logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » Most ze szperą, skrzynia bieg. i wypłukanie (czyli odsyfienie)

Most ze szperą, skrzynia bieg. i wypłukanie (czyli odsyfienie)

Mam zdjęty most i skrzynie, chce wylać z Nich stary olej ale czym je wypłukać. Normalnie tradycyjnie wlać ropy .... i tyle. Potem zalać nowym olejem np. Mobil HD lub GX.

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-12-06 22:49:03 /


Nafta będzie lepsza. Lepiej myje i nie szkodzi uszczelniaczom.

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-12-06 22:56:43 /


do mostow ze szprea jest specialny olej innej gestosci i o innych wlacisowsciach

a umyc mozna bezyna uszczelniac powinien wytrzymac jak juz robisz taki zabieg to uszczlniacz tez mozesz wymienic ma 20 lat i po wymianie oleju na nowy moze nie trzymac tak dobrze nie sa to duze koszty oleju i zimernigu to kolo 120 zl

a ze skrzyni to nalepiej zdjac ja postawic na noc w cieplym pomieszczeniu tak aby caly stary olej splynol i zalac nowy juz mineralny do skrzyn starszego typy i zmienic tez zimeringi koszt takiej operacji to okolo 110 zl za wszystkie czesci i olej

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-12-06 23:08:59 /


...mogę się podpiąć??
Dziękuje :-)
Jestem właśnie na etapie demontażu tylnego mostu, Capri MK III 2.8i, nie jeździłem wiele tym Capri i nie bardzo wiem w jakim stanie jest most, na co zwrócić uwagę?? Zauważyłem ze nie ma zbyt wielu zwolenników regeneracji, zazwyczaj większość proponuje wymianę mostu. Wszystkie dostępne gumy zmieniam z definicji.
I to moje pytanie, wymienić łożyska?? Które?? Jaki mniej więcej koszt, co jeszcze?? Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

Ivan Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-03-26 22:18:43 /


jak już chcesz dłubać to łożyska na półoskach, za resztę się nie bierz, chyba że znasz jakiegoś emerytowanego mechanika który potrafi ustawić używany most tak żeby nie wył... Emerytowanego, bo dziś to są już tylko wymieniacze. Mechanicy to zawód wymierający.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-04-04 06:46:55 /


OK to jeszcze jedno.
Zakladajac ze jedno kolo jest unieruchomione, wal rowniez, jaki luz jest dopuszczalny, w momecie krecenia drugim kolem?? czy nie powinno byc zadnego luzu.

Ivan Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-04-04 08:41:44 /


luz musi byc inaczej by sie zatarlo
niepamietam teraz jaki jest nominalny ale znajdziesz takie info w dziale "garaz" na dole strony (mam nadzieje) :)

granadziarz masz w 100% racje...to zawod wymierajacy :(
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-04-04 09:50:33 /