logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » nadwozie » Ile kosztuje kompletna blacharka???

Ile kosztuje kompletna blacharka???

Jestem studentem,i co sie z tym nieodłącznie wiaże nie cierpie na nadmiar gotówki,mozliwe ze nie długo dorobie sie pierwszego Capri MkIII. Mechanika z lepszym lub gorszym wynikiem postaram sie zajac ale jesli chodzi o blachy to nie widze zadnych szans i tu pojawia sie pytanie ile pln bedzie kosztowalo doprowadzenie do ladu rozebranego nadwozia chodzi o szpachle wstawianie reperaturek wszystkiego co niezbedne do eksterminacji rdzy i kompleksowego wylakierowania nadwozia chodzi mi o ceny robocizny i wogule wszystkiego chce wiedziec jak bardzo suma ta opozni zakup najcudowniejszego autka na swiecie. Wiem ze roznie bywa i blachy blachom nie rowne,ale załozmy wersje malo optymistyczna czyli duzo rdzy duzo pracy malo czystej zdrowej blachy,bede bardzo wdzieczny za szybka odpowiec z powazaniem Radek.

RadekP / 2005-01-02 20:17:45 /


dużo rdzy dużo pracy - poniżej 4000-5000 zł nie wyjedziesz z porządnie zrobionym (blacharka + lakier) samochodem. Wszystko zależy od warsztatu i regionu Polski - niestety tanio nie będzie a jak tanio to napewno nie dobrze. Same materiały lakiernicze i szpachlówki to jakies 500 zł a materiały potrzebne do blacharki (nie licząc czesci typu błotniki przednie itp) to kolejne 500 zł. + robocizna (a tego jest sporo) i tyle sie uzbiera na sam etap blacharsko lakierniczy. Wszystko zależy w jakim stanie będzie buda - moze nawet jak bedzie dobra to koszty blacharki spadną do powiedzmy 500-800 zł :-) a wtedy mozna zrobic super lakier ;-)

a tak pozatym: poszukaj na forum w wyszukiwarce - było juz kilka takich tematów

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-01-02 20:30:26 /


Mike gdzie kupiles blotniki za 500 pln???
bo to tanio :) ja dalem ostatnio troche wiecej
pozdro :)

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-01-02 21:07:44 /