logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Co to za gaźnik?

Co to za gaźnik?

Siemacie :)

Grzebiac w piwnicy wpadly mi w reke dwa takie gaźniki(chyba to są gaźniki) jak by mi ktos mogl powiedziec o nich cos byłbym wdzieczny :)

Cinekas 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-10 22:54:52 /


Mega super gazniki, które bardzo mało paliły. Z wiekiem palą jeszcze mniej, bo kazdy normalny człowiek zaprzestaje ich uzywania.

Mysza liil (EM) / 2008-09-10 23:04:40 /


tzn?:> badziew na złom? :>

Cinekas 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-10 23:11:40 /


to sa szuflady? jesli tak to fuszix gdzies mial zestaw naprawczy do tego

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-10 23:14:18 /


Ja nie wiem co to jest ;D niewiem czy to dobre czy nie :D Czy oplaca sie montowac zamiast jednogardzielowego webera dobrze ustawionego? :D

Cinekas 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-10 23:15:43 /


Jak masz w dobrym stanie i dobre ustawionego jednogardzielowca to nie baw się w szuflady, szuflada w stanie bdb to jest fajna rzecz, ale trafić taką masz podobne szanse jak znaleźć koalę na jabłoni ;)

Beddie Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-10 23:26:50 /


Możesz się teraz zapisać do klubu JedenSześćSzufladomaniaków :D

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-11 08:44:07 /


Oj kurde :P widze ze te szuflady to chyba byl jakis żart forda że je montowali :D A ile pesos można dostac za takiego? :>

Cinekas 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-11 09:06:51 /


to zalezy od jego wagi ;)

Daniel vel Treetop liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-11 09:28:00 /


Hmmm no to ze z wiekiem pala duzej- to tak. ale w 94roku kuplem od kolesa z Gryfic sierce... z 1,6. Ta sierra palila mnej 7litrow na 100km! a jechalem od Koszalina do Bresta- z predkosciom 100-120km/g! Gaznik byl- ten samy szufladzik.

SlavaK Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-11 09:31:30 /


własnie, proszę się odwalić od SZUFLAD , to dobre gaźniki

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-11 09:47:04 /


widzę zdania podzielne, poczekam na tate troszku jest dobry w te klocki to zobaczy te szuflady a jak nie to zamontuje je sobie w pokoju na skarpetki i majtki :D

Cinekas 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-11 09:48:50 /


Jescze powiem- zawsze zdziwialo wszystkich- jak odpalalem sierke zimowo. Wsiadam bokiem( nogi zewnetrz), wylaczam biegi, odpalam ... nie trzeba bulo nac naciskac... I 100% odpalenie mialem przy -33stopni!

SlavaK Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-11 10:34:16 /


Dziobak mi też ładnie odpalał ale się membranki popsuły i teraz mam nieruchomość w inwentarzu:P

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-11 14:31:45 /


to dokładnie tak jak z Junakami, większość uważa, że ciekną, ale z kolei większość tych wycieków jest spowodowana nieprecyzyjnymi naprawami.
PORZĄDNIE ZROBIONY JUNAK NIE CIEKNIE!!!

zgoniok Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-11 14:41:51 /


Aha. Dokladnie zrobiona "szuflada" pracuje idealne! hehehehe

SlavaK Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-11 15:11:47 /


ZAP , kiedyś kupiłem taką membrankę nową Motrcraft do szuflady, może to ta co potrzebujesz

A z Junakiem to semi-prawda.

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-11 15:16:43 /


>PORZĄDNIE ZROBIONY JUNAK NIE CIEKNIE!!!
>zgoniok Zdjęcie w profilu |

Chyba w fabryce też nie umieli składać :)) a jak któryś nie cieknie to znak że trzeba dolać oleju bo się zaraz zatrze :p
To taki sam zabobon jak to że fordy nie rdzewieją :)

Szuflada dobra, bardzo chwaliłem do czasu aż coś piardło potem już mniej chwaliłem :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-11 19:44:57 /


Poki co też mam szufladę, zregenerowaną co prawda ale szufladę. Niewiem ile na tym pali, bo nie starałem się liczyć (wskaźnik kilometrów nie działa). Ale pali od pierwszego i nienajgorzej jeździ z motorem 2.0

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-11 19:57:14 /


zgoniok :"PORZĄDNIE ZROBIONY JUNAK NIE CIEKNIE!!!"
zgadzam sie w 100 %. 99% awarii i wycików wynika z debilizmu poprzednich właścicieli. Ja swoim zrobilem ok 100 000 km, i były to najfajniejsze km...
Trójkąt: "Szuflada dobra, bardzo chwaliłem do czasu aż coś piardło potem już mniej chwaliłem :)" - nic w tym dziwnego ani nienormalnego, jak coś się psuje to trzeba to naprawić.

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-11 20:28:43 /


cieknie cieknie. mam wersję z odmą w pokrywie - zasze coś skapnie

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-11 22:23:00 /


szuflada - czyli Motorcraft VV - to chyba najbardziej kontrowersyjny z gaźników Forda. A co ciekawe montowali go do 1,6 przez prawie 20 lat ;) Wg. mnie jego problem polega na tym, że jest mało pracyzyjny i nie wiele da się tam poregulować. Ale jednocześnie nawet niewielkie regulacje potrafią diametralnie zmienić jego działanie. Tu przykłady można mnożyć.

My (wraz ze znanym entuzjastą 1,6 - Marianem liil SamoZło) - na przekór krążącym opiniom i zabobonom - uważamy, że gażnik ów da się zrobić i nawet na nim jeździć, osiągając zadowalające efekty przy silnikach ohc 1600 :)

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-17 22:12:14 /


Otóż to! Okazało sie ze mam szuflade w drugim taunim :D Ustawioną nigdzie nic z niej nie cieknie, na gazie do 120 dawał bez problemu a max 140 :D

Cinekas 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-17 22:46:29 /


No to welcome to the club! Właśnie odkryłem, że mam w Transicie szufladę :) Stojąc w korku zauważyłem, że coś za wysokie ma obroty. No i jak zacząłem tam grzebać, doszedłem do czegoś co przedstawia ostatnia fotka na początku wątku - taka blaszka z wycięciem w kształcie banana. No i teraz pytanie: czy w tym gaźniku są tylko dwa ustawienia obrotów? Bo nie da się płynnie nic tam ustawić, jedynie tę blaszkę opuścić albo podwyższyć. No i obroty są albo niskie albo silnik wyje, nic pomiędzy :/

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-18 14:05:56 /


Z tego co wiem to obroty/skład mieszanki? ustawia się śrubkami :) ale czy w tej szufladzie to jest to nie wiem :D

Cinekas 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-18 14:21:26 /


jest:)

Kuki.vel.Krzak Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-18 14:24:04 /


łelkam, łelkam MILO ... to może na dzień dobry polecę lekturę http://www.taunus.pl/?alias=technika&id=349

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-18 17:41:30 /


mój taunus miał z 2.0 szufladę i pocinał 150. Chciał więcej, ale ja nie chciałem. Mrówkojad był żły...

nebel Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-19 13:40:39 /


dobra szuflada nie jest zła (a może jest :)). Pozdrowienia dla garstki ekstremistów!

SzooGun Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-24 01:47:23 /


Dobra, garstko, a teraz proszę o pomoc i to konkretną!
Sprawa jest taka: mam problem przy rozruchu silnika właśnie z szufladą. Odpalony i nagrzany silnik zachowuje się ok ale rozruch to katorga! Odpalam i silnik zaskakuje (nie na tyk, rozrusznik kręci kilkukrotnie) ale na bardzo bardzo niskich obrotach. Ssanie się nie załącza. Silnik się cały telepie i ma się wrażenie, że zaraz zgaśnie. Jak nacisnę pedał gazu to silnik od razu gaśnie. Nie ma żadnych strzałów z rury wydechowej czy dziwnych dźwięków, po prostu zdycha :/ Odpalam raz jeszcze i to samo - obroty bardzo niskie i telepanie. Potrafi tak chodzić 3-4 minuty. W tym czasie nie mogę dotykać gazu bo zdechnie. Ale jak odczekam to po kilku minutach muszę wcisnąć gaz w dechę, robi sobie wrrrruuum i gaśnie. Jak go odpalę raz jeszcze to tym razem zaskakuje jakby ze ssaniem, bo obroty są wysokie (wyższe niż po uzyskaniu temp. norm.). Nie piszcie: "w czym problem, przecież odpala" tylko napiszcie co jest grane, bo boję się, że jak nadejdąwiększe mrozy to zaczną się jaja z rozruchem. Czemu nie reaguje na gaz i gaśnie? Dodam, że kable mają 10 tysi przebiegu (oryginalne Motorcraft), świece też (Bosch). Silnik nie pali oleju, troszkę dymku leci przy rozruchu (czyli uszczelniacze). HELP!

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-25 15:35:58 /


rozbierz automat ssania, wielce prawdopodobne że zawieszaja Ci się tłoczki od podciśnień. Możesz sie pokusić o rozebranie go całego i przedmuchania tego miliona kanalików co tam są

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-25 15:58:42 /


Dużo jest z tym babrania? Bo mam dwugardzielowego Webera (nie wiem czy w lepszym stanie) i się zastanawiam czy nie zapakować. Druga sprawa to taka, że takiej szuflady jeszcze nie rozbierałem i jak coś spieprzę to kurcze... A jeździ ok (nie licząc odpalania)...

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-25 17:35:59 /