logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » tematy prawne » Uwaga nie płacący OC!

Uwaga nie płacący OC!

Pewnie niektórzy już to czytali, ale pewnie nie wszyscy. Zaostrzają się kontrole OC! Źródło: Wirtualna Polska.
http://ubezpieczeniowy.wp.pl/wiadomosci.html?ver=w&hor=1&p=2&POD=2&wid=5221366&ticket=1305374633539803wDpWTy3ActTDG9mFiio53UpnJ2qUAYWosN18Xbl2YgFwT6RqyrCvSTQxUtn7%2BB%2Fcgx3dL%2FytP%2BgIz6PCxe98YRogrxlDXx%2FA2SWZ3A0HEbbVpt7YsStABO6IEFBxyr1J

/ 2004-05-06 21:06:56 /


Czytać przed wysłaniem, do ciężkiej cholery! Troszkę mi niepoprawnie pod względem gramatycznym wyszło. Sorry!

/ 2004-05-06 21:08:47 /


Nie rozumiem o co chodzi .Na mój chłopski rozum (jestem rolnikim dokumenty do wglądu na najbliższym zlocie ;-))) nie jest normalny ktos kto jeździ bez ważnego OC.Jak płacić OC od starych aut było tu opisane x razy więc jak myślę Nas ten problem nie dotyczy .

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-05-06 22:14:27 /


ale wg tego problem mogą mieć osoby które remontując swój samochód niepłacili nawet przed przerejestrowaniem i inne takie sytuacje jak zagubiona karoseria i silnik a formalnie samochod jest...;P:)

crapi Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-05-06 22:41:33 /


Znam osobiście całą kupę ludzi którzy jeżdżą bez OC, bo jakoś do roboty muszą dojechać. Są NORMALNI, tylko dla dzieci na chleb nie mają.

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-05-06 22:45:46 /


A ja panowie Moją Grandzią
Jeździłem bez OC od września 2003 do kończ kwitnia 2004 i nigdy mnie nie zatrzymali .
ale jak czlowiek uczy się jeździć wtedy!!!!!!
Na ale dość tego już mam wszystko.
Za dużo wrzodów na żołądku od tych wrażeń!!!!!

CORONER Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-05-06 22:51:49 /