logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » ogólne » Sprowadzanie części z USA

Sprowadzanie części z USA

Poszukuję porady w sprawie sprowadzania części samochodowych z USA.
Nie mam w tym doświadczenia, a wiem, że na forum jest szansa na znalezienie pomocy.
Sprawa dotyczy części do auta, które chciałbym ruszyć, ale jeśli się rozbiję o sprawy organizacyjno-finansowe będę musiał wylać sobie wiadro zimnej wody na głowę.
Rozchodzi się o części do silnika 4.3 produkcji chevroleta.
Znalazłem na ebayu intereresujące mnie części (koszt około 490 dolarów + 112 dolców za wysyłkę i "opłaty w programie global").
Teraz pytanie czy korzystać z normalnych warunków dostawy dostępnej przez ebay. Szukać wsparcia w firmach zajmujących się sprowadzaniem części (jeśli tak to czy któreś są godne polecenia?).
Czy macie może inne metody? Przyjmę każdą poradę. A może któryś z was czasem coś sprowadza i dałoby się dołączyć do organizowanej wysyłki.
Chcę kupić części jako osoba prywatna, ale też zakup jako przedsiębiorstwo wchodzi w rachubę.

Kosiek / 2021-06-16 15:36:15 /


Nie kupuj jako firma, opłaty cię pogrążą.
Kupuj raczej np. na rockauto.com - dobre ceny, tania wysyłka.
Jak części wpadną na cło, to cały zakup robi się *2.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2021-06-16 15:44:38 /


Wiele zależy jakie to są części. Mniejsze warto ściągać bezpośrednio ze sklepu. Przy dużych, cięższych koszty wysyłki są często absurdalne i lepiej skorzystać z usług jakieś firmy wysyłkowej, która przepakuje paczki i wyśle je nieco taniej do Polski. Ale generalnie też polecam rockauto.com. Tylko tam trzeba uważać, bo części mają w różnych magazynach. Warto tak dopasowywać wybór części aby szły z jednego lub z minimalnej ilości magazynów - w znaczącym stopniu wpływa to na koszty wysyłki.

Piotr Siemiątkowski (Irpac) Dokładna lokalizacja na mapie / 2021-06-16 16:16:36 /


Chodzi o zestaw elementów do kapitalki. Największe elementy to pudełko tłoków, może wałek rozrządu.