 94.72s +21.95% 35 91.95s +16.87% 27 88.78s +18.42% 22 88.55s +20.20% 27 +21.28%
48 10: Flonder
BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1982
96.84s +21.58% 25 95.75s +22.99% 35 97.46s +25.48% 41 95.47s +21.34% 37 94.50s +26.05% 42 +23.49%
49 34: Trefl
BZ: Ford Capri Mk Ib 1.3 R4 Pinto 1972
99.45s +24.86% 30 96.50s +23.96% 37 96.33s +24.02% 38 97.07s +23.37% 41 94.06s +25.46% 40 +24.34%
50 39: blondyn69
BZ: Ford Capri Mk Ia 2.0 R4 Pinto 1972
103.91s +30.46% 41 98.57s +26.62% 42 102.88s +32.46% 49 98.54s +25.24% 43 +28.69%
51 7: Classmobile
BO: Ford Taunus TC I 2.0 R4 Pinto 1978
100.77s +26.52% 35 94.77s +21.73% 30 92.97s +19.70% 26 +22.65%
52 13: Junior
BZ: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1981
136.42s +71.27% 52 +71.27%

Finał

Finał polegał na rozegraniu systemem pucharowym wyścigów pomiędzy parami, które indywidualnie ścigały się na owalu toru na tzw. "dochodzenie" - startując równocześnie z przeciwległych stron toru, i pokonując ilość okrążeń zależną od etapu finału. W 1/16 i 1/8 finału zawodnicy pokonywali 2 okrążenia, od ćwierćfinału do finału po 3 okrążenia. Zwycięzca w danej parze przechodził do następnego poziomu rozgrywek finałowych, przegrany odpadał z zawodów.

Wyścigi finałowe

Klasa BZ

1/4 1/2 finał B finał A
55: zapek??? !G.O.P!
BZ: Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln 1980
21: Michal1983
BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1980
55: zapek??? !G.O.P!
BZ: Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln 1980
19: Mati_Poznan
BZ: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1981
19: Mati_Poznan
BZ: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1981
43: wąski77
BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1982
55: zapek??? !G.O.P!
BZ: Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln 1980
45: kicok
BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983
44: kalb
BZ: Ford Capri Mk III 2.8 V6 Koeln 1978
19: Mati_Poznan
BZ: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1981
45: kicok
BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983
28: Piosiu.
BZ: Ford Capri Mk Ib 2.8 V6 Koeln 1974
45: kicok
BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983
43: wąski77
BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1982
43: wąski77
BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1982
53: valhallen
BZ: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1984

Klasa BO

1/4 1/2 finał B finał A
74: Rayo
BO: Ford Capri Mk II 5.0V8 1974
14: KAMEL
BO: Ford Capri Mk III 1.6 R4 Pinto 1977
74: Rayo
BO: Ford Capri Mk II 5.0V8 1974
57: ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ
BO: Ford Capri Mk III 2.0 R4 1982
74: Rayo
BO: Ford Capri Mk II 5.0V8 1974
15: Kongres
BO: Ford Capri Mk III 2,9 24V 1981
57: ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ
BO: Ford Capri Mk III 2.0 R4 1982
38: bartozłomero
BO: Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1975
57: ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ
BO: Ford Capri Mk III 2.0 R4 1982
18: Mac13k
BO: Ford Taunus TC III 2.0 R4 DOHC 16v 1981
38: bartozłomero
BO: Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1975
25: ObI
BO: Ford Granada Mk IIa Sam nie wiem 1.6?? 1980
38: bartozłomero
BO: Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1975
15: Kongres
BO: Ford Capri Mk III 2,9 24V 1981
15: Kongres
BO: Ford Capri Mk III 2,9 24V 1981
22: MichałPoznań
BO: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1985

Wyniki finałów

O - czas danego okrążenia
∑ - sumaryczny czas po kolejnych okrążeniach; czasy kolejnych okrążeń podane w kolumnach
ZW. - zwycięzca, czas podany w nawiasie (+x.xx) oznacza stratę do rywala

Klasa BZ - ćwierćfinał #1 klasa BZ:

nr okr. 55: zapek??? !G.O.P! (BZ: Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln 1980) ZW. 21: Michal1983 (BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1980)
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:49.53 0:49.53 0:53.82 (+4.29) 0:53.82
2 1:33.95 0:44.42 1:40.77 (+6.82) 0:46.95

Klasa BZ - ćwierćfinał #2:

nr okr. 44: kalb (BZ: Ford Capri Mk III 2.8 V6 Koeln 1978) 19: Mati_Poznan (BZ: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1981) ZW.
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:50.39 (+0.25) 0:50.39 0:50.14 0:50.14
2 1:36.66 (+1.50) 0:46.27 1:35.16 0:45.02

Klasa BZ - ćwierćfinał #3:

nr okr. 28: Piosiu. (BZ: Ford Capri Mk Ib 2.8 V6 Koeln 1974) 45: kicok (BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983) ZW.
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:53.14 (+3.65) 0:53.14 0:49.49 0:49.49
2 1:40.68 (+6.25) 0:47.54 1:34.43 0:44.94

Klasa BZ - ćwierćfinał #4:

nr okr. 43: wąski77 (BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1982) ZW. 53: valhallen (BZ: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1984)
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:48.97 0:48.97 0:51.82 (+2.85) 0:51.82
2 1:32.70 0:43.73 1:37.44 (+4.74) 0:45.62

Klasa BZ - półfinał #1:

nr okr. 55: zapek??? !G.O.P! (BZ: Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln 1980) ZW. 19: Mati_Poznan (BZ: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1981)
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:49.43 0:49.43 0:50.91 (+1.48) 0:50.91
2 1:32.70 0:43.27 1:36.43 (+3.73) 0:45.52
3 2:17.35 0:44.65 2:22.12 (+4.77) 0:45.69

Klasa BZ - półfinał #2:

nr okr. 45: kicok (BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983) ZW. 43: wąski77 (BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1982)
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:48.10 0:48.10 0:48.46 (+0.36) 0:48.46
2 1:30.59 0:42.49 1:31.99 (+1.40) 0:43.53
3 2:13.24 0:42.65 2:15.66 (+2.42) 0:43.67

Klasa BZ - finał B:

nr okr. 19: Mati_Poznan (BZ: Ford Capri Mk III 2.3 V6 Koeln 1981) 43: wąski77 (BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1982) ZW.
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:49.73 (+1.52) 0:49.73 0:48.21 0:48.21
2 1:34.24 (+3.72) 0:44.51 1:30.52 0:42.31
3 2:18.21 (+4.82) 0:43.97 2:13.39 0:42.87

Klasa BZ - finał A:

nr okr. 55: zapek??? !G.O.P! (BZ: Ford Capri Mk III 2.8i V6 Koeln 1980) 45: kicok (BZ: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1983) ZW.
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:49.16 (+2.02) 0:49.16 0:47.14 0:47.14
2 1:32.15 (+2.05) 0:42.99 1:30.10 0:42.96
3 2:15.72 (+3.21) 0:43.57 2:12.51 0:42.41

Klasa BO - ćwierćfinał #1:

nr okr. 74: Rayo (BO: Ford Capri Mk II 5.0V8 1974) ZW. 14: KAMEL (BO: Ford Capri Mk III 1.6 R4 Pinto 1977)
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:41.70 0:41.70 0:44.93 (+3.23) 0:44.93
2 1:19.85 0:38.15 1:25.50 (+5.65) 0:40.57

Klasa BO - ćwierćfinał #2:

nr okr. 57: ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ (BO: Ford Capri Mk III 2.0 R4 1982) ZW. 18: Mac13k (BO: Ford Taunus TC III 2.0 R4 DOHC 16v 1981)
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:45.79 0:45.79 0:50.46 (+4.67) 0:50.46
2 1:26.75 0:40.96 1:34.51 (+7.76) 0:44.05

Klasa BO - ćwierćfinał #3:

nr okr. 38: bartozłomero (BO: Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1975) ZW. 25: ObI (BO: Ford Granada Mk IIa Sam nie wiem 1.6?? 1980)
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:44.91 0:44.91 0:46.63 (+1.72) 0:46.63
2 1:25.80 0:40.89 1:28.11 (+2.31) 0:41.48

Klasa BO - ćwierćfinał #4:

nr okr. 15: Kongres (BO: Ford Capri Mk III 2,9 24V 1981) ZW. 22: MichałPoznań (BO: Ford Capri Mk III 2.0 R4 Pinto 1985)
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:44.99 0:44.99 0:54.12 (+9.13) 0:54.12
2 1:28.31 0:43.32 1:35.84 (+7.53) 0:41.72

Klasa BO - półfinał #1:

nr okr. 74: Rayo (BO: Ford Capri Mk II 5.0V8 1974) 57: ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ (BO: Ford Capri Mk III 2.0 R4 1982) ZW.
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:44.24 0:44.24 0:44.89 (+0.65) 0:44.89
2 1:22.61 0:38.37 1:24.73 (+2.12) 0:39.84
3 2:06.66 (+1.93) 0:44.05 2:04.73 0:40.00

Klasa BO - półfinał #2:

nr okr. 38: bartozłomero (BO: Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1975) ZW. 15: Kongres (BO: Ford Capri Mk III 2,9 24V 1981)
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:44.58 (+0.16) 0:44.58 0:44.42 0:44.42
2 1:23.90 0:39.32 1:24.73 (+0.83) 0:40.31
3 2:04.55 0:40.65 2:05.49 (+0.94) 0:40.76

Klasa BO - finał B:

nr okr. 74: Rayo (BO: Ford Capri Mk II 5.0V8 1974) 15: Kongres (BO: Ford Capri Mk III 2,9 24V 1981) ZW.
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 WO
2
3

Klasa BO - finał A:

nr okr. 57: ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ (BO: Ford Capri Mk III 2.0 R4 1982) ZW. 38: bartozłomero (BO: Ford Escort Mk II 2.0 R4 Pinto 1975)
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:45.07 (+0.28) 0:45.07 0:44.79 0:44.79
2 1:25.36 (+0.35) 0:40.29 1:25.01 0:40.22
3 2:04.84 0:39.48 2:05.20 (+0.36) 0:40.19

Finał dodatkowy - klasa Taunus:

nr okr. 42: dyra (BO: Ford Taunus TC I 2.8i V6 Koeln 1975) 18: Mac13k (BO: Ford Taunus TC III 2.0 R4 DOHC 16v 1981) ZW.
czas całkowity czas okrążenia czas całkowity czas okrążenia
1 0:48.96 0:48.96 0:49.61 (+0.65) 0:49.61
2 1:32.64 0:43.68 1:32.92 (+0.28) 0:43.31
3 2:16.56 (+0.81) 0:43.92 2:15.75 0:42.83

Fundator nagród

Komentarze

:D
Nareszcie! Super! :)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 08:16:22]


Dziękujemy!

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-13 10:03:26]


wow fajnie
gratulejszyn Ptasior :-)

Jarzab Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 10:21:52]


nieuczciwym byłoby jeśli bym tego nie wspomniał.

Patrzę na najbardziej interesujący mnie wyścig ze wszystkich (Puchar Taunusa) i coś mi się tu nie zgadza z tymi czasami, więc będę wdzięczny za wyjaśnienie jak to jest !

dzięki!

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 10:32:45]


Mac13k, oddawaj puchar! ;)

Co ciekawe na ostatnim okrążeniu to nie Barto odpuścił, tylko Ptasiek przyspieszył. Tym większe gratulacje.

Przemek Kosiak [2013-03-13 10:43:00]


Czekam na stanowisko organizatorów. :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 10:49:46]


To nie ja przyspieszyłem , to panewka :P

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-13 11:02:57]


> Patrzę na najbardziej interesujący mnie wyścig ze wszystkich (Puchar Taunusa) i coś mi się tu nie zgadza z tymi czasami

Taa, po paru godzinach nad cyferkami wkradł się oczopląs i zamieniły mi się w ostatniej kolumnie wyniki miejscami. Już poprawione.

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 12:03:48]


:) no to wszystko jasne!

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 12:07:22]


Mac13k ... w razie czego jest paru świadków :P

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-13 12:14:14]


nic nie odpuszczałem! Ptasior przyspieszył, a ja finał jechałem już bez ładowania i autko słabło "w oczach"... na resztce prundu dociągnąłem... :) He he - jeden alternator (dzięki Flonder) na jedną imprezę wychodzi... :)
Gratulacje jeszcze raz dla Ptasiora! :)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 14:25:29]


wreszcie mam porównanie. w finałach nawet miałem niezłe czasy - jeżeli chodzi o czas jednego okrążenia w BZ mam minimalnie ale najlepszy.

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 15:11:40]


Ekstra, nareszcie wyniki :)

kicok Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 15:42:34]


nie widzę w żadnej tabeli 1.5 i 1.7 v4 czyżby ta piekielna jednostka nie brała udziału ?:) nikt...!? :)

boncky Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-13 15:44:41]


nie było w tym roku. w 2011 był 1,7

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 15:49:24]


Czyli historycznego pucharu gdzie wygralby Escort nie bylo przez Flondera :P

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-13 15:50:39]


TAK! Za słaby alternator mi użyczył! :P

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 16:52:50]


a można zgłosić inne auto (oczywiście old ford) a przyjechać i startować innym old fordem? np zgłosić capri 1.6 a przyjechać taunusem 2.8?

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-13 16:58:56]


Można - ale ja zmieniałem w "biurze zawodów" wpis i klasę bo do ostatniego dnia walczyłem o to , żeby przyjechać Caprikiem -- ale nie udało sie....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 17:20:16]


aha to sie wyjaśniło :) ale jak zgłosiłeś i zmienili to tutaj też powinni zmienić żeby sie nikt więcej nie czepiał :D

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-13 17:22:53]


A gdzieś jest wpisany jakiś niefaktyczny samochód? Bo czasem te zmiany z ostatnich chwil pozostają zapisane tylko na jakimś świstku...

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 17:24:54]


miejsce 29, chyba pomyłka uczestników :) zawsze myślałem że mam nick Grzesiek_Rudy a nie Zbój ;)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 18:02:39]


26 miejsce - powinno być Taunus TC1 2.8 V6

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 18:05:36]


no ten Zbój tez mnie zastanowił kto to był a to Grzesiek

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-13 18:09:30]


Grzesiu, co Ci przeszkadza? "Zbój" też fajnie brzmi ;)

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-13 18:13:07]


W końcu - do tej pory cały czas podejrzewałem, że Ptasior sam sobie zrobił Puchar i się chwali, że to co stoi u niego na półeczce, to prawdziwy Puchar Capri ;)

Fuszix 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-13 18:21:04]


no tak, wszystko przeze mnie :P
jak zwykle... a łapówki jak nie było, tak nie ma...

Flonder Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-14 11:27:59]


Flonder ... dogadamy się :P

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-14 17:36:09]


A gdzie się podziały wyniki z 2011? W ogóle nie widzę wątku na temat tego pucharu :- (

Gnieciuch Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-16 19:02:47]


he he... bo od 1,5 roku się próbujemy o to dobić... :)
dlatego nie widzisz.
Wieść niesie, że zaginęły w otchłani kwarcu... :)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-16 23:40:38]


2011 - zaraz! Właśnie obrabiam... 2010 zaginęło :( Co to jest otchłań kwarcu?

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-17 12:09:51]


mnogość procesorów w Twoim kompie ;)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-17 12:16:52]


czyżby Michał miał urlop? :)))

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-17 12:21:41]


O nie, nie teraz! Michał powinien mieć wolne przed PC kiedy to co roku pojawiają się postulaty o zmiany w regulaminie i tydzień po PC aby dojść do siebie i wtedy wyniki obrabiać:)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-17 17:26:14]


ale może teraz jest pierwszy urlop od trzech lat - bo wcześniej nie było wyników a teraz obiecuje nawet z 2011-tego. :)))

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-17 17:32:12]


Czasów okrążeń nie mam na pewno, ale wyniki eliminacji 2010 (w deszczu) gdzieś chyba mi się walały po chałupie. Szukać?
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-18 15:58:21]


Krk4m chyba nie będą potrzebne ;)
http://www.capri.pl/club/cup-2010
pzdr

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-19 20:08:16]


Może nie od razu urlop, ale trochę luzu się znalazło, niestety zwykle od września do marca mnie praca przygniata i dlatego sprawy się mają jak się mają. No ale - nadrabiam :)
Drobne poprawki w tabeli naniesione. Wyniki z 2010 - kwalifikacje mam, bo to wpisane miałem w komputerze, ale finały zapisane tylko na papierze niestety gdzieś przepadły - cOke odnalazł stronę z jeszcze niedokończonymi wynikami z 2010, muszę jeszcze towarzystwo poprosić o odtworzenie chociaż przebiegu finałów, kto z kim wygrał. Ale to zrobię osobnym wątkiem na forum, jak do końca zweryfikuję to co mam.

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-19 23:29:04]


Na ten rok, mam taką propozycję:
umożliwić start w finałach eliminacji samochodom z silnikiem wysokoprężnym montowanym w pojazdach klasy Consul/Granada /1972-1984/ Mając na uwadze, dostojną prędkość tych pojazdów i szacunek dla Historii, sądzę, że należy tym pojazdom umożliwić taką rundę finałową na elipsie? Także dla jednego, a może będzie w tym roku ich więcej niż jeden? Gdyby był jeden to też na elipsę chętnie by wjechał.
Dużo czasu to nie zajmie, a popatrzeć będzie przyjemnie.

zenonDWR Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-20 19:01:01]


Dużo czasu właśnie to zajmie :P , chcesz jechać owal do musisz się do najlepszej 16 dostać.

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-20 19:25:28]


Zenon, przyjedź w piątek po południu na "trening" to się przejedziesz po owalu ;-)

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-20 19:38:26]


Tak właśnie! Też uważam, że grupa samochodów z silnikiem wysokoprężnym montowanym w pojazdach klasy Consul/Granada /1972-1984/ jest bezpodstawnie dyskryminowana przed startem na owalu, co uniemożliwia się im walkę o najwyższą stawkę, a więc Puchaaar Caaaapri! Apel do pozostałych zawodników ... wolniej, Panowie woooolniej!!!

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-20 21:07:50]


zenon objechał Krauziego, więc ma prawo się denerwować! :D

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-20 21:27:49]


kurde chyba mam jorka 2,4 , wejdzie do capri?

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-20 23:08:43]


Samochody z silnikiem wysokoprężnym, które kwalifikują się do udziału w imprezie PC /w tym czasie nazywane także, z silnikami wolnoobrotowymi, występowały tylko w pojazdach klasy Consul-Granada 1972-1984/ Jest to inna klasa pojazdów.
Satysfakcją jest zaliczenie eliminacji i powrót do domu. Tu nie ma miejsca na nerwy!

zenonDWR Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-20 23:15:24]


A w Transitach też ;-P nawet kiedyś Transit startował ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-20 23:51:29]


Ale wymiatał. A na przejazd dieselka trzeba rozdać widzom karty, żeby rozegrali partyjkę brydża.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-21 09:15:18]


Nie znając terminu PC 2013, można już typować, że: w finałach nie będzie
Capri z silnikiem od 1.3 do 1.6. nie będzie też Taunusa z silnikiem od 1.3 do 2.0
W finałach nie będzie Consula/Granady z silnikami o pojemności do 2.3 V
Eliminacje OK., ale z przepisem na finał można jeszcze coś zrobić

zenonDWR Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-21 16:26:01]


zenon - w finałach jadą NAJSZYBSZE samochody w eliminacjach.
więc o co ci chodzi?

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-21 16:30:23]


Zenonowi chodzi o to żeby granada/consul z indenorem była szybka i zadziwiła Świat. Ale ona już dawno zadziwiła Świat i dlatego każdy kto ją miał już w latach 80' założył widlaka przestając się dziwić ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-21 16:54:57]


Czego boi się zapek?
Moja propozycja pod dyskusję wnosi podział samochodów na kategorię przy ustaleniu finałów. Przykładowo: A/ pod względem pojemności lub mocy silnika B/ typem: Capri, Escort, Taunus, Granada
Nie jest to nic nowego w tego rodzaju rywalizacji.
Można tez dodatkowo ustalić ekstra finały dla sam. z silnikami o największych pojemnościach do 6 lub 10 okrążeń.

zenonDWR Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-22 23:11:07]


Pomysł sam w sobie doskonały, tylko załatw przeniesienie zawodów poza krąg polarny. W lipcu-sierpniu słońce tam nie zachodzi, więc całe 36 godzin finałów dałoby się oglądnąć bez sztucznego oświetlenia.
Pozdreaux,

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-22 23:14:43]


...i spraw, by ta impreza była dla właściciela toru bardziej opłacalna niż sprzedaż gaci w niedzielę :), bo ja nie wiem jak chcesz to wszystko zmieścić w tych (teoretycznych) 12-13 godz.

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-23 10:50:30]


Zorganizujemy puchar consulogranady w lipcu, jak będzie dojeżdżał do mety to akurat w sierpniu my wystartujemy :P

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-23 11:15:43]


Zenon, ja nie widzę problemu. Ufunduj puchar dla najszybszego pojazdu pędzonego dieslem, dogadaj z Michałem sprawę i nie ma problemu. Jest puchar Taunusa, był puchar Granady, dlaczego nie zrobisz pucharu klekota? Tylko Ty się tym zajmij zamiast biadolić "weźmy się i zróbcie"

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-23 14:51:05]


Pomysł o Puchar Consul/Granada 1972-1984 z silnikiem Diesla jest dobry i całkiem na miejscu. Zrobienie zawodów PC na antypodach także jest fajny, tylko może być trochę uciążliwy.
Ale mimo wszystko, samochodom najszybszym z najszybszych, dodałbym w końcowym finale, chociaż z 2 okrążenia więcej.

zenonDWR Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-23 18:44:21]


i jeszcze pitstop po drodze pewnie, :P

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-23 18:47:16]


Z tymi antypodami (dla nas w Polsce to z grubsza Nowa Zelandia) to kiepski pomysł. Tam właśnie w lipcu jest zima i dzień ma ledwie 8 godzin. Mówiłem - chyba wyraźnie - o północnym kręgu polarnym: choćby północna Norwegia, Szwecja czy Finlandia, bo Islandię i Svalbard ze względów logistycznych, a Płw. Kolski ze zdroworozsądkowych odrzucam.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-23 19:06:37]


ale tam zimno i słabo by było chyba z odpalaniem tych sportowych consuli czy granad na mazut

no chyba że moje tranzole i inne diesle tylko tak miały ??

Lukruś [2013-03-23 21:13:20]


ma ktos nagrane przejazdy finalowe z trybun?

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-30 20:50:47]


Dobre pytanie Ptasiek :)

kicok Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-03-30 22:09:37]


ja gdzieś jakieś miałem ale nie pamietam z którego PC

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie [2013-03-30 22:36:44]


znalazles?

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie [2013-04-26 19:03:12]


niestety znalazłem tylko z PC 2011

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie [2013-04-27 09:10:42]


Najszybsze okrążenia finałowe 2012r BZ

miejsce zawodnik czas
1 wąski77 42,31
2 kicok 42,41
3 zapek 42,99
4 mati_poznan 43,97
5 valhallen 45,62
6 kalb 46,27
7 michal 1983 46,95
8 Piosiu 47,54

krauzi Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-07 16:35:19]


Najszybsze okrążenia finałowe 2012r BO

miejsce zawodnik czas
1 Rayo 38,15
2 bartoromero 39,32
3 Ptasiek 39,48
4 Kongres 40,31
5 Kamel 40,57
6 Obi 41,48
7 MichałPoznań 41,72
8 Mac13k 44,05

krauzi Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-07 16:36:10]


Twojego czasu Krauzi - ok. 37s na okrążeniu to długo chyba nikt nie pobije... :)
chyba, że w tym roku pojechałeś szybciej - choć silnik w Twoim aucie w tym roku nie wydawał się być tak mocny jak rok temu... :)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-07 16:54:40]


ale kąty ustawione, czas przejazdu 3 okrążeń 1,51s

okrązenie 1 około 41
okrązenie 2 około 35 z groszem
okrążenie 3 powinno złamać 35s

żeczywiście mocy to nie miał za dużo ale podwozie bardziej wyścigowo ustawione co widać po czasach

jak znajde chwile to podeśle nastawy

krauzi Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-07 17:28:07]


Oj to muszę zobaczyć na papierze, żeby uwierzyć w te 35s... ;P

pamiętam test Leona Cupra na torze w Kielcach w TVN Turbo - owal robił w 41s... :D

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-07 17:57:54]


pfff Leon Cupra ;)

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie [2013-08-07 19:50:31]


Psssssst pfff - capri Krauziego :)

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-07 19:54:35]


W tym roku jeden łuk się lepiej kleił przeto.

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-08 09:29:44]


ja to jestem niewierny Tomasz... nie ma na papierze, nie uwierze... ;)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-08 10:43:49]


Spoko - Maroko! Mityczny wróci z urlopu nad Bałtykiem i lada kwartał będzie wszystko na stronce czarno na białym :)
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-08 10:52:33]


od braku wyników do opóźnień kwartalnych - nikt nie powie, że nie ma progresu! :)

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2013-08-08 11:44:23]


jakby tak patrzyć na wyniki to może doczekam sie czasów z 2011 roku ponieważ capri z rajstopą również jechało poniżej 37s :)

Łukasz Krauzowicz [2013-08-08 13:23:23]