logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » instalacja gazowa » U kogo założyc LPG do Capri mkIII 2.8 v6 w Warszawie i okolicach?

U kogo założyc LPG do Capri mkIII 2.8 v6 w Warszawie i okolicach?

Od niedawna jestem mega szczęśliwą posiadaczką Capri 2.8l v6. Mam zamiar założyc w nim instalację gazową. Zależy mi oczywiście żeby była dobra i dla samochodu i dla jego osiągów :) .
Czy ma ktoś może jakieś namiary na jakiś warsztat w Warszawie i okolicach?

Iga / 2006-10-01 23:06:25 /


IGA zakłądaj normalna instalacje wyposażoną w blos-a i nie daj sobie wcisnąć nic innego .!!! Dobry blos kosztuje ok 350zł do tego zwykła instalka byłwątek poruszany na forum przeczytaj ! Osiągi i praca silnika są nieporównywalne z normalna instalacją:D A jak masz K-jeta to już wogole :D A co do instalacji gazowej hmm chłopaki z wawy zaraz pewnie się odezwą:D

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-01 23:17:23 /


fajnie. Dzięki :)

Iga / 2006-10-01 23:20:23 /


Zapomniałam dodac że mam 2.8 v6 ale na mechanicznym wtrysku. Czy w zaistaniałej sytuacji to coś zmienia jeżeli chodzi o LPG?

Iga / 2006-10-01 23:47:23 /


Iga, ja ze swojej strony polecam bardzo gazmonterów z ulicy Kopijników, to zajezdnia MPO :), tuż przy Trasie Toruńskiej, jadąc w stronę Warszawy, przed mostem Grota Roweckiego- nie wiem czy Tobie to po drodze, bo fajnie mieć tych fachurów jakoś tak przy szlaq, dość że założyli mi w mojej Granii gaz i bez żadnych fochów i problemów ona mi się spisuje. A jakieś drobne poprawki, przeglądy itd chłopaki zawsze wykonywali mi od ręki i są to naprawdę spoko goście :) Jak wjeżdżasz przez bramę to naprzeciwko stacji benzynowej, pierwszy garaż... If you want, mogę wklepać numer do nich, tylko musiałbym poszperać :)

Pozdro i congratulations z zakupu!!!!

Herbiss2 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-01 23:56:26 /


no moze torche napisze

po pierwsze masz capri 2.8i czyli najdrozszy i najlepszy model forda capri ktorego wg mnie juz nie trzeba poprawiac

po dwa jezeli chcesz miec duzo problemow po zalozeniu istalacji lpg do capri to furtka otwarta

po trzy jezeli nie jezdzisz autem wiecej niz 50 tys km rocznie instalacja sie nie oplaca a jak ktos ci powie ze jest taniej to klamie bo koszty eksploatacji i obslugi auta z lpg zwlaszcza w capri sa bardzo duze i czynia instalacje lpg nie oplacalna

po cztery jezeli chcesz sie szybko pozbyc forda capri lub miec z nim duzo problemow zaloz gaz

po piec silniki starej generacji takie jak byly montowane w fordach capri 2.8i nie sa przystosowane do zasilania lpg a dogbrze wyregulowane 2.8i w miesice spala 11 l bezyny gazu 14 l

po szczesc jezeli masz wiecej pytan odnosnie fordow capri jego obslugi eksploatacji oraz bloaczek zapraszam do mnie kontak w profilu, jezeli chodzi o fordy capri to sie w nich specializuje i jestem najlepszy w polsce :-))

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-01 23:57:21 /


Iga ten mechaniczny wtrysk to wlasnie literka i przy 2.8i i jest to bardzo istotne dlatego napisałem o blosie

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-01 23:58:03 /


Chudera nie słuchaj on jest z tych nienormalnych ;) :D buahha a jak masz wątpliwości czy gaz sie opłaci czy nie przeszukaj forum :D

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-01 23:59:58 /


oplacic sie oplaci ale nie w capri bo jest ich coraz mniej zwlaszcza 2.8i

a jak sie ma granade to inna sprawa tym auto nic juz nie pomoze bo to tylko granada a druga sprawa jezeli chce sie szybko zniszczyc silniki gaz wskazany

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-02 00:08:30 /


sasasasa :D

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-02 00:10:58 /


dzięki herbiss2 wiem gdzie to jest :) nie musisz szukac numeru

Iga / 2006-10-02 00:33:54 /


Blos aktualnie kosztuje 330. Jesli nie beda wiedzieli w tym warsztacie co to jest, to lepiej do nich nie dawac auta...

Jesli Twoj silnik ma twarde glowice to gaz mu nie zaszkodzi. Bardziej bal bym sie o reszte podzespolow capri, bo to zrozumiale ze mając gaz nie jezdzi sie wcale taniej, tylko wiecej :)

Mysza liil (EM) / 2006-10-02 07:25:13 /


Silnik mam po całkowitej renowacji, był rozkręcony do ostatniej śróbki. Ma przejechane 9000km więc nic nie powinno sie dziac z podzespołami :)

Iga / 2006-10-02 10:38:44 /


"Ma przejechane 9000km więc nic nie powinno sie dziac z podzespołami :) "

to ja powiem - wiec nie zakladaj gazu

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-02 13:25:22 /


UWAGA OFFTOPIC:
Masz może więcej zdjęć autka?:)

Arturo Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-02 13:40:15 /


szukaj pod ksywką MAD tam jest więcej fot ... :D

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-02 14:02:49 /


Dzieki SKUN! <piwko>

Arturo Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-02 14:06:02 /


dodam tylko iż silnik w tym autku ma twarde głowice, więc gdyby coś gaz można wkładać bez utwardzania gniazd zaworowych.

Mad Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-02 16:26:52 /


Zrób coś pieknego do swojego capri i nie myśl o tym że gaz istnieje, a tak po za gazem masz piekne autko miaem okazje widzie na żywo. :)

…zzzz…. Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-02 19:23:17 /


...tylko po co...

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-02 20:12:51 /


niech zalozy gaz a co tam pozniej bedzie sie martwic bo madry polak to po szkodzie :-)

ja tam wyjolem z wielu capri lpg bo tylko szkody robi zadnego pozytku poza porozrna tanioscia

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-02 23:46:06 /


i zajmuje miejsce na kolo zapasowe :D sasasasasa <hahaha>

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-02 23:46:51 /


Ja też wymontowałem LPG ze swojego auta. Zresztą w ogłoszenich sprzedaży silników, często pada zdanie: silnik nigdy nie wąchał LPG. To też daje sporo do myślenia.

Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-03 00:01:07 /


oj Chuder Chuder pamiętam jeszcze jak srebrna strzała gaz wąchała i nieźle przy tym gumy jarała.. wtedy nie narzekałeś na lpega...

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-03 00:33:34 /


popieram gaz to niby pozorna oszczędność kosztem silnika i komfortu jazdy, ja mam instalacje ale od pewnego czasu staram sie nie uzywać tego bo odczuwam ze nie mam capri tylko duzego fiata albo gorzej pozatym wcale nie wychodzi taniej bo za cene jaką kupie sobie 12 litrów benzyny wychodzi mi podobna ilość km przejechanych na gazie z tym ze z przyspieszeniem i mocą a nie mułem... tak ze gaz autentycznie do capri to chyba nie bardzo pasuje

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-03 01:35:48 /


przy dobrej instalacji nie ma różnicy mocy a oszczędność znaczna :]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-03 09:02:43 /


mailem i to byl moj blad poza tym to bylo w capri werjsi L i jeszcze sie rozpadalo wiec mi szkoda nie bylo auta

drugi raz takiego bledu nie popelnie a czlowiek uczy sie na bledach

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-03 10:44:24 /


Dokładnie. Nie wiem o jakich instalacjach Wy piszecie i jakim ich montażu. Jak ktoś chce założyć instalacje i pyta gdzie, to mu poradzcie, a nie mowicie że LPG jest beee. Temat postu jest "U kogo założyc LPG..." , a nie "Waham się czy założyć gaz...", i jakoś chyba poza jednym czy dwoma odpowiedziami, nie widze konkretnych. Ja nie wiem, gdzie w Warszawie dobrze założyć gaz, wiem natomiast, że gaz dobrze założony i na dobrych podzespołach będzie b.długo służył. Nie wiem, gdzie widzicie "pozorna oszczednosc"... Jesli robie trase w wakacje z nad morza w góry i z powrotem, to za 1200 km place ~270zl, a nie ~450zl...(Chyba że relacja cenowa jest jeszcze bardziej na korzyść gazu)Dla mnie to duża różnica. Co do niszczenia silnika i opisach-"silnik nie smigany na gazie": Jedyna rzecza jaka "niszczy gaz"w starych fordach sa gniazda zaworowe, przystosowane do benzyny olowiowej. Jak czesciej reguluje sie zawory albo sie je wymieni na twarde to jest spokoj,( a MAD pisal, ze w tym capri sa twarde). Tym bardziej, że jezdzac na benzynie bezolowiowej należy stosowac dodatki zastepujace ołów, bo inaczej gniazda tez dostaja po d.. .A to dodatkowe koszty.

PS Co do technicznych porad, to niech założą Ci parownik BRC do dużych mocy i podłączą kompensacje! Jest to ważne zwlaszcza przy mech wtryskach, zeby nie bylo gwaltownego zubozenia mieszanki i ewentualnych strzalow-samochod bedzie mocniejszy-lepsza reakcja na pedal gazu.

Bartuś Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-03 10:45:49 /


...Albo jak sie znaja niech wrzucą BLOSa - bedzie już w ogole super :D Z reszta Blosa mozna dolozyc pozniej, jak bedzie cos dolegalo-Mysle ze ktos, kto praktykowal z kolegow ze strony chetnie pomoze-to nic trudnego

Bartuś Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-03 10:50:55 /


Ja do Capri gazu nie włożę, ale też i nie będę nim tyrał na codzień.
Natomiast co do pozornej oszczędności - w Taunim przejeżdżam mniej więcej ten sam dystans na zbiorniku gazu co na zbiorniku beny. Tyle, że zbiornik gazu kosztuje mnie dokładnie połowę tego co zbiornik beny.

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-03 11:16:48 /


Oki więc konkrety.. goście nie są tani, do tego czeka się 2-3tygodnie u nich w kolejce ale mogę polecić z czystym sumieniem.

"Auto-Gaz Haki Holownicze" Mirosław Suski
05-825 Grodzisk Maz., ul. Poniatowskiego 36 - woj. mazowieckie
tel. 0501102811, fax 022 792 03 63

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-03 11:51:38 /


Problem jest nie w samym gazie ,problem jest w tym zeby go dobrze zalozyc . W polsce niestety jest ciezko znalesc specjaliste ktory dobrze zalozy gaz do 2,8 na k-jet . Jezeli jest zle zalozony ,bedzie strzelac co sie wiaze zazwyczaj z uszkodzeniem rozdzielacza paliwa . A o taki rozdzielacz jest coraz ciezej dostac . Dlatego sie nie poleca zakladania do tego rodzaju silnikow gazu , ale sie da.


Powodzenia w szukaniu fachowca , ktory zrobi to poprawnie i bedZie smigac.


Ja wychodze z zalozenia ze zawsze mozna gaz wyjac jak juz przestanie sie podobac.

:D

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-03 11:51:41 /


Warto zamontować siłownik który bedzie otwierał i zamykał klapke w zaleznosci od tego na czym jedziemy. Ja mam u siebie jakies dziwne obejscie rozdzielacza, narazie póki co sprawuje sie dobrze. I zwykły mikser do 2.8i to kiepski pomysl. Od razu BLOS, bo moze być za poźno a części do k-jeta to towar raczej deficytowy.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-04 16:05:18 /


Dzięki Trójkąt za kontakt.

Pewnie sięd do nich przejadę bo w ciągu ostatnich 4ech dni odwiedziłam kilka punktów zakładania LPG i nikt się tego nie podejmie nawet bezpośrednio w punkcie serwisowym firmy BRC.

Dostałam natomiast kontakt również do serwisu jakiejś firmy zakładającej instalacje "trzeciej generacji". Koszt założenia czegoś takiego to 3600zł.

Jeżeli mówisz że kolesie do których podałeś mi kontakt będą wiedzieli co i jak, i nie zrboią "krzywdy" mojemu capri to super, bo to jest najważniejsze.

Co do pozostałych komentarzy, to dzięki za rady, ale nie jest to mój pierwszy, ponad 20-to letni samochód, w którym mam zamiar założyc LPG i z własnego doświadczenia wiem, że jeżeli instalacja jest dopasowana do silnika, to gaz jest zajebistym paliwem.

Iga / 2006-10-04 17:33:14 /


instalacja 3gen odpada bo do tego potrzeny jest silnik na sekwencyjnym elektronicznym wtrysku :))

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-05 01:15:17 /


W sumie faktycznie firma o ktorej pisal 3-kat faktycznie zajmuje sie zakladaniem gazu juz od bardzo dawna i nawet niezle im idzie .

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-05 09:24:36 /