logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » POMOCY jestem nowy i zielony

POMOCY jestem nowy i zielony

Witam
Podpowiedzcie mi prosze co oznaczają symbole na tabliczce zdjętej ze skrzyni biegów od Tauniego. Ciąg znaków leci tak:
P72BG BC
F0G 9E 02F

i drugie pytanie: Jak mam ściągnąć dupe od tej skrzynki - blokuje mi chyba wyjście na linkę mechanicznego pędkościomierza, nie wiem czy trzeba wyjmować kapsel (czy to mammoże jakiś gwint?) czy musi wyjść po wyjęciu uszczelniacza z drugiej strony. A może musi wyjść dupa bez wyciągania tego pierdka?

To moja pierwsza skrzynia i pierwszy Tauni. Bede wdzięczny za wszelką pomoc

ozonek Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-13 21:06:12 /


Wyjmij kapsel i pierdek wyskoczy z dupy.

Mysza liil (EM) / 2006-11-13 21:10:16 /


A co do tytułu wątku, to nie mozna Ci UFOć ;)

Mysza liil (EM) / 2006-11-13 21:10:57 /


Mysza a czemu tak uważasz? Przecież to chyba mój drugi post a zarejestrowalem sie dopiero kilkanascie dni temu :-? Patrząc na "starych wyjadaczy" to jesten jak najbardziej nowy. I do tego nie jestem mechanikiem :-(

pozdrawiam

ozonek Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-13 21:18:06 /


Za to mój nowy nabytek jest na capri.pl już ponad 3 lata. Zmienił tylko właściciela
http://www.capri.pl/image/car/404/14743


ozonek Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-13 21:23:38 /


Tego pierdka nie trzeba wyjmować żeby ściągnąć dupe od tej skrzynki. Jeśli to jest pięciobiegowa (N9) to musisz odkręcić płytkę trzymajacą wybierak piątego biegu (taka przykręcana właśnie do tej dupy z prawej strony na dwie śruby M8). Natomiast jeśli to jest czterobiegówka to niestety do ściągnięcia dupy konieczne jest przekręcenie jej o 90 stopni, wybicie ośki choinki i opuszczenie choinki na dno skrzyni. Tak czy inaczej jak nie jesteś mechanikiem to raczej masz małe szanse to później poskładać, bo choinka jest łożyskowana na igiełkach które się wtedy wysypią w cholerę :(