logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » zawieszenie » Gdzie w Poznaniu regeneracja drążka kierowniczego...

Gdzie w Poznaniu regeneracja drążka kierowniczego...

Gdzie w Poznaniu wyregenerują mi drążek kierowniczy, bo ma już spore luzy. CHodzi i drążek od Capri MK3.

Piotrek PCK / 2004-06-19 23:21:24 /


Tego sie nie regeneruje. Jak chcesz szybko jezdzic i dlugo zyc to kup nowy. Jesli nie ma do capri sprobuj z innego forda (ja w gradzi mialem ponoc z mondeo ;D )

Mysza liil (EM) / 2004-06-19 23:49:55 /


No... chyba mi chodzi o przekładnie kierowniczą, bo drążki to chyba te małe przy samych kołach są ;) wybaczcie, ale moja znajomość nazewnictwa części jest nikła ;)

Piotrek PCK / 2004-06-19 23:53:45 /


końcówki drążków kupisz u chudera, lub w mw-auto na głogowskiej

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-06-20 00:48:51 /


"te male przy samych kolach"...to koncowki drazka kierowniczego
idac dalej masz sam drazek kierowniczy ktory wchodzi w przekladnie(kolumne) kierownicza i tam tez moze byc lub tak jak na koncowce
drazkow sie nie regeneruje tylko wymienia , koncowke mozna zregenerowac na upartego zalezy jak masz...czy z regulacja(sruba) od spodu czy nie..???
lub mozesz miec takze luz na samej kolumnie..ale to juz gorsza sprawa..:)
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-06-20 07:31:44 /


Tak, tak :) chodzi mi o przekładnie kierowniczą, gdzie to zregeneruje w okolicach Poznania najlepiej?

Piotrek PCK / 2004-06-20 12:12:28 /


zakrzak, kolumna kierownicy idzie od przekładni kierowniczej do kierownicy.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-06-20 12:47:24 /


Przekladnie zregenerujesz najlepiej sam:) pod gumowymi manszetami z kazdej strony masz kielich i przeciwnakretke zabezpieczone bolcem
Dokrecajac calosc redukujesz luz miedzy drazkiem a przekladnia.
Najlepiej odkrec, wywal bolec, dokrec kielich i zabezpiecz kontra.
Jak wyjmiesz drazek sprawdz czy gruszka nie jest juz trojkatna albo jakas inna:)
A luz w samej przekladni redukujesz dokladajac albo wyjmujac (nie pamietam) metalowe kolka spod pokrywek w przekladni (tam gdzie wchodzi kolumna kierownicza).
No i przygotuj sobie smar, u mnie byl grafitowy.
Ja przekladnie zdejmowalem, ale od biedy da sie to chyba wszystko zrobic bez wyciagania przekladni.

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-06-20 15:24:26 /


Tak w ogole to polecam skontrolowanie stanu gum przekladnia-belka oraz koncowek drazkow... to nie kosztuje duzo, a roznica w prowadzeniu ogromna. Gumy ze sklepu na Koscielnej (kolo Nissana), koncowki z MW-Auto, ze sklepu z fordogratami na Koscielnej (mieli od reki, naprzeciwko Dynamixu), albo od Chudera/Camaro.

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-06-20 15:28:24 /