logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Mam problem z wyregulowaniem silnika, nie chodzi ani na benie ani na LPG

Mam problem z wyregulowaniem silnika, nie chodzi ani na benie ani na LPG

Jak w temacie, problem powstal po wymianie silnika ze sierki 2.0 EFI. Tylko ze w moim tauniaku zamiast szprycy ze sierry znalazl sie gaźnik webera z innego taunusa i tu powstal problem. Na tym gazniku i na wszesniejszym silniku zrobilem jakies 7 tys km i bylo wszystko ok dopiero po wymianie silnika są klopoty. W warsztacie koles spedzil pól dnia i w sumie nie powiedzial konretnie co jest. W prawdzie silnik przed pierwszym odpaleniem nie jeździl od ok 4 miesiecy,ale i tak nie wiem co moze byc. Nie mozna ustawic wolnych obrotów albo sie wkreca na jakies 2000 albo gaśnie.Nie mozna rózniez ustawic poprawnie zaplonu. I tak sie dzieje i na benzynie i nagazie.Łapal lewe powietrze ale gdy to juz zostalo usuniete dalej sie zachowuje byle jak. Co mam zrobic?? Pomóżcie!! Silnik pracuje tak jakby nie palil na wszystkie gary ale byly wymienione przewody wys napiecia i swiece wiec juz nie wiem co moze byc. Mechanik powiedzial ze trzeba wyregulowac zawory ale przed wymiana silnika chodzil on w sierce i nawet dobrze sobie radzil. Przepraszam ze sie tak rozpisalem ale juz od 2 tygodniz tym walcze i jestem zrospaczony bo naprawde nie wiem co moze byc.

rafdem / 2004-04-09 18:22:13 /


Silnik 2.0 OHC EFI ma inne kanaly dolotowe, byc moze ze przykrecajac kolektor od gaznikowego nie udalo sie zakryc do konca dolotow, i teraz silniczek zamiast gaznikiem ciagnie powietrze miedzy glowica i kolektorem. Objawy - nierowna praca, jakby nie na wszystkie garki...

Mysza liil (EM) / 2004-04-09 20:05:00 /


hehe..to co to za warsztat ze zaplonu nie moga ustawic????
ale przyczyny tez bym szukal w roznicy kolektorow...napisz jaki kolektor wsadziles do tego efi??

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-04-09 20:40:18 /


Kolektor pod nowy silnik wsadzilem ze starego silnika z okrągłymi otworami takimi jak w silniku gaźnikowym (na szprycy ma male wypustki)ale mysle ze powietrza spod kolektora nie ciągnie poniewaz specjalnie z tego powodu dorobilem uszczelke z metalowymi okuciami wokół otworów ssących

rafdem / 2004-04-09 23:02:07 /


jak na gazie i benzynie nie ma wolnych to na 1000% lewe powietrze.
1. podłączyłeś wąż od serwa?
2. podłączyłeś odmę do kolektora?
3. kup sobie zmywacz do hamulców i psiknij na połączenie kolektor- głowica, w ogóle na całą stronę ssącą silnika i jak podwyższy pobroty to ma lewe powietrze.
4. komprechę ktoś mierzył?
5. jaki założyłeś aparat zapłonowy?
6. jak nie dasz rady to wpadnij do mnie (bez wolnych tyle to dasz radę). Miałem podobny przypadek ostatnio i chyba wiem co mu dolega.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-04-10 13:48:54 /


Tak!! Na dodatek to ja a właściwie moja grandzia była tym przypadkiem!! Teraz chodzi jak złoto!! A wszystko dzięki Grandziarzowi!! Chwała Mu za to!!

Ludwik 3M Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-04-10 13:51:18 /


Do Grandziarza: węże wszystkie ok, aparat zaplonowy od starego silnika (1,6), odma tez jest podłączona, co do psikania na kolektor to pod kolektorem jest uszczelka z metalowymi okuciami zeby nie przepuszczac powietrza, wydaje mi sie ze to moze byc wina gaźnika, na benie nie idzie zbic go z obrotów i wali do drugiej gardzieli (gaźnik weber) paliwo, nie wiem na razie szukam gaznika na podmianke i sie zobaczy jak nie juz nic nie pomoze to chyba skorzystam z twojej propozycji i wpadne do ciebie :)

rafdem / 2004-04-10 17:31:54 /


Wyczyść i nasmaruj aparat zapłonowy - sprawdź równierz czy "lekko pracuje" pocdiśnienie. Po paromiesięcznym leżakowaniu aparat zapłonowy mógł zarosnąć i nie działa prawidłowo.

314TeR Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-04-10 18:15:38 /


Miałem u siebie podobn a jazdę 2.8 z Solexem. Przyczyną było lewe powietrze. Diagnoza - luz na przepustnicy, sprawdź. Pozdrawiam

Śmietan / 2004-04-12 15:29:52 /


Doszla jedna ciekawa rzecz w moim samochodzie. Otóż okazalo sie ze nabenzynie na wolnych obrotach paliwo leci w obydwie gardziele jak szalone i nie mozna go zbic z obrotów. Czy to moze bys wina gaznika ze nie mozna go ustawic na normalne obroty??

rafdem / 2004-04-13 09:51:08 /


A nie masz dziury w pływaku? To typowy objaw.

Ramboost Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-04-13 11:28:39 /


a zamykają mu się w ogóle przepustnice????

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-04-13 13:22:32 /