logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » 2.0 8v DOHC brak mocy

2.0 8v DOHC brak mocy

Pacjent do scorpio 92r. Podczas wyjazdu w góry samochód stracił moc. Do Nowego Targu samochód jechał idealnie. Potem żeby podjechać pod jakiekolwiek wzniesienie musiałem piłować ponad 4k obrotów na niskich biegach niezależnie czy to było LPG czy benzyna.Na luzie silnik wkręca się bardzo ładnie,wolne obroty ok. Świece ,przewody itp nowe ,oryginalne.W drodze powrotnej na autostradzie trochę się rozkręcił.Gdzie mogę szukać przyczyny bo jakoś nie mam koncepcji.

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-01-20 10:27:36 /


niestety: po kolei....
zmierzyć kompresję (jak jest, to szukać dalej).... :)
wymrygać błędy i działać dalej...

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-01-20 10:36:00 /


Ręczny zwolnij :)

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-01-20 13:18:02 /


Żeby to było takie proste:) Zapachu spalin w płynie brak,olej czysty.Chyba rzeczywiście trzeba zacząć od kompesji.

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-01-20 14:17:24 /


Żeby odczuć spadek mocy to kompresja musiała by być naprawdę słaba ...
Pewnie w górach stracił moc przez rzadkie powietrze ;p

Ignacy Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-01-20 14:28:17 /


Ciśnienie paliwa sprawdź. A na początek podmien map sensor.

Mysza liil (EM) / 2018-01-20 20:00:18 /


No ale skoro na LPG jest tak samo to co ma ciśnienie paliwa? Może podaje LPG i benzynę jednocześnie? Jakiś wtrysk puszcza...? Jak masz realizowane odcięcie PB?

Kornik Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-01-20 20:40:09 /


Sory, nie doczytałem że na lpg to samo. W takim razie mógł się zapchac wydech/dolot lub przeskoczyć rozrząd, choć w dohcu nie tak łatwo.

Mysza liil (EM) / 2018-01-20 22:03:30 /


Ja ostatnio miałem taki bajer z Pontiaciem - nagle zaczął duuużo słabiej przyspieszać i w ogóle. Diagnoza - zapchany katalizator...

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-01-20 22:51:58 /


Łatwo Mysza, bardzo łatwo. Jak ktoś nieumiejętnie założył stary napinacz to potrafi to przeskoczyć bez problemu. O dwa zęby jak przeskoczy to kolizji jeszcze nie będzie i zależy co przeskoczyło to wtedy potrafi dmuchać do filtra powietrza, zionąć ogniem lub dostawać cofek przy odpalaniu. Ale łańcuch przeskoczy tylko przy rozruchu i tylko jeśli wcześniej było go słychać podczas odpalania.
Ja obstawiam katalizator, chyba że też nie doczytałem a został wcześniej wycięty, to wtedy to już nie wiem ;D

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-01-21 00:30:45 /


Katalizatora brak,tzn. jest goła pucha. LPG stag 300. Samochód poza LPG i lakierem oryginał,silnik z tego samochodu latał w innej skorupie i nie było z nim najmniejszych problemów.Sprzęgło nówka.

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-01-21 01:43:57 /


Odkręć sondę i przejedź się z dziurą wydechu, Tłumik też się zapycha....

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-01-22 01:20:25 /


witam nie zakładając nowego wątku podpinam temat, brak smarowania totalna susza zaworek w pompie oleju oki ciśnienie się pali praca silnika głośna nie stukają panewki poproszę lekarstwo , mowa o dohcu 2l 8zaworów.pozdr Rafi

Łukasz 33 radom / 2018-06-17 12:32:38 /