logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Prośba o pomoc do znawców tematu;)

Prośba o pomoc do znawców tematu;)

Drogie Panie i Panowie;)
Zwracam sie do Was z prośbą o pomoc dla mojego kolegi. Sprawa dotyczy fordowskich silników 1,6 (kent, pinto, zetec). Potrzebne mi sa dokładne dane dotyczące budowy tych silników tj.: dokładna pojemność skok X średnica, oznaczenie silnika sposób zasilania (gaźnik,wtrysk jedno-wielo)jaki rozrząd ilezaworów, długość korby, promień wykorbienia (jak ktoś zna). Z góry dziekuję.
Pozdrawiam.

xaveruf Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-10-13 13:37:37 /


Pinto jest tu:
http://www.capri.pl/garage/engine-1600-r4

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-10-13 13:42:24 /


Dzięki bardzo ;) to może teraz ma ktoś link do kenta i do zeteca;)

xaveruf Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-10-13 16:58:43 /


Kent

http://www.capri.pl/capri/mk1-gb-1600

Pojemność, średnicę i skok masz


OHV (łańcuch rozrządu) , 8 zaworów, komora spalania w tłoku - płaska głowica ...

zasilanie gaźnikiem - jedno, dwugardzielowym , podwójnymi gaźnikami ....

zapłon stykowy albo bezstykowy z elektronicznym modułem ...




Występował tez jako DOHC 8v z rorządem na pasku :-P były też zestawy uturbiające ....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-10-13 23:07:48 /


Mike - poprawka - jeśli na pasku, to DOHC 16v.
Kent 116E z głową DOHC 8v miał rozrząd łancuchowy i fi tłoka 82.55mm.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-10-13 23:48:44 /


Zgadza sie - na pasku to już BDA 16v , TwinCam 8v był na łańcuchu - zadziałało uproszczenie ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-10-14 01:00:13 /