logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Weber 32 DGAV do Kent 1.6 problem z obrotami

Weber 32 DGAV do Kent 1.6 problem z obrotami

Panowie, proszę o doradzenie mi. Zaadoptowałem gaźnik Weber 32/32 (23/24) do mojego Kenta 1600. Z 1V różnica kolosalna. Mimo to mam taki objaw. Silnik rozgrzany, na postoju gwałtowne depnięcie gazu w zakresie pierwszej przepustnicy powoduje przyduszenie, chwilowe jakby przerywanie. W czasie jazdy - przyduszenie a potem normalnie wchodzi do 5500 obr/min. Wg. mie objawy są w dolnym zakresie obrotów. Jeśli wolniej nacisnę gaz to zdecydowanie płynniej wchodzi w obroty.
W gaźniku wymieniłem membrany, dysze, zaworek iglicowy, uszczelki. Pływak ustawiony. Ssanie bez problemu - przepony po nagrzaniu otwierają się na maxa. Świece zapłonowe + przewody nowe. Pompka przyspieszacza zapłonu działa. Przewody podciśnieniowe sprawne.
Miałem dysze: paliwo 115 i 120 a powietrze 125 i 160 - okazało się źle, więc zmieniłem książkowo na paliwo 120 i 115 a powietrze 160 i 125 - i chyba jest bardziej źle. Regulacje składu mieszanki nie pomogły. Wolne obroty są stabilne.
Jedynie co to przyznam się, że zobaczyłem na foto, że nie posiadam w swoim gaźniku tego rozpylacza o nr. 81 - zobaczcie na foto. Czy on może mieć taki wpływ?
Jeszcze jedno. Taka sprężyna między pływakami (nr. 14) - urządzenie do wzbogacania mieszanki? Jak mogę je sprawdzić? Gdzieś wyczytałem, że jak jest nie sprawne to cały czas mam wzbogaconą mieszankę, nawet po nagrzaniu silnika. Prawda to?
Napiszcie mi co przyszło Wam do głowy. Dziękuję bardzo.

JohnKa Dokładna lokalizacja na mapie / 2013-11-25 01:37:19 /


Rozpylacz 81 to właśnie część układu wzbogacającego mieszankę przy gwałtownych otwarciach przepustnicy. Jego brak/uszkodzenie będzie powodować takie objawy jak opisane przez Ciebie.

szwagierr Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2013-11-25 08:01:47 /


a czemu taki, a nie fabryczny 32 dfm (dfm-2) ??

adrian_c Dokładna lokalizacja na mapie / 2013-11-26 18:31:04 /


Jak depniesz mocniej to po prostu chodzi na powietrzu, ta dysza wtryskuje dodatkowe paliwo przy gwałtownym depnięciu, bez tego nie masz co dalej grzebać :)

Kilgore / 2013-11-26 18:42:11 /


Podpowiem, że część ta (14) jest niedostępna w Eter-mocie, ale za to można ją kupić w wielu miejscach na zachodzie :)
Słowa kluczowe:
Weber DGAS (albo DGAV) power valve diaphragm assembly (często używane jest też w skrócie assy)

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2013-11-26 19:14:32 /


rozpylacz (81) jest niezbędny. Ta przeponka na (14) zawsze jest tak delikatna i zniszczona, że w ogóle nie wiem jak możliwe, że jeszcze działa. Ale jeśli nie jest pęknięta, to zwykle gaźnik spokojnie daje radę. Przynajmniej w tych co ja rozkręcałem.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2013-11-27 08:38:48 /


Cześć, dziękuję za potwierdzenie. Załatwiłem rozpylacz, założyłem i jest elegancko. Mogę teraz dać ognia bez zaduszenia.. Jednak prawda jest taka, że przy pracy odtwórczej trzeba być na baczności. Ktoś dłubał przy gaźniku i nie założył rozpylacza. Coś mnie jednak nie dawało spokoju. A najśmieszniejsze jest to, że trochę bez rozpylacza jeździłem - i chodził..
Dzięki.j

JohnKa Dokładna lokalizacja na mapie / 2013-11-27 11:46:01 /