logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » ogólne » Nowy - Witam się ;)

Nowy - Witam się ;)

Jako ze niedawno sie zarejestrowałem , wypadałoby przedstawić sie ;)
No wiec jestem Mateusz i mieszkam w Sosnowcu , na codzien jestem uczniem technikum samochodowego w tym samym mieście .
Moje hobby a właściwie pasja to motoryzacja...szczególnie ta starsza która ma "to coś"
Najbardziej interesują mnie auta marki Skoda i FSO....ogólnie wszystkie te zza żelaznej kurtyny a od niedawna Fordy...ale o tym później ;)
Zdażyłem dorobić sie już własnego klasyka , mianowicie Skoda S-100 '73 czyli moje wymarzone autko , drugie marzenie motoryzacyjne to Fiat 125p "wczesny MR" (lata 1975 - 1983) a od jakiegoś czasu...no własnie....Capri .
Za sprawą tego cuda trafiłem tutaj a dokładniej Capri MkIII 2.8I bo takie autko niestety wrasta u mnie pod blokiem od dobrych dwóch lat....
Początkowo jeździł nim sąsiad z bloku naprzeciwko...jakos specjalnie mi sie nie podobał ten ford....za to dzwiek V6 fascynował , potem jakby "dorastałem" do jego piekna az wkońcu mnie urzekł do reszty . Niestety brak funduszy zmusił własciciela do odstawienia Caprika na parking i kupieniu czegoś tanszego w utrzymaniu...przeprowadził sie a auto tu pozostało...i od tej pory mozna powiedzieć ze sie nim opiekuje (bez przyzwolenia własciciela ;) ) niestety pompowanie opon i mycie co jakis czas nie wystarcza...jakieś gn**e juz dojrzały ze własciel do niego raczej nie zagąda...efekt - rozbebeszone zamki , urwane lusterko i naderwany spoiler :/
Dlatego pojawiła sie myśl...odkupic i uratować....moze nie wystarczy mi funduszy zeby doprowadzić go do stanu "igła" ale podleczyć i uruchomić, pozwolic mu nakrecac kilometry....bo aż szkoda patrzeć jak mizernieje z miesiaca na miesiac .
W Fordach stawiam pierwsze kroki , wiec jakby coś w razie glupich pytań prosze o wyrozumiałość ;)
Dodałem fote tego zbója , co to czasami nocami sie przypomina ;)

Tak wiec Skodziarsko-eFSOwskie pozdrowienia dla Fordowej braci :)