logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » kupowanie samochodu » Czy warto to kupić?

Czy warto to kupić?

Witam, odnoszę do tego auta:
http://www.allegro.pl/item438220837_ford_taunus_1973_oldschool_od_1_zl_bcm.html

Taunusy podobają mi się od paru ładnych lat, szukam auta takieco co nie wymaga na sam początek np 2 lata jakiś poważnych modyfikacji zw z blacharką itp. Dodam ze jestem uczniem jeszcze:P, nie mam stałych dochodów i czy warto kupić takie piękne autko?

I ile mnie tak około wyniosą podstawowe koszty zw z tym autem?

qmaczo / 2008-09-15 22:51:17 /


polecam przeczytać; clasicauto numer 25 strona 8.

nmd / 2008-09-16 00:57:08 /


Jak nie masz stałych dochodów to chyba ciężko będzie utrzymać jakikolwiek samochód, a co dopiero trzydziestoletniego taunusa.....

UglyKid Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-16 07:29:51 /


zawsze warto, części mechaniczne drogie nie są, obejrzyj dział ogłoszeń i sam zobaczysz co ile kosztuje, ubezpieczenie 2.0l taunusa tez nie jest duże, pewnie coś około 500-600zł gdy posiada sie komplet zniżek. Ja teraz za capri OC muszę zabulić jakieś 650zl , przy maksymalnych zniżkach + zwyżka za wiek. Pewnie gdybym mieszkał na jakimś wypizdowiu to by było jeszcze mniej, a wawie np jeszcze więcej. Zanim kupisz przelicz ile miesięcznie wydasz na paliwo, ile możesz odłożyć na części eksploatacyjne, klocki, przewody, olej i inne pierdoły, pogadaj ze starymi czy pomogą ci z oc , tak żebyś na ich zniżki ubezpieczył i zdecyduj. Polecam bo zabawa fajna a i ludzie świetni.

Kohito_PS Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-16 07:54:07 /


Prosze cie! ja mam dwa taunusy jestem na utrzymaniu rodziców i jakos daje rade :D

Cinekas 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-16 08:46:43 /


Ale spoko.... Ja nie lubię się o nic prosić, więc kupiłem samochody wtedy, kiedy było mnie na nie stać i kiedy wiedziałem ze będę w stanie je utrzymać. To tyle. Ale każdy ma inne podejście...
Dla mnie większa satysfakcja.