logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » zawieszenie » spadek obrotów przy kręceniu kierownicą (wspomaganie oczywiście)

spadek obrotów przy kręceniu kierownicą (wspomaganie oczywiście)

No witam, mam takowe pytanie. Mam Granade 2.0 R4 i wspomaganie. I gdy kręcę kierownicą to obroty spadaja. Może to normalne a może nie. Nie wszystko jeszcze wiem w tym temacie. No wiem, ze w nowszych autach to tam elektronicznie sa regulowane obroty czy cos takiego. :-) No i pytanie brzmi czy tak powinno byc, ze obroty spadaja przy kreceniu i jak bardzo to powinno byc. Wiadomo, ze problem najwiekszy mam na parkingu. Skrzynia automat C3 ściaga część obrotów (200-300) a jak zaczne krecic kierownica to obroty spadaja dalej i silnik nawet gasnie. Czy mozna temu jakos zaradzic? Moze oleju za malo? Moze pompa zuzyta? a moze cos innego?

Śpiochu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-07-09 21:51:42 /


Czy masz gazownie? Jezeli mocno skreciles gaz (sruba na reduktorze) to silnik na wolnych obrotach ma uboga mieszanke i za malo momentu.

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-07-09 22:30:34 /


No tak, nie wspomniałem o tym. Ma gazownie, z tym, że tak się dzieje i na gazie i na benzynie. A śruba na reduktorze jest raczej bardziej wykręcona niż wkręcona :-) Jeśli wskazujesz na mieszankę to może gaźnik jest przyczyną. Dla orientacji podaje link, gdzie opisywałem inny problem mojej Granady :-) Może to wszystko ze sobą powiązane..

http://www.capri.pl/forum/42cd8f1627077

I przy okazji czy to normalne, że przy wrzuceniu biegu (D,R) obroty spadają o 200-300 ? Skrzynia jak wcześniej pisałem automat C3. Czy to świadczy o zużyciu skrzyni? Wiem, że jest inny dział do tej tematyki ale to tak tylko przy okazji. Czytałem, że jest normalną sprawą spadek tych obrotów o 200 ale jakby ktoś był tak łaskaw za odpowiedz to się bardzo będę cieszył :-)

Śpiochu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-07-10 09:17:38 /


wszystkie objawy sa typowe,jeśli walniesz jakis bieg to na automacie zawsze spadaja obroty bo silnik zaczyna delikatnie ciągnąć,jesli chodzi o skręcanie to jest to samo bo jesli kierownica jest w spoczynku to olej w obwodzie przelatuje swobodnie dopiero jak zaczynasz kręcić kierownicą olej działa na tłok i przez to normalne opory na pompie czyli spadek obrotów silnika

monter25 / 2005-07-10 17:57:53 /