logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » instalacja gazowa » Przerywa na gazie czemu?

Przerywa na gazie czemu?

Witam,
Mam taki problem, Od jakiegoś czasu zauważyłem że autko na gazie zaczeło mi przerywać. Odpala ok nawe jak jest zimno.Trzyma obroty niskie ok. Ale w czasie jazdy wciskając gaz autko reaguje tak jak by sie dławil, dopiero gdy wcisne gaz do dechy to idzie bez problemu. autko na gazniku i takie dławienie nie zawsze mu sie zdaża czasem idzie ok.
Prosze o pomoc co może byc przyczyną

Dacjanus / 2004-11-30 06:37:41 /


cos z dolotem powietrza lub moze przepustnica w gazniku ci sie zacina :)
lub moze byc cos z zaplonem? ciezko powiedziec
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-11-30 07:15:37 /


sprawdź szczelność układu ssącego, puszki filtra powietrza.. a potem podjedź do jakiegoś gazownika na regulacje..

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-11-30 08:29:10 /


Wyrzuć gaz i tankuj benzynę to nie będziesz miał problemów - pozdrowienia z Poznania.

Albi_Poznan / 2004-11-30 09:20:51 /


dokladnie! plac panstwu podatki badz glupcem i plac!
nie wazne ze wynosza 100..150 czy 200% !!!
wywal gaz i plac :P przeciez ktos musi im nabijac kabze!
albi daj spokoj co?jeden post ci nie wystarcza??

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-11-30 10:40:10 /


Dziekuje wszystkim za odpowiedzi, bede próbował

Jeszcze raz Dzięki

Dacjanus / 2004-11-30 11:21:41 /


w gazie też jest podatek - życie to jeden wielki podatek
i co sie mam z tego powodu powiesić ??

zakrzak nie przesadzaj


zanim zaczniecie odpowiadać na gazowy post sprawdźcie czy dotyczy chociaz starego Forda .....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-11-30 14:53:14 /



MikeB4
Moje pytanie jest czysto grzecznościowe. Inteligentni odpowiedzieli inteligentnie i rzeczowo i na temat.

Mam problem i po prostu zadałem pytanie.

Pozdrawiam

Dacjanus / 2004-11-30 16:12:55 /


grzecznościowych pytań tu jest bardzo dużo - o primerze fronterze cc700 golfie II i innych ...... poszukaj to zobaczysz

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-11-30 21:44:30 /


sprawdź kable wysokiego napięcia, jesli maja przebicie to czasem zapłon gazu wystepuje w kolektorze ssacym i wtedy autko przerywa

paulo_05 / 2005-10-19 09:31:38 /


mam pytanko FC MkI 2.3v6 kiedy jest sucho na gazie jezdzi bez problemów ale jak jest bardzo wilgotno lub pada deszcz przerywa dusi sie i rózne takie akcje kiedy sie rozgrzeje jest troche lepiej kiedy wcisne pedal w podloge zachowuje sie jakby go zalewalo przelaczam na benzyne i jest ok dlaczego tak sie dzieje

krzysio / 2005-12-07 16:40:14 /


Sprawdz kable wn

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-12-07 17:05:39 /


i kopiłkę z palcem oraz głowiczkę cewki. Najlepiej zapal go w zupełnie ciemnym miejscu jak jest wigotny i otwórz maskę. Powinno wyglądać jak Nowy Jork w sylwestra.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-12-07 22:50:01 /


jeżeli tak będzie wyglądac to czemu na benzynie jezdzi normalnie czyżby benzyna potrzebowała innej iskry

krzysio / 2005-12-09 18:23:25 /


Juz z 200 razy 3k o tym pisal, zeby zmniejszac przerwe na swiecach do jazdy na gazie. Dokladnie tak jak podejrzewasz - gaz potrzebuje wiekszego pradu do przeskoku iskry.
Albo elektrozawory (centralke) podlaczone masz pod kabel + od cewki. Na benie chodzi tylko jeden elektrozawor, ale gazowe moga byc nawet 3, co moze doprowadzic do spadku napiecia w obwodzie pierwotnym cewki i problemy z iskra.

Mysza liil (EM) / 2005-12-09 20:36:54 /


Mysza dokładnie odwrotnie - gaz potrzebuje mniejszej iskry żeby zapalić się, więc mu wystarcza do zapłonu byle popierdółka pochodząca z przebicia. Zmniejszając przerwę na świecy, zmniejszasz sumaryczny opór układu i co za tym idzie zmniejszasz podatność układu na przebicia. Jak iskra ma mniejszą przerwę to nie będzie szukała ujścia przez izolację.
Zmniejszanie przerwy jest środkiem zastępczym!!!
Nie raz i nie dwa pisałem że przejeździłem 3 lata (60 000 km/rok) na przewach 1mm. Samochód nigdy nie szarpał, nie przerywał i nie robił zadnych głupich numerów. Targał lawetę jak rzadko który i nigdy nie miał żadnych problemów z zapłonem. Tylko TRZEBA DBAĆ o instalację WN. Oczyszczać palec i styki z tlenków, nie oszczędzać na świecach, kupić PORZĄDNE MARKOWE KABLE WN, dbać o zewnętrzną czystość instalacji WN.
Obecie powróciłem do fabryczej wartości przerwy, bo silnik puszcza za dużo kompresji do miski olejowej :-(

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-12-09 22:40:01 /


A tak z inej beczki, to u schyłku dobrych czasów tego silnika (z przerwą 1mm na świecach), pod Sczecinem z lawetą na haku poszedł ~160/h. Wydmikufel do dziś robi się zielony jak mu przypomnę.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-12-09 22:45:17 /


Ja mialem przerwe 1mm. Wiecej nie dalo sie ustawic, bo skonczyl sie szczelinomierz. Teraz ustawilem 0,8, zeby w zimie latwiej palic, bo mam stare kable.

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-12-13 01:18:13 /