logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » off-topic » Witam sie ;] jestem tu nowy :P

Witam sie ;] jestem tu nowy :P

Witam

Urodzilem sie - hehe jak kazdy ;] . Dobra mniejsza z tym , mam bzika na punkcie starych samochodow ... . Co do Capri ... chcialem miec chce ale to przyechodzi z wielkitm trude ale w tym temacie nie powiedzalem ostatniego slowa . W chwili obecnej poruszam sie Renault Fuego 1,6 Turbo ( to takie francuskie cos ;] paskudne swiszczace szubkie , ale ma swoj urok ) rocznik urodznia tego mojego cudaczka to 84 ( heh szczeniak przy niektorych capri . A teraz co o mnie czyli zasadniczo najwazniejszej postaci tego watku ;] , urodzialem sie w 84 tak jak moje frugo ;] .. jestem Studentem Politologii , moeszkam w Ostrowcu Swietokryskim , to jest 60 km od kielc , jestem ladny mily spympatyczny otwarty na nowe znajomosci i do tego skromny ;P . Lubie imprezy w gronie ciekawych ludzi .. ;]

Pozdrawiam i caluje Wszyskitch na tym Forum

P.S. Dodaje kilka zdjec ;] na pierwym jestem ja na na pozostalych jest moje frugo ;]

Sergiusz / 2004-01-08 23:22:51 /


Witam witam, ale stary współczuje Ci ... bo tego typu wątki nie są tolerowane :P ale witam :)

P.S Mnie nie całuj, ale miło, że tak czy innaczej wyrazasz swoje emocje :)

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-01-08 23:29:09 /


czesc :]

a no z tymi watkami bywa roznie :) pamietam jak bylo z moim ;) pfff

zagatka / 2004-01-08 23:52:56 /


YYY Dostanie mi sie ;~( . Jejku myslalem ze mnie wszyscy wycaluja i powitaja chlebem i sola ;] . No coz co kraj to obyczaj , mam to szczecie ze witac bede sie tylko raz ;] i dalej bede tu prowadzil spokojny , wesoly , sielnakowy zywot ;] . A co do calowania to fakt male sprostowanie , dotyczyly one piekniejszej czesci klubu ;] ( Niewiasty dla wiadomosci jestem wolny :* ).

Sergiusz / 2004-01-09 00:11:51 /


Siema, witam w gronie zapalencow. Skoro tak bardzo tego chcesz to obys szybko przesiadl sie do jeszcze szybszego Caprika.