logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » jaki najlepszy tylny most?

jaki najlepszy tylny most?

Witam mam Dziobaka z silnikiem 2.8 v6 i chcialbym sie dowiedzieć jaki most byłby najlepszy do jazdy po miescie jak i na dluższa trase? i jak moge sprawdzić jaki ma przełożenie most? gdyz mam dwa ale nie wiem z jakim przełożeniem,teraz na tym moscie który mam załozony przy skrzyni 4-biegowej predkość v-max 120km/h;Pz góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam:)

majkel1993 / 2011-06-29 22:59:37 /


v max 120 to albo cos z licznikiem albo silnikiem:P

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-29 23:00:56 /


no niekoniecznie ... albo trafił most 4,44 - jak ostatnio Marian Samo Zlo w swoim kombiaku i przy 120/h może mieć już takie obroty, że nie słyszysz własnych myśli ...

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-29 23:10:40 /


no wlasnie tak jest musze sprobowac wlozyc skrzynie 5-biegowa.

majkel1993 / 2011-06-29 23:13:45 /


Przelozenie sprawdzasz liczac ile obrotow polosi przypada na jeden obrot ataku. W trasy najlepsze sa dyfry o jak najnizszym numerycznym przelozeniu.

Hektor / 2011-06-29 23:25:04 /


otwórz dekiel dyfra - jeśli nie ma tabliczki na którejś śrubie

na wieńcu jest napisane jakie to przełożenie...
Najdłuższe mosty do Taunusa to chyba 3.44 miały - z "dużą główką"
5cio biegowa skrzynia też pozwala w trasie jechać z niższą prędkością obrotową silnika...

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-30 00:46:03 /


Najlepszy będzie najbliższy fabrycznym przełożeniom ..... ponieważ dziobak nigdy nie miał 2.8 v6 seryjnie to i mostu 3,22 czy 3,09 nie stosowano .... najdłuzszy obsługiwał silnik 2.0 i 2.3 V6 a miał przełożenie 3,44 i to jest poszukiwany towar ..... do 2.8 jest nieco krótki , ale ze skrzynią 5 biegów daje rade ....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-30 00:55:35 /


Przy zestawieniu Silnik 2.8 skrzynia 4 Typ E opony 205/60 most 3.44 masz na 4 biegu:

2000 obr -> 60 km\h
3000 obr -> 90 km\h

w super opływowym capri;) bo nie wiem jak tam kredensy:p

Piosiu. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-30 08:58:30 /


a co ma do tego opływowość, najwyżej przy tej samej prędkości będzie musiał więcej gazu dać

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-30 10:04:12 /


oj wiem :)

Piosiu. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-30 12:06:12 /


a przy jakim moscie bylyby mozliwe predkosci ok.150km/h i wieksze?

majkel1993 / 2011-06-30 20:35:21 /


Najpierw sprawdź jakie przełożenie masz w swoim moście, może to nie jego wina. Jeśli nie masz blaszki z oznaczeniem przy moście to policz ile obrotów koła przypada na jeden obrót wału

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-30 20:45:02 /


mam uszkodzony most to zaraz pojde zobaczyc bo samochod stoi u mechanika teraz;)

majkel1993 / 2011-06-30 20:52:58 /


yyyyy coś namieszałem, na odwrót ma być, ile obrotów wału na jeden obrót koła

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-30 20:59:30 /


no niestety dzis nic nie sprawdze bede moze w sobote mial samochod na podnosniku to zobacze

majkel1993 / 2011-06-30 21:04:58 /


a jeszcze napisz jaki masz rozmiar opon

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-30 21:08:24 /


opony 195/50/R15

majkel1993 / 2011-06-30 21:55:54 /


przy takich dużych kołach, moście 3.44 i skrzyni 5b bedziesz miał : 100km/h ok 2500obr , 120km/h ok 3000 obr , 140km/h przy ok 3500. skrzynia 4b + ok 600 obr/min. (prędkości faktyczne, a nie licznikowe). silnik spokojnie da rade, a nawet jak dla mnie sporo za krótkie przełożenie, ale szybszego w taunie nie było.

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-30 22:24:30 /


Można przełożyć bebech z 3.09/3.22 od Caprika tylko za co :)

Konar / 2011-06-30 22:28:05 /


3.44 jest bardzo fajny , zwłaszcza na mokrym jak do trójki próbujesz złapać przyczepność tylnych kół :-PPP tez moim zdaniem jest nieco za krótki przy 2.8 i więcej silnika --- ale daje sobie rade :-)) Autostradą można po cichu mknąć 120 ... po mieście jest bardzo elastyczny choć czasem zastanawiam się po co jest jedynka :-P

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-30 22:34:05 /


czasem?? ja odkryłem po co. możesz stanąć , delikatnie hamulec, jedyna , 1300-1500 obr, puszczasz sprzęgło i możesz liczyć obr. kół :)

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-30 22:38:42 /


a jaki most byscie polecili zeby zalozyc do takiego samochodu/lub jaki byscie zalozyli gdybyscie mieli takie auto?

majkel1993 / 2011-06-30 22:58:33 /


wszystko zależy od kasy, relatywnie tani i szybki jest 3.44, ale opcja konara jest lepsza, choć pewno z 5 razy droższa :)

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-30 23:04:37 /


Mam takie auto :-)) No i most 3.44 to najlepsza i najprostsza opcja .... bo został stworzony do Taunusa i wszystko pasuje. Ale można tez spróbować przypasować most od Mustanga 79-92 dorabiając a właściwie przerabiając mocowania wahaczy żeby pasowało w Taunusie .... No i trzeba mieć taki most z długim przełożeniem ... a to droga opcja ....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-30 23:13:10 /


nie masz za bardzo wyboru. Poluj na największy taunusowy 3.44 i do tego skrzynię 5b. Co oczywiście nie oznacza, że możesz Taunusem latać po 150, tylko przy prędkości 100-120 będziesz miał jeszcze rozsądne obroty. Jeśli oczywiście nie chcesz się za wcześnie rozstać ze życiem. Jeżeli natomiast myślisz o zapier ... po 200/h to od razu zmień taunusa na jąkąś hondę accord, czy inne bmw i nie zawracaj gitary ...

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-30 23:13:11 /


Dzieki wilekie wszystkim za pomoc:)zdecydowalem sie na 3.44;p

majkel1993 / 2011-06-30 23:27:49 /


Most dana z volvacza, masz szperę i jest praktycznie niezniszczalny , no ale dla chcącego nic trudnego. W klubie jest co najmniej jedna osoba która temat przerabiała , trochę cięcia i spawania ale chyba efekt zadowalający.
http://people.physics.anu.edu.au/~amh110/Diff_LSD/diff_lsd_volvo_dana.htm

ste-fun Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-07-01 08:19:53 /