logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Brak smarowania na klawiatórze w V6

Brak smarowania na klawiatórze w V6

Witam.
Potrzebuje pomocy.
W moim Taunusie z 1978 silnik 2.3V6 niedawno zakupionym niema smarowania olejem na klawiaturz, prawa głowica. Co może być przyczyną. Nie mam doświadczenia w tych silnikach. To mój pierwszy Taunus. Klawiature zregenerowałem, nowy wałek z stali nierdzewnej przehonowane otwory pod nowy wałek. Niechcę żeby zatarła się ponownie.
Z góry dzięki za pomoc
robson105

robson105 / 2004-09-18 00:00:21 /


zużyte panewki wałka rozrządu.. jeśli planujesz reanimować silnik to czeka Cię szlif wałka rozrządu i obsadzenie nowych panewek... = spore koszta.. do tego niestety można się spodziewać że na samych panewkach wałka rozrządu, remont się nie skończy!!


mozna również dorobić pewien patent i dobić silnik do końca a potem wymienić... szczegóły w
http://www.capri.pl/forum/414354f321927

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-09-18 00:11:54 /


przeglądałeś?
http://www.capri.pl/forum/414354f321927
http://www.capri.pl/forum/3f3dda45bc308
http://www.capri.pl/forum/3cc862b233852
może coś podpasuje

Rydzu liil Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-09-18 00:18:12 /


Trójkąt był szybszy :) pewnie mu to z pucharu zostało :)

Rydzu liil Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-09-18 00:19:22 /


Dzięki za szypką odpowiedź.
Nie jest to zbyt optymistyczne, ale wiem o co chodzi i gdzie kombinować,
Prawdopodobnie wymienie panewki, nie lubię pół środków.
Pozdrawiam
robson105

robson105 / 2004-09-18 01:43:49 /


ciekawy jestem ile kosztowalo dorobienie walka klawiatury z nierdzewki?

nowy oryginal kosztuje okolo 160zl

sprawdz tez pompe oleju

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-09-18 09:27:34 /


Dorobienie nic mnie nie kosztowało, zrobiłem wałek w pracy w 2 godziny.
Zdecydowałem się na dorobienie z powodu iż otwory wdŹwigienkach były wyrobione, ja otwory wyhonowałem i średnice wałeka wytoczyłem do otworów w dźwigienkach.
Owalność na wałku w 0.02mm to samo w otworach dźwigienek.
robson105

robson105 / 2004-09-18 10:40:54 /


zrobienie nowych panewek walka rozrzadu niejest az tak kosztowe bo panewki same w sobie nie sa drogie ale dochodzi koszt uszczelak(rozrzadu i klawiatur)i szlif walka oraz zalozenie nowych panewek w glebi bloku co jest chyba najtrudniejsze:)
z tego co sie kiedys dowiadywalem to wyszlo by jakies 400-500 zl
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-09-18 11:26:29 /


jak chcecie wymienić panewki na wałku to przywieżcie mi goły blok i nowe panewki ,wymienie za 100zł

monter25 / 2004-09-18 11:52:00 /


się dołączę...mam dwie klawiatury dodatkowo do silnika 2.8 i pytanie w jaki sposób rozpoznać, że otwory w dzwigienkach są wyrobione..jakie objawy...może z nudów...naprawię w swoim Capri...czekam i dziękuję

Albi_Poznan / 2004-09-18 12:02:40 /


Bardzo prosto. Trzeba przesunąć dźwigienkę na wałku i sprawdzić wałek w tym miejscu. Jak wałek jest wyrobiony w tym miejscu co pracuje dźwigienka, to na 100% otwory w dźwigienkach są wyrobione. Albo rozebrać klawiature, w przypadku 2.3v6 wybić kołki zabespieczające z wałka pościągać i sprawdzić rozebrane.
5 minut roboty

robson105 / 2004-09-18 12:12:04 /


jeszcze prosciej - wyjac popychacz i sprawdzic czy konik pracuje gladko w gore i w dol, czy kiwa sie tez na boki.

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-04-07 00:22:50 /