logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » ulepszenie silnika kontra most 3.44

ulepszenie silnika kontra most 3.44

mam pytanie i prośbę o "lekka" powage ;]
jako że w Kielcach jako jedyny posiadam taunusa a jeżdżę codziennie po mieście w pracy rozwożąc catering dostawy itp to masa ludzi mnie zaczepia i niektóre pytania są ciężkie bo kompletnie się nie znam na temacie technicznym takiej przeróbki i już piszę o co chodzi :

posiadam silnik 2.0 ohc ze sierry , z gażnikiem podpietym z gazem i jakiś tam most z tyłu oraz łamany wał.
chciałem w niedalekiej przyszłości zmienić most na 3.44 a z tego co piszecie to ten most jest mega zrywny , prędkość vmax spada ale ja nie zamierzam jeżdzić więcej niż 120kmh
i "podobno" rusza się z 3 biegu... tyle zasłyszanej teorii ;p
czy ta konfiguracja jest wystarczająca czy jak dodam któryś z tych wałków podanych poniżej to wzmocni efekt przyspieszenia czy "..." no nie znam się co to zmieni oprócz elastyczności silnika , czy te wałki coś dodadzą przy tym moście czy to zbędna fanaberia ???

https://www.burtonpower.com/kent-cams-fast-road-camshaft-kit-ford-sohc-pinto-injection-kcfr34k.html

https://www.burtonpower.com/kent-cams-fast-road-camshaft-kit-ford-sohc-pinto-carb-kcfr32k.html

https://www.burtonpower.com/kent-cams-ultimate-road-camshaft-kit-ford-sohc-pinto-carb-kcgts1k.html

https://www.burtonpower.com/kent-cams-fast-road-rally-camshaft-kit-sohc-pinto-carb-kcfr33k.html

najbardziej ciekawi mnie ten 1000-6000 bo to chyba do dobrego kopa ze świateł ;D ?

będzie potrzeba to dokupie te lżejsze koła zamachowe i inne
poradzcie fachowo może komuś dziś ten temat też podejdzie bo łatwiej na zakupy niż x lat temu

Tweed / 2021-05-29 11:11:54 /


3.44 jest najdłuższym mostem stosowanym w taunusach. Będzie najszybszy i najmniej zrywny.
Raczej pod dużą vke niż do punto.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2021-05-29 11:43:48 /


A co to znaczy że będzie najszybszy a najmniej zrywny ?