logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » hamulce » Tarcze z Capri 2.8i w Capri 2.3 ?

Tarcze z Capri 2.8i w Capri 2.3 ?

Jak juz je nabęde to czy będe musiał kombinować czy wchodzą bez problemu?
I jakich użyc zacisków (bo mi sie obilo o uszy cos o Volvo)?
Prosze o podanie linków do komentarzy na forum na ten temat bo ja nadal mam modem :-(

Mike_mk3 Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-02-09 18:38:00 /


masz 2 wyjścia..
1 tarcze od 2,8 wentylki + zaciski orginalne z dołożoną przekładką poszeżającą!
2 tarcze od 2,8 wentylki + zaciki od granady z wentylkami.. łatwiej dostępne od caprikowych i mają wiuększe klocki a za tym idzie ich mniejsze zuzycie i żadsze wymiany

innych patentów bym nie proponował.. zaciski od volvo podobno da się założyć ale po co jak orginalne spokojnie strczają..

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-09 19:40:53 /


najlepsza kombinacja zaciski wieksze od granady i tarcze wentylowane do capri koszt na wszytkich nowych czesciach okolo 1800 zl a na tylko niektorych nowych 1400 zl

takze nie polecam innych przerobek nie oplaca sie i za duzo kombinacji a jak sie cos urwie to wtedy placz i plac

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-09 23:13:59 /


to znaczy.
jak mam orginał zaciski od kapcia to tylko tzeba skombinowac wentylki,
i bedzie wszystko grało?
słyszałem ze z jakiejs firmy wentylki nie wytzymujo w kapri-28i.
i ze je pzegzewa i kzywi>Pozdrawiam<

lucyfer Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-02-10 19:52:21 /


nie czytasz uważnie - nic nie będzie grało.
Można je włożyć do bagażnika jako balast, albo ciągać na sznurku za sobą w celu przyśpieszenia hamowania. Proponuję zawiesić sobie na je szyi i poczekać aż zagrają na wietrze.

Odp.:
1) wkładki poszerzające, a oprócz tego komplet ODPOWIEDNICH śrub i dystansów.
2)Zależnie od pośpiesznego procesu produkcji i niesezonowania żeliwa krzywią się - należy po zużyciu kpl. klocków przetoczyć i powinno być już ok.


Właśnie dlatego jestem absolutnym przeciwnikiem propagowania jakichkolwiek zmian konstrukcyjnych przez niewłaściwe osoby, szczególnie gdy okazuje się potem, że nie wiedzą właściwie po co.
Informacji na ten temat jest aż nadto na naszym forum.

Tylko czekać aż napiszą o nas w gazetach po jakimś dzwonie...o prokuratorze nie wspominając :(

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-10 20:53:53 /


Karol nie unos sie nato.
skont to ja mam wiedziec,kapri interesował mie o dawna ake nie miałem dojscia do lektury a w okolicy nie było zkim bardzo pogadac na te tematy?
Zainteresował mie ten temat bo mam kocioł 28i i w lecie zdazyło mi sie niemiec hamulca z powodu zagzania płynu.Wiec cos hce nsd tym pomyslec zeby jusz sie nic takiego nie zdazyło sie.>>Pozdrawiam nowy<<

lucyfer Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-02-10 21:33:36 /


weż dowód i popatrz w pozycje gdzie jest podana marka i model. Zapewniam Cie że nie znajdziesz tam wpisu kapri ;-))) Na znaczku jeśli jakis jeszcze został też nie .... a poztym mozna by bardziej przejżyście pisać ;-))

wentylowana tarcza jest gruba wiec do starego zacisku jej nie włożysz.... są takie podkładki między połówkami zacisku (gdzieś to było opisywane juz tutaj) i tak to było oryginalnie w 2.8i - łatwiej chyba dać kompletne zaciski z granady do tarcz wentylowanych jak juz Ci polecano

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-10 22:00:06 /


nowy nie nowy - wyszukiwarka forum, hamulce przód i tył. Do wyboru do koloru o płynach, tarczach, bębnach, cylinderkach, zaciskach i wszystkim innym czym można zrobić sobie krzywdę oraz jak tego uniknąć.
Unosić się nie unoszę, bo nie kijem, ale paragrafem i rozsądkiem przestrzegam.
Unieść się, to mogę na Twoją polszczyznę, bo Segal to pewnie ręce opadły :)
pozdro

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-10 22:02:21 /


zegal to iusz pewnje dafno nje rzyie po tym frzyzdgjm co tó lódźe pirzom, srerzdom dafno sjem nie otsyfala.... Karol toz to wolanie na puszczy jest, ja sam zaczynam robic po przeczytaniu "kturegosi" postu... a przeciez wystarczy w Wordzie wpisac sprawdzic i wkleic..... ludzie jezeli nie potraficie paru slow w ojczystym jezyku bez bledow napisac to zaczynam sie zastanawiac jak beda wygladaly Wasze poskladane przerobki.. Karol mna racje- beda capri.pl pisac w kronikach "dzwonow".
Pozdrowienia

Yendrek Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-11 11:17:10 /


Karol wiem ze wszystkim mozna sie bawic.
Ale ja kompa mam od niedawna i internet?
Atacy ludzie nie pomagajo tylko gnembio ducha?///

lucyfer Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-02-11 22:06:50 /


saper myli się tylko raz, a dzieci nie tłumaczy to, że są w posiadaniu granatu ... od niedawna.
Czyt.: granat=saper.
Ktoś nie potrafi czytać: zostawić innym, a z duchami udać się do wróżki lub innego pobliskiego zaprzyjaźnionego medium.
W tym wypadku nie ma taryfy ulgowej.

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-11 23:23:24 /


By wsadzić zaciski do Capri od Grenady trzeba przerobić może jakoś mocowania ich, czy może pasują bez żadnych przeróbek?

Makaron Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-02-17 00:17:44 /


Można wsadzić zaciski od Volvo seri 140,160,240,244,245,260.
Nie wiem czy każdy z tych modeli,ale na pewno 240,244,245 i 260 posiadały zaciski do tarcz wentylowanych i do niewentylowanych.Różnicę łatwo zmierzyć-o ile nie ma się pewności co do dawcy.Węższe do niewentylowanych mają 50mm mierzone pomiędzy połówkami zacisków w okolicach klocków,a szersze 63mm.Trudno dostać zaciski do WENTYLOWANYCH,te zwykłe są łatwe do zdobycia.
Zaciski są czterotłoczkowe-średnica tłoczka 38mm.
Problem-mocowanie jest "a little bit different" więc minimalnie trzeba rozszlifować otwory na śruby mocujące.
I połączenie rurek-trzeba mieć "trójnik" z jednego przewodu na dwa,ponieważ zasiski owe posiadają dwa wejścia.
Zaciski osiadają trzy odpowietrzniki,najpierw odpowietrza sie dwa po dwóch stronach,a na końcu górny.
Na angielskiej stronie piszą że "czasami" zwykła pompa nie wyrabia i podają zamienniki.
Nie chce mi się wszystkiego tu pisać,dla dociekliwych-znajdą sobie adresy na capri.pl odnośnie angielskich stron z przeróbkami.
Jestem właśnie w trakcie lakierowania owych zacisków do tarcz wentylowanych,a jak założę+tarcze i zaciski tył od sierry 2.8 to napiszę co i jak.

Piotrek Ł....vel Kankkunen Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-02-19 19:34:03 /