logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » nadwozie » Co należy zrobić z blacharką w tym Capri?

Co należy zrobić z blacharką w tym Capri?

Jako, że będzie to mój pierwszy Capri nie orientuję się za bardzo jak objawia sie pojawienie rdzy na progach. Czy tylko należy ją zeskrobać czy podczas czyszczenia wpadnie mi ręka do środka? Załączam zdjęcia i mam nadzieje, że w miare możliwości powiecie mi co należy tam zrobić. Chodzi mi również o takie podpowiedzi czy błotniki można łatac czy lepiej całe wymienić?

PieM Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-05-19 16:10:56 /


blotniki zdjąć naprawić blachy przed słupkami, zdjęte błotniki w sumie też mozna bo jakos tragicznie nie wygladaja, pewnie sie okaże że słupek tez któryś bedzie do łatania, i być może przody progów, po naprawie zamontuj nadkola.
podłużnice na tych zdjęciach źle nie wygladaja, ale najciekawszych fragmentów nie ma na zdjęciach :(
sprawdz blachy przy mocowaniach tylnich resorów, jezeli woda dostala sie do progów to własnie tam bedzie sie zbierac i korodować na potęge, co finalnie skończy sie wyrwaniem resora, jezeli samochod posiada fabryczny szyber to prawie na 100% bedzie tam sporo roboty, jak juz bedizesz mieć zdjęte błotniki przydało by sie wyjać przednia szybe i sprawdzić otwory odpływowe spod uszczelki czy odprowadzaja wode pod maskę a nie do środka, prawdz drożność wylotów wody z progów... itd... itd...

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-05-19 16:27:04 /


Nie wiem co rozumiesz przez najciekawsze miejsca ale dodaje jeszcze pare fotek.

PieM Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-05-19 16:41:45 /


cOke - a jak te otwory mają tą wodę pod maskę odprowadzać? Bo mam otwory świeżo zrobione, ale chyba odpływ prowadzi do nikąd ( czytaj do kabiny ...)

Witan. Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-05-19 21:04:31 /


Piem sprawdz bak paliwa, bo wygląda to tak jak by opaska przetarła zbiornik, sam to niedawno przerabiałem w grandzi. A co do blacharki, to w trakcie szorowania będziesz odkrywał ile jeszcze jest do zrobienia. Powodzenia

Chodor / 2006-05-20 11:45:07 /


witan, otwory prowadza na pod podszybie i stamtad powinno sciekac pod maske ( od zewnetrznej strony zawiasow),

Piem, widzisz gdzie rudy wychodzi, tam trzeba robić, newralgiczne miejsca sa opisane tutaj jak i w innych wątkach na forum

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-05-21 15:53:06 /


wrazliwym miejscem sa koncowki podluznic tam gdzie mocowane sa przelamywaki do pior resorow
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-05-21 16:33:50 /


Piem auto juz kupiłeś? czy dopiero zamiezasz?

nOx Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-05-21 23:53:32 /


Dzieki za pare informacji. Autko stoi jeszcze u naszych zachodnich sasiadow, transport juz zalatwiony jeszcze tylko dogadac sie co do ceny i czekac.

PieM Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-05-23 14:42:41 /