logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » dymi z pokrywy zaworów

dymi z pokrywy zaworów

czołem ekipa
wczoraj robiłem gaźnik - gość zdjął wąż z pokrywy zaworów i okazało się że z otworu w pokrywie dość mocno dymi
glowice były robione, pierscienie, tloki, cylindry ok, jeszcze sprawdze kompresję
co o tym myślicie???

Maciasek_3M / 2002-09-03 09:54:27 /


Sprawdź kompresję - podejrzewam pierścionki :(

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-09-03 09:56:50 /


ja niestety tez
ale łachy co rozbierały silnik obiecywały że pierscionki ok
dzieki za płytę - chuder rulez ;))

Maciasek_3M / 2002-09-03 09:59:55 /


Nie na temat, ale słyszałeś o przygodach Chudera ?

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-09-03 10:03:01 /


Co takiego przydarzyło sie CHUDER-owi?
pozdr.

Guti_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-09-03 10:25:33 /


CHUDER - dodaj coś :)

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-09-03 16:31:31 /


yo aha no i masz tego swojego mechanika
jak masz przedmuch to pierscionki beda u mnie przeciez bylo identycznie
moe na 2 tlokach zle zalozyl i juz dupa zbita:(
a chuder cos wspominal ze skrzynie rozplcelowal w 4 miejscach-ostry z niego zawodnik
Maciek musimy sie ustawic i wiesz...bo mi sie konczy cierpliwosc:)
na gazie

Hoover 3M / 2002-09-03 17:19:25 /


Witam
co u mnie sie stalo a takie tam drobne awarie
otoz jak wracalem znad moza to mi rozerwalo skrzynie w 4 miejscach rozrusznik pekl i do domu wracalem 60 kmh na skrzyni bez oleju i z wibracjami powyzej 60 kmh
a przycyna bardzo prosta po przemysleniach zalozylem kolo zamachowe ze sprzeglem od 2.0 V6 do 2.3 V6 i to kolo zamachowe bylo zle wywazone przy predkosci powyzej 140 cale auto wpadalo w wibracje skrzynia pekla przy 160
no i na niedomiar tego podaczas powrotu dostalem mandata 1000 zl za nagminne przekraczanie predkosci i wyprzedzanie na podwojnej ciaglej pod gorke policjat zkiwtowal to tym ze jak bym mial jeszcze czym przycisanc to rozmumie ale takim autem i to jeszcze dymiacym na gazie to nie zabardzo a ja do niego jak wy macie tu 190 koni to co ja tam moge wam uciekac. no i tyle sie wydarzylo ale sie zyje dalej pozdrawiam

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-09-04 01:18:24 /


jeśli wymieniane miałeś pierscienie to dymi ci bo pewnie padły ci góre pierścienia a moze dolne tak czy siak musisz sprawdzić ciśnienie jak masz około 9,5 -11 to się nie przejmój

Albi_Poznan / 2002-09-25 13:02:19 /


zmierzyłem sobie ciśnienie bo ostetnio źle się czułem
9.5-10-9.3-9.8-9.2-9.5
i co myślicie?? robić pierścionki??

Maciasek_3M / 2002-10-22 13:59:21 /


jakbędziesz miał poniżej 8 to warto robić a jakmasz 8 i wyżej to jest oki

Albi_Poznan / 2002-10-22 14:54:07 /


Jak dymi to pierścionki lub "wielkie" progi masz już na tulejach. Mi 1,6 pinto kiedyś też dymił z korka w pokrywie, załorzyłem nowe pierścionki i było to samo. Zmiana bloku pomogła od razu, bo na poprzednim progi już były bardzo duże.

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-11-05 15:20:41 /


Podepnę się tutaj.

2,0 OHC pinto, dymi z korka oleju powyżej 4000obr/min. - minimalnie. Na wolnych i do 4000obr/min jest w porządku.

Jak myślicie czy to już kres pierścionków się zbliża, są nowe uszczelniacze zaworowe. Dodam , że silnik długo stał, a przed tym staniem ktoś jeździł chyba na 5 litrach oleju, bo stan na bagnecie był ponad 1 cm nad maksimum :)

Teraz jest nowy olej(mineralny castrol), stan na bagnecie w porządku. Czy to możliwe, że zapieczone są pierścionki, a jeżeli tak to czym je wyczyścić(jakiś dodatek do benzyny może ,albo do oleju). Pomóżcie, bo nie chcę rozbierać na darmo całego silnika.

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-01-25 13:10:58 /


Myślę, że jeśli długo stał - to po prostu niech chwilę pochodzi. Jeśli po kilkuset km nadal tak będzie, to wtedy się martw.

bartozłomero Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-01-25 14:01:53 /