logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » elektryka » Demontaz mechanizmu wycieraczek

Demontaz mechanizmu wycieraczek

Witam wszystkich !
w mojej trojce prawe (siedzac w srodku) ramie wycieraczek jest troche wyrobione w tym osadzeniu na podszybiu przez co wycieraczka podczas pracy drzy i - z braku bardziej adekwatnego okreslenia - pierdzi, co jest strasznie meczace na dluzszej trasie. I tu pytanie : czym ten luz moze byc spowodowany? jakas niedokrecona sruba (jaka?) czy moze jest tam jakis gumowy wyrobiony elelment?
i jak sie do tego zabrac?, znaczy do demontazu tego wszystkiego w celu naprawy.

Pozdrawiam was i dziek za pomoc.

fireone / 2004-05-19 13:06:21 /


Zdejmij wycieraczke i sprawdz czy ten wielkolkin na który jest wetknieta i przykrecona nie jest wytarty, albo moze poprostu nie jest dobrze dokrecona?

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-05-19 13:20:46 /


nie
wielokilin jest ok
calosc lata wszystko co wystaje ponad blache jest luzne

fireone / 2004-05-19 14:00:52 /


no to trzeba wyjąć rozebrać i jakąś tulejkę tam wstawić. Raczej bez tokarza sie nie obejdzie:)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-05-19 14:03:54 /


a bedac przy wyjmowaniu tego wszystkiego....duzo roboty? cala tapicere trzeba zdjac???

fireone / 2004-05-19 14:38:28 /


trzon wieloklina jest przykrecany sruba chyba pod klucz 22.....i tam moze byc luz...mialem tak w taunusie...chcialem to dokrecic a on caly sie obracal ze sruba.....wiec od spodu musialem czyms przytrzymac i dopiero dokrecac.......moze przez to ci lata..?
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-05-19 14:43:30 /


te oski wychodzace z podszybia przechodza przez tuleje, to sie zazwyczaj wyrabia, wydaje rozne dzwieki i przepuszcza wode do srodka

mam oryginalne miedziane tulejki jakie tam sie wciska (cos jak panewki), kosztuja 15zl szt, troche drogo jak za taka pierdolke, ale tokarz zrobi gorzej i skasuje podobnie
potrzeba ich 4szt, po dwie na strone

musisz do tego rozebrac spora czesc deski rozdzielczej

warto pozniej zadbac o gumowe uszczelki oslaniajace te tuleje, nie mam juz oryginalow ale to wystarczy wyciac z detki

jesli masz juz tak wyrobione ze tulejki zniknely i zaczelo pilowac obudowe to moze trzeba bedzie kupic inny mechanizm w lepszym stanie

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-05-19 14:58:11 /


oki chopoki dzieki
mam nadzieje ze to tylko sruba a jak nie to w ktorys weekend bedzie piwko i srubokret hehe
dzieki
narra

fireone / 2004-05-19 15:23:02 /